So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Razkrivamo, katerih deset ekip se je uvrstilo v polfinale za Start-up leta

Čas branja: 1 min
05.05.2014  12:12
Pet finalistov in zmagovalec bodo razglašeni 14. maja na konferenci Podim v Mariboru.
Razkrivamo, katerih deset ekip se je uvrstilo v polfinale za Start-up leta

Iniciativa Start-up Slovenija je izmed 126 prijavljenih start-upov izbrala deset ekip, ki so se uvrstile v polfinale nacionalnega tekmovanja Start:up leta 2014. Kot so pojasnili organizatorji, so pri ocenjevanju upoštevali kakovost ekipe, poznavanje, velikost in rast trga, tehnologijo, prototip, stopnja razvoja ideje in izbran poslovni model. Pet finalistov in zmagovalec bodo razglašeni 14. maja na konferenci Podim v Mariboru.

Polfinalisti:

1. Ekipa ABCS sistem, ki razvija napravo za avtomatski izklop smernika na motorju za večjo varnost motoristov na cestah.

2.Ekipa ADORA-MED, ki razvija programsko in strojno rešitev, ki kirurgom v operacijski sobi podatke podaja na brezkontakten način - z gestami in kretnjami - in s tem zmanjšuje možnost za napake komunikacijske narave.

3. Ekipa BLCKB, ki razvija napravo Blackbox za merjenje možganskih aktivnosti oziroma ugotavljanje pozornosti in nezavednih čustvenih odzivov potrošnikov na nove produkte in storitve.

4. Ekipa Chipolo, ki razvija dizajnerski pametni obesek in aplikacijo za iskanje založenega ali izgubljenega telefona ter drugih predmetov.

5. Ekipa Enolyse, ki razvija sistem za nadzorovano fermentacijo mošta za zagotavljanje dobre letine vinarjev.

6.Ekipa Juvar, ki razvija posebne premaze za hitrejše, bolj učinkovito in zdravju prijaznejše varjenje.

7. Ekipa NERVteh, ki razvija simulator vožnje za urjenje voznikov in posledično zmanjševanje števila prometnih nesreč.

8. Ekipa OOG, ki razvija merilnik količine vode v steklenički ali plastenki H2O-Pal, ki prek bluetooth povezave aplikaciji na pametnem telefonu sporoča, koliko vode je uporabnik popil in ali mu grozi nevarnost dehidracije.

9.Ekipa Prospeh, ki razvija sistem OriginTrai za sledljivost izvora živil oziroma prehrambnih izdelkov.

10. Ekipa Sunesis, ki razvija večplasten sistem za učinkovitejšo integracijo SaaS aplikacij.

Start-upi, premalo pozornosti namenjate prestavitvam

Miroslav Rebernik, eden od članov strokovne komisije, je kljub mnenju, da se poslovni načrti ekip iz leta v leto izboljšujejo, opozoril na podcenjevanje pomena prodaje. Rebernik svetuje: »Naredite kratek, jedrnat in vizualno privlačen, 10 do 15 strani dolg poslovni načrt, v katerem bo predstavljen kupčev problem ter podani konkretni in relevantni odgovori na tri ključna vprašanja - ali znamo narediti, ali bo kdo kupil in ali bomo ustvarili dobiček.«. Da start-upi posvečajo premalo pozornosti prodajni plati svojih poslovnih načrtov, meni tudi Jure Mikuž.

180943997

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...