So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Enajsti Startup Cafe: Ne zgolj oglasi, na Facebooku je potrebna tudi dobra vsebina

Čas branja: 2 min
02.04.2014  11:41  Dopolnjeno: 02.04.2014 12:04
Enajsti Startup Cafe: Ne zgolj oglasi, na Facebooku je potrebna tudi dobra vsebina

Moč Facebooka je za podjetja nesporna, a ne pozabite: pri širjenju kroga sledilcev in potencialnih strank ne zanemarite posredovane vsebine, je glavno sporočilo današnjega, sicer enajstega Startup Cafeja. O vlogi socialnih omrežij, tako pri oglaševanju kot znamčenju, so spregovorili vodja projekta Moja čokolada Andraž Gavez, soustanovitelj agencije Point out Nejc Slovnik in snovalec naprednih oblik komunikacije na družbenih omrežjih Boštjan Pišler.

Udeleženci današnjega Startup Cafeja (od leve proti desni): povezovalec Andrej P. Škraba, Andraž Gav
Udeleženci današnjega Startup Cafeja (od leve proti desni): povezovalec Andrej P. Škraba, Andraž Gavez, Nejc Slovnik in Boštjan Pišler. Foto: Miha Prebil

Facebook primeren tako za oglaševanje kot znamčenje

Gavez in Slovnik sta uvodoma poudarila, da Facebook omogoča prvo interakcijo in tudi kasnejšo komunikacijo s potencialnimi kupci, medtem ko je Pišler izpostavil možnost uvajanja in testiranja novih izdelkov in merjenja odziva uporabnikov.

Vsi trije so se strinjali, da je največje socialno omrežje primerno tako za oglaševanje oziroma neposredno spletno prodajo, kot tudi za širjenje prepoznavnosti blagovne znamke, a se potrebne aktivnosti primerno razlikujejo. "Če gradiš spletno trgovino, lahko veliko novih kupcev pridobiš prek oglaševanja na Facebooku. Ko pa govorimo o znamčenju oziroma brandingu, pa se je potrebno povezovati s sledilci, jih aktivirati in voditi dialog," je povedal Slovnik. Ob tem je sicer opozoril, da je potrebno pri ustvarjanju zgodbe o izdelku izhajati prav iz znamke, torej vrednot, ki so z njo povezane.

Dobra vsebina se bo delila sama

Kljub temu, da se pri Moji čokoladi po besedah Gaveza vse bolj osredotočajo na ciljane Facebook oglase, je vodja omenjenega projekta opozoril na pomen dobrih zgodb. "Večino časa se ubadamo z vprašanjem, kaj objaviti na Facebooku, katero kost bomo vrgli uporabniku, da jo bo zagrabil. Dobra vsebina oziroma zgodba je tista, ki se bo nato delila sama. To je dodana vrednost Facebooka," je dejal. Ob tem Gavez sicer dodaja, da algoritem Facebooka zaradi vse večjih količin vsebin deluje v smeri filtriranja dobrih objav od slabih. "Facebook objavo najprej prikaže manjšemu številu ljudi in na podlagi intenzivnosti interakcije objavo postopoma prikazuje ostalim," je pojasnil.

Rast tako prek plačljivih oglasov kot organsko

Učinkovito in dobičkonosno upravljanje s Facebookom sicer ni tako preprosto, kot se to zdi na prvi pogled. V Sloveniji se podjetja in posamezniki še ne zavedajo, da je za kampanjo na Facebooku potrebno široko znanje oziroma sodelovanje s strokovnjakom, je dejal Slovnik. "Rast je potrebno doseči tako prek plačljivih vsebin kot organsko. Ni dovolj zgolj dejstvo, da imaš veliko oboževalcev ali všečkov. Večina podjetji se tega ne zaveda. Nekatere je težko prepričati, ker so zelo samozavestni. Več dela bo treba vložiti v strokovnost," je še dejal.

Facebook seveda ni edino socialno omrežje, a je nedvomno največje, kar še posebej velja za Slovenijo. Gavez ob tem opaža, da so napori, vloženi v delo z ostalimi socialnimi omrežji, kot so Twitter, Youtube ali Pinterest, preveliki v primerjavi z rezultati. Po mnenju Slovnika je sicer smiselno delovati na večjem številu omrežji, če načrtujemo mednarodno širitev, Pišler pa opozarja na taktično prednost Google Plusa, ki vpliva na optimizacijo z iskalnikom.

"Včasih se je treba vrniti k osnovam"

 Na koncu velja opozoriti, da je z denarjem, ki ga namenjamo oglaševanju na Facebooku, potrebno ravnati skrbno. Po besedah današnjih udeležencev dogodka ne pozabite niti na primerno testiranje različnih prijemov in pa na direktno komunikacijo z uporabniki. "Včasih se je treba vrniti k osnovam," je glede tega dejal Pišler.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...