So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Koofr osvaja evropske telekome in išče sveže milijone

Čas branja: 1 min
14.04.2014  09:10
Storitve start-upa Koofr, ki ga vodi Damjan Matičič, od preteklega petka uporablja tudi osrednje romunsko telekomunikacijsko podjetje, betajo pa se tudi novi posli na Hrvaškem, Avstriji in Nemčiji
Koofr osvaja evropske telekome in išče sveže milijone

Start-up Koofr s svojim programskim in uporabniškim vmesnikom za dostop do različnih vrst hramb podatkov uspešno prodira na tuje trge. Pred časom je namreč podpisal pogodbo z romunskim telekomom Rcs&rds, ki je ¸pretekli petek pričel s prodajo Koofrjeve programske opreme. Kot pojasnjuje direktor podjetja Damjan Matičič, pogodba poleg prodaje licenc vključuje tudi letno podporo. Vrednosti posla Matičične razkriva.

2013-11-damjan-matičič-koofr-1.jpg.s.600px.jpg
"Sedaj iščemo vlagatelja, ki bo ponudil povezave in nam omogočil agresivno širitev na trge", poudarja Damjan Matičič, prvi mož Koofra.

Intenzivni pogovori sicer potekajo tudi z nekaterimi ostalimi regionalnimi igralci s področja telekomunikacij. Dogovor s hrvaškim telekomom je tako tik pred izvršitvijo, novi posli pa se obetajo z Nemci, Srbi, Slovenci in Avstrijci.

"Do strank dostopamo prek naših partnerjev, torej podjetij, ki razvijajo strežnike," razlaga Matičič. Sogovornik razlog za veliko povpraševanje s strani državnih telekomov vidi v dejstvu, da prav telekomi med telekomunikacijskimi podjetji uživajo največ zaupanja. "Ob tem so ugotovili, da obstaja priložnost za širitev ponudbe s t.i. "over-the-top" vsebinami," dodaja.

"Rešitev smo v letu dni spremenili za 80 odstotkov"

Spomnimo, Koofr je lani postal start-up leta. Rešitev, ki jo ponujajo, pa se je v tem času po besedah sogovornika v tehničnem smislu spremenila za 80 odstotkov. "Storitev smo razširili zaradi novih poslov, prav tako so spremembe doletele poslovni model. Prilagodili smo se našim strankam, imamo več izkušenj. Potencialnimi kupcem svetujemo, kako naj našo storitev predstavljajo svojim strankam. Telekomi sicer vejo, da je to velika priložnost, a je malo takih, ki razumejo, kako zadevo pravilno predstaviti - tako, da bodo drugačna od Dropboxa ali Googla," pojasnjuje Matičič.

Pri Kooferju so medtem že dlje časa v pogovorih z morebitnimi investitorji. "Vmes se je sicer spremenila tako vrednost našega podjetja kot tudi naše potrebe po tipu investitorja. Sedaj iščemo vlagatelja, ki bo ponudil povezave in nam omogočil agresivno širitev na trge," še dodaja sogovornik in dodaja, da v tej fazi razvoja potrebujejo okoli milijon evrov. V ekipi jih je sicer šest, iščejo pa nove kadre na področju prodaje in dizajna, dodatno pa mislijo okrepiti tudi razvojni oddelek.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...