So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Nalijmo si čistega vina

Čas branja: 1 min
28.03.2014  15:47
Nalijmo si čistega vina

Dlje kot gremo, več kot delamo, bolj ugotavljam, da teorija ima svoj pomen. Poslali smo trilijon elektronskih sporočil, opravili vrsto sestankov, telefonskih klicev, oblikovali letake, vizitke. Prodali pa nismo še ničesar. Ne morem si pomagati, da se ne bi spomnila na pravilo: »Ne prodajaj, kar lahko ustvariš. Ustvari, kar lahko prodaš.« Ustvarimo lahko vse živo, ampak problem nastopi pri tem, ko nihče noče odpreti denarnice za naše produkte. Vsi bi še malo razmislili, želijo podrobnejšo ponudbo, cenovno strategijo. Pristanemo celo na to, da damo produkt sprva zastonj. Pa še kar oklevajo! Pa naj še kdo reče, da startupi ne garajo kot živine. Na četrtkovem predavanju Master of Startups smo govorili o pomenu metrik. V tej fazi niti ne vemo, kaj naj bi merili:  število sestankov, število zavrnitev ali odziv na predstavitve produkta. FingerId@cloud je trenutno v fazi, ko se z njim ne dogaja nič. Vso svojo energijo smo usmerili v MindReader. Fokus mora obstajati. Upanje pa umre zadnje.

Naš projekt je bil izbran za pridobitev sredstev z razpisa Po kreativni poti do praktičnega znanja. Denar nam leži na roki, vendar bomo očitno morali pustiti, da nam ga odpihne veter. Zakaj? Ker nimamo več nobenega zaposlenega in posledično ne ustrezamo pogojem razpisa.

Stopimo nazaj in si poglejmo širšo sliko. Trenutno je zamegljena, moram si obrisati očala.

Avtor: Špela Repanšek

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...