So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Slovenski start-up, ki osrečuje vaše štirinožne prijatelje

Čas branja: 2 min
23.04.2014  09:47
Srečenkužek.si je spletna trgovina, ki uporabnikom ponuja prilagojene pakete s priboljški in igračami za pse. Ustanoviteljica start-upa Mateja Klarič trenutno pospešeno načrtuje oglaševalsko kampanjo, dolgoročno pa cilja na evropske trge.
Slovenski start-up, ki osrečuje vaše štirinožne prijatelje

"Lani novembra sem se prijavila v program Ecommerce, ki ga organizira in vodi start-up šola Hekovnik. Okoli novega leta sta tako ekipa kot naša prvotna ideja propadli. Začela sem ponovno z nule," razlaga Mateja Klarič, nekdanja novinarka, danes pa podjetnica in ustanoviteljica spletne trgovine Srečenkužek.si.

Klaričeva ni obupala, a se je po nasvetu mentorja Kristjana Pečanca raje preizkusila s povsem novo in hkrati drugačno idejo. Tako je svoje podjetniške ambicije združila z ljubeznijo do psov in se usmerila na trg s pasjo hrano. "Ko sem opravila prvo analizo trga, sem ugotovila, da je konkurenca na tem področju ogromna. Morala sem torej najti tržno nišo," pravi.

Kmalu je prišla na idejo "paketov za srečnega kužka", ki pa so popolnoma prilagojeni zahtevam in zmožnostim lastnikov štirinožnih prijateljev. "Uporabnik enkrat na mesec dobi paket z vsemi potrebščinami, ki jih potrebujejo psi - od priboljškov, vitaminov, igrač, šamponov. In to na enem mestu," pojasnjuje sogovornica. Po njenih besedah spletna trgovina rešuje težavo pomanjkanja časa, saj so specializirane trgovine običajno zgolj v večjih mestih, veliko število lastnikov pa prihaja iz krajev, kjer tovrstna ponudba ne obstaja.

Iz-prezentacije-e-commerce-graduation-2014-2-.1398238756.jpg.n.960px.jpg
Mateja Klarič na predstavitvi ob koncu programa Ecommerce

Hiter uspeh pri prodaji

Od prvih osnutkov pa do prve prodaje je Klaričeva potrebovala zgolj dva meseca. Pred kratkim je odprla povsem pravo spletno trgovino, počasi pa kapljajo tudi prva naročila. Uporabniki imajo sicer na voljo štiri različne pakete, ki stanejo med 15 in 35 evri mesečno. Paket sicer predstavlja zgolj cenovni okvir, saj izbira izdelkov temelji na podatkih o hišnem ljubljencu, kot so pasma,velikost, teža in starost. "Na eni strani želimo, da je paket optimalno prilagojen za stranko, po drugi pa ne želimo delovati preveč butično. Izbira bo do neke mere avtomatizirana, a za to potrebujemo dovolj velik vzorec strank," razlaga Klaričeva.

Dvočlansko ekipo trenutno najbolj zaposluje prav delo na področju prodaje in oglaševanja. Na Facebooku Klaričeva sicer že od samega začetka uspešno gradi skupnost sledilcev, nekaj denarja pa je namenila tudi oglaševanju na omenjenem omrežju. Glede na sorazmerno velik obisk v primerjavi z vloženimi sredstvi, sogovornica ugotavlja, da povpraševanje nedvomno obstaja. Večino sredstev in naporov bo v prihodnosti namenila internetnim oglaševalskim kanalom, obeta pa si tudi sodelovanje s specializiranimi portali, ki so namenjeni za lastnike psov. "V naslednji fazi načrtujem promocijsko kampanjo v poslovalnicah Pošte Slovenije," razkriva Klaričeva. Kot ena izmed najbolj uspešnih udeleženk programa Ecommerce, si je namreč priborila nagrado osrednjega poštnega servisa, ki bo spletni trgovini pomagal s pospeševanjem prodaje prek svojih kanalov.

Vzporedno z razvojem trgovine ter oglaševalskimi aktivnostmi potekajo tudi pogovoril z dobavitelji. Kot pravi Klaričeva, ima že sklenjene nekatere pogodbe. "Gre za slovenska podjetja, ki proizvajajo izdelke višje kakovosti. Cena izdelkov je sicer enaka maloprodajni, a prek spletne trgovine uporabniki za ceno dobijo največ".

Bodo kmalu srečni tudi mucki?

Po besedah sogovornice trenutno ekipa potrebuje okoli 20 do 30 tisoč evrov, ki bi jih namenili za umestitev Srečnega kužka na slovenskem trgu in avtomatizacijo delovanja. V ta namen so se prijavili na razpis P2, pospešeno pa se dogovarjajo tudi z morebitnimi vlagatelji. "Imela sem predstavitve pred slovenskimi, italijanskimi in bolgarskimi investitorji. Povedali so mi, da ima projekt potencial, a vsi želijo videti realizirana naročila, za kar pa najprej potrebujem resno prodajno kampanjo. Opazila sem tudi, da je med investitorji, ki imajo pse zanimanje veliko večje, saj razumejo problem, ki ga sama poskušam rešiti," še dodaja.

Dolgoročne ambicije so jasne - prodor na globalne trge, začenši z italijanskim, francoskim, britanskim in poljskim. Da pa bo poskrbljeno tudi za lastnike mačk, je Klaričeva že rezervirala domeno Srečenmucek.si.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...