So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Nekdanji slovenski glasbenik razvil ščitnik za pitje iz pločevink

Čas branja: 2 min
15.04.2014  08:30
Miha Merlak, nekdanji član skupine Napoleon, upa, da bo Safe Cover do leta 2018 prisoten na vsaki tisoči pločevinki v Evropi. Do zdaj so prodali okoli sto tisoč kosov. Če bo šlo vse po načrtih, naslednje leto pričakuje milijon evrov prihodkov.
Nekdanji slovenski glasbenik razvil ščitnik za pitje iz pločevink

Pri pitji priljubljene pijače iz pločevinke pogostokrat pozabimo na pomanjkljivo higieno embalaže, opozarja Miha Merlak, pred leti član znane slovenske glasbene skupine Napoleon, danes pa podjetnik. Merlak je v ta namen razvil poseben plastičen ščitnik žepne velikosti, ki ga namestimo na pločevinko. "Tako se izognemo žuželkam v pločevinki, zaščitimo pred možnostjo ureznin v ostre robove, ker pa se pločevinke ne dotikamo neposredno, ampak prek ščitnika, uživanje pijače postane bolj higiensko," pojasnjuje.

merlak1.1397479627.JPG.c.960px.jpg

V razvoj vložili okoli 80 tisoč evrov

Z razvojem pripomočka se Merlak skupaj z ožjo štiričlansko ekipo ukvarja že dobri dve leti, prvi prototip pa je nastal lani februarja. Kot pravi sogovornik, so v razvoj vložili okoli 80 tisoč evrov, pri čemer ne upošteva patentnih prijav, zaščite blagovne znamke ter modelske zaščite. Proizvodnja izdelka sicer poteka v Sloveniji, "saj lahko tako uporabnikom zagotavljamo brezhibnost, ki ustreza najstrožjim higienskim standardom". Po besedah sogovornika dnevno proizvedejo 25 tisoč kosov, po potrebi pa lahko proizvodnjo dvignejo na 400 tisoč kosov. Merlak pravi, da bo to še posebej aktualno, ko se s Safe Coverjem uspejo prebiti na tuje trge.

Ciljajo sicer predvsem na evropske trge, patente pa so vložili tudi v ZDA, Rusiji, Turčiji, Avstraliji, Japonski, Braziliji, kjer so predstavniki podjetja že pričeli s prodajno-promocijskimi aktivnostmi. "Prodajamo po dveh prodajnih poteh; prvo prek proizvajalcev pijač v pločevinkah, ki naše izdelke prodajajo s pločevinko pijačam. Na ta način si lahko zagotovijo konkurenčno prednost na policah. Drugi način pa je maloprodaja v trgovinah, kjer se skušamo umestiti čim bližje policam s pločevinkami," dodaja.

Safe Cover se že prodaja na Petrolu in Pošti

Prav z vstopom v trgovske maloprodajne verige načrtujejo prodor na slovenski trg. Safe Cover se po zagotovilih Merlaka tako že prodaja na Petrolovih bencinskih servisih, poslovalnicah Pošte Slovenije, v Intersparu, trafikah in drugje. »Število prodajnih mest se iz dneva v dan povečuje, v dogovorih smo tudi z ostalimi veletrgovskimi podjetji, kakor tudi s proizvajalci in distributerji pijač v pločevinkah,« pojasnjuje. Do zdaj so po njegovih besedah prodali že okoli sto tisoč kosov.

Veliko pozornosti medtem posvečajo tudi spletnemu oglaševanju, socialnim medijem ter promocijskim dogodkom. Konkretnejše oglaševalske kampanje pa zaradi finančne podhranjenosti za zdaj ne načrtujejo. "Se pa zavedamo, da z izdelkom nehote posegamo v navade uporabnikov pijač v pločevinkah. Dejstvo je, da bo potrebno kar nekaj časa, da bodo tudi najzagrizenejši pivci v našem izdelku videli korist in varnost," priznava sogovornik.

Cena izdelka v maloprodaji znaša 2,99 evra, do kupcev pa se Merlak poskuša prebiti tudi prek velikih spletnih trgovinskih platform. Letos na ta način pričakujejo za okoli 300 tisoč evrov prihodkov. "V kolikor pa se naši predstavniki po tujini uspejo vključiti v katero od naših prodajnih poti, pa so prihodki v letu 2015 planirani prek milijona evrov," še dodaja. Dolgoročni cilj je medtem še bolj optimističen. Do leta 2018 si v ekipi namreč želijo, da bi bil Safe Cover na vsaki tisoči pločevinki.

Potrebovali bodo okoli milijon evrov

Vlagateljev sicer ne iščejo načrtno, a je Merlak kljub vsemu pripravljen sprejeti morebitne ugodne ponudbe. "Groba ocena investicije, ki bi jo potrebovali v tej fazi, se giblje okoli 400 - 500 tisoč evrov. S tem denarjem bi posodobili proizvodno-pakirno linijo, predvsem pa bi sredstva namenili za promocijo ter povečanje števila prodajnih aktivnosti," načrte razkriva sogovornik.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...