So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Začela z glasbeno parodijo, danes pa podjetjem pomagata pridobivati posle

Čas branja: 2 min
30.04.2014  10:08
Mlada ekipa Mojega podjetnika ponuja izdelavo inovativnih promocijskih videoposnetkov in spletnih strani. "Postati želimo največji na tem področju," načrte razkrivata ustanovitelja podjetja Domen Turek in Jure Dostal.
Začela z glasbeno parodijo, danes pa podjetjem pomagata pridobivati posle

Se vam zdijo predstavitve slovenskih podjetji dolgočasne in neorganizirane? Domen Turek in Jure Dostal iz podjetja Moj podjetnik pravita, da imata rešitev - videoposnetke na daljavo. "Gre za odkup posnetkov iz visoko kakovostnih video baz, ki jih v lastni montaži predelamo, dodamo pripovedovalca ter glasbo," pojasnjuje Dostal. Predstavitve tako niso zgolj bolj atraktivne, Moj podjetnik naročnika po besedah sogovornika obenem razbremeni dodatnega dela pri oblikovanju tovrstnega promocijskega materiala.

intervju-mladipodjetnik-1-.1398843138.jpg.n.960px.jpg
Jure Dostal (levo) in Domen Turek želita do konca leta vzpostaviti klicni center

Promocijski komplet stane slabih 400 evrov

Poleg oblikovanja promocijskega posnetka podjetjem ponujata tudi vektorsko oblikovan promocijski letak ter grafično izdelavo Facebook strani za skupno 389 evrov. Ukvarjata se sicer tudi z izdelavo spletne strani, cene tovrstnih storitev pa se gibljejo od 489 do 889 evrov, odvisno od zahtev stranke.

Mlada podjetnika med glavne kupce uvrščata mala in srednja podjetja, saj imajo velika podjetja običajno že urejen lasten marketing. "Stranke pridobivamo preko klicnega centra in spletno promocijo," ob tem pojasnjuje Dostal. Med večjimi strankami so denimo Printbox, Birolux ter Ekokoncept.

Z leti dobiš občutek za podjetništvo

Z uresničevanjem podjetniških ambicij sta dijaka sicer začela že pri 17 letih. "Vse je začelo, ko sva v roke prijela star digitalen fotoaparat z opcijo snemanja ter na domačem travniku posnela parodijo na videospot skupine Eroika," o zanimivih začetkih pravi Dostal. Dodaja, da z leti pridejo izkušnje, "dobiš občutek za podjetništvo in kmalu ugotoviš, da tvoje rešitve podjetjem resnično pomagajo pri znamčenju in doseganju boljših prodajnih rezultatov".

Leto je uspešno, dela še veliko

Letošnje leto sogovornik sicer označuje kot finančno zelo uspešno, malce manj pa je zadovoljen z razvojem samega podjetja in iskanjem poslovnih priložnosti. Kljub temu Dostal poudarja, da je bilo na področjih ponudbe in konkurenčnosti opravljenega veliko. "Prva v Sloveniji sva oblikovala digitalno ponudbo, ki naročniku v dveh minutah predstavi, kar bi moral drugače prebrati. Tako resnično dosegava boljši doseg in efekt."

Do konca leta želijo vzpostaviti klicni center

Nič presenetljivega torej, da so dolgoročni cilji velikopotezni. "Postati želimo največji ponudnik video promocije in spletnih strani, obenem pa razvijati tudi ostale podjetniške ideje," pravi Dostal. Do konca leta sicer željo vzpostaviti lasten klicni center in posneti video oglas, ki se bo viralno širil po internetu. "Viralni marketing je po najinem mnenju eden najučinkovitejših. Oglasa človek ne zasluti direktno, ampak le posredno ter ga tako sprejme bolj pozitivno," meni Dostal, k medtem ne skriva niti želje po prodoru na tuje trge.

"Rasti želiva počasi, a konstantno"

O širitvi sicer tričlanske ekipe sogovornik za zdaj še ne razmišlja, saj - kot pravi - dodaten član prinaša spremembe. "Lahko dobre, lahko pa tudi slabe," je previden. Podobno je skeptičen tudi glede investicij. "Slišala sva za ogromno primerov, ko investicije le niso tako sanjska zadeva, kot se zdijo na začetku. Hkrati pa sva mnenja, da ti investicija skrajša pot, ki bi bila morda koristna. Vse bolj namreč vidiva, da so izkušnje in poznanstva nenadomestljiv del posla. Za enkrat želiva rasti počasi, a konstantno," še pravi.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...