So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Aplikacijo Databox uporablja Staples, drugi največji e-trgovec v ZDA

Čas branja: 2 min
19.05.2014  08:57
Aplikacijo Databox razvija istoimensko slovenskoameriško podjetje, ki ga vodi Davorin Gabrovec
Aplikacijo Databox uporablja Staples, drugi največji e-trgovec v ZDA

Staples, Paypal in Brightcove so prva izmed največjih ameriških podjetij z lestvice Fortune 500, ki so se odločila za uporabo mobilne aplikacije Databox. S to lahko vodstvo v realnem času kar na pametnem telefonu spremlja najpomembnejše kazalnike poslovanja, zaradi česar se lažje in hitreje odloča. Aplikacijo Databox razvija istoimensko slovenskoameriško podjetje, ki ga vodi Davorin Gabrovec.

V Databoxu so istoimensko mobilno aplikacijo že uspešno vpeljali v Staples, drugega največjega spletnega trgovca v ZDA za Amazonom s 26 milijardami dolarjev (19 milijardami evrov) letnih prihodkov, več kot 50 tisoč zaposlenimi in več kot dva tisoč trgovinami po svetu.

Poleg tega aplikacijo vpeljujejo v še več podjetij z lestvice Fortune 500. Eden od njih je ponudnik varnega e-plačevanja s posojilnimi karticami, drugi pa je Brightcove, svetovni ponudnik storitev v oblaku za videoposnetke.

Davorin-Gabrovec.1400007780.jpg.o.600px.jpg
»Pričakujemo, da nam bo partnerstvo s Cloudero prineslo dostop do velikih podjetij, ki bodo poleg podatkovnega skladišča za big data želela s pametnimi telefoni dostopati do ključnih podatkov, kar ponuja naš Databox,« pravi Davorin Gabrovec, direktor istoimenskega podjetja.

Narašča potreba po nenehnem vpogledu v poslovanje

»Da so našo mobilno aplikacijo izbrali Staples, Paypal in Brightcove, je dokaz, da na trgu narašča potreba po rešitvah, ki vodstvu podjetja omogočajo nenehen stik s ključnimi podatki o poslovanju, ne glede na kraj ali čas,« pravi Davorin Gabrovec.

Spomnimo, da je Databox mobilna aplikacija, ki ponuja podporo pri poslovnem odločanju in vpogled v ključne kazalnike poslovanja na enem mestu. Zelo preprosto jo je mogoče povezati s katerokoli že uveljavljeno poslovno rešitvijo v podjetju, kar je njena dodatna prednost. Glavna prednost aplikacije je, da je mobilna in za vodstvene kadre v podjetjih. »Večina konkurenčnih orodij s področja poslovne informatike je narejena za analitike in IT-oddelke, ne pa za najvišje vodstvo, ki večino časa preživi zunaj pisarn in ima vedno pri roki le mobilni telefon. A zdaj, ko ima vsak zaposleni na svojem delovnem mestu tudi pametni telefon, je velika potreba po aplikacijah, ki jim omogočajo preprost vpogled v ključne podatke,« pravi Gabrovec.

Računajo na veliko rast

Dobre možnosti za širjenje Databoxa Gabrovec vidi v tem, da je trenutno že več kot 850 milijonov tako imenovanih mobilnih delavcev, ki veliko časa preživijo zunaj pisarn, s pametnimi telefoni pa največkrat dostopajo do poslovnih informacij. »Ta trend, ki ga Američani imenujejo mobilna podjetja (Enterprise Mobility) in BYOD (Bring your own device - prinesi svojo napravo), dosega več kot 26-odstotno letno rast, ta trg pa je trenutno ocenjen na 76 milijard dolarjev (55 milijard evrov),« dodaja Gabrovec.

Kmalu izpopolnjena različica aplikacije

Ukvarjanje z večjimi naročniki je njemu in njegovi ekipi zadnje tri mesece pobralo veliko časa, vseeno pa jim ga je ostalo dovolj za nadgradnjo aplikacije Databox. »V tem mesecu bomo predstavili novo različico z novimi elementi za poslovno analitiko, kot so kartica uspešnosti, opomniki, ko stvari ne tečejo najbolje, in elementi za lažje medsebojno sodelovanje,« napoveduje Gabrovec.

Partnerstvo s Cloudero

Prejšnji teden je Databox sklenil partnerstvo s podjetjem Cloudera, enim izmed največjih komercialnih ponudnikov podatkovne platforme Hadoop.

»Od tega partnerstva si obetamo dostop do velikih strank, ki bodo poleg podatkovnega skladišča potrebovale tudi vpogled v ključne podatke prek mobilnega telefona, kar jim bomo ponudili,« pravi sogovornik.

Dodaja, da s Cloudero končujejo pripravo integracijskega modula za prikazovanje podatkov iz big data platfom na mobilnih napravah.

Še ena novost iz njegovega podjetja, ki ima 11 zaposlenih, sedež v Bostonu, razvojni oddelek pa na Ptuju, pa so novi svetovalci. Nazadnje se jim je pridružil Bill Wood, ki ima veliko izkušenj kot šef za informatiko (CIO) v spletnih trgovinah Brookstone, Dollar General in Bass Pro Shop. Že prej sta svetovalca Databoxa postala Jeff Seibert iz Twitterja in Chuck Goldman iz Appla.

Članek je bil objavljen 14. maja 2014 na Finance.si

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...