So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Kaj so predstavili finalisti pospeševalnika idej ITIME

Čas branja: 2 min
27.03.2014  10:03
Kaj so predstavili finalisti pospeševalnika idej ITIME

Finalisti NERVteh, SeniorPad in SQBZY so najboljše tri ekipe letošnjega pospeševalnika idej ITIME. V finalni izbor se je uvrstilo sedem ekip od skupno 17. Včeraj smo se udeležili zaključnih predstavitev v kranjskem Razvojnem centru IKT.

Najboljše tri ekipe bodo med drugim prejele celodnevno delavnico z Ashem Maurya, avtorjem svetovne uspešnice Running Lean, denarno nagrado v višini 500 evrov in možnost brezplačnega koriščenja delovnega prostora v eni izmed šestih lokacij Start:up Geek House Slovenija.

ITIME je sicer pospeševalnik, ki ga organizirajo partnerji Iniciative Start:up Slovenija v sodelovanju s tehnološkim partnerjem Microsoft BizSpark ter drugimi partnerji.

Finalisti programa pospeševalnika iTime.
Finalisti programa pospeševalnika iTime.

Kaj so predstavili finalisti pospeševalnika:

NERVteh

Na svetu v prometnih nesrečah vsakoletno umre 1,2 milijona ljudi, približno pol milijona smrtnih žrtev je otrok ali mladostnikov. Voznik postane varen šele z izkušnjami. NERVteh želi delovati preventivno: to je z uporabo lastne sodobne tehnologije voznikom ponuditi možnost izobraževanja na simulatorju vožnje. »Naši cenovno dostopni simulatorji bodo korak bližje cestam brez smrtnih žrtev,« pravijo v ekipi.

SQBZY

SQBZY nudi informacije o podvodnem svetu, namenjene plavalcem, potapljačem, ribičem. Zbiranje podatkov je omogočeno z vključevanjem množice ljudi, ki so preko sistema deljenja dobička motivirani, da prispevajo podatke v skupno rabo. Na spletnih mestih bodo uporabnikom na voljo informacije o podvodnem živem svetu (pojavnost vrst), kot tudi temperatura vode in tokovi, vidnost in slanost vode, ter morebitni potopljeni objekti, ki vas čakajo na priobalnem pasu v obliki podvodnih zemljevidov.

SeniorPad

Izdelek SeniorPad omogoča starejšim občanom daljše bivanje na svojem domu, kjer zapolnjujemo postopke oskrbe, vključenosti in organizacijo prostega časa s pridihom socialne organiziranosti. Zapolnjuje problem oskrbe in osamljenosti na lastnem domu in hkrati avtomatizira postopke s katerimi lahko sorodniki dobijo povratne informacije o stanju starejšega občana.

Kawboom

Vsak igralec ob začetku igre prejme bombo, opremljeno z odštevalnikom časa. Igralec izbere prijatelja, kateremu želi podtakniti bombo, odštevalnik na bombi se sproži, ta pa se prikaže v bazi prijatelja. Napaden prijatelj mora bombo pravočasno odkriti in jo podtakniti nekomu drugemu preden se izteče čas. Igralci so nagrajeni za igralne poteze. Pridobljene točke lahko unovčijo za nadgrajevanje bomb, baze in bojišča. Aplikacija bo brezplačna, plačljivi bodo posamezne nadgradnje znotraj igre.

Privarčujte.si

Ideja se je porodila zaradi slabih gospodarskih razmer in iskanja načinov za izboljšave. »Naša rešitev je prenos izdelkov iz katalogov v naš iskalnik, imenovan Privarčujte.si. S tem omogočamo uporabnikom izjemno hitro in natančno iskanje željene akcije in poenostavimo možnosti prihrankov denarja pri njihovih tedenskih nakupih. Prav tako ni več potrebno hraniti zalog katalogov saj so vse ponudbe živilskih trgovcev na enem mestu,« so prepričani.

Shop or Drop

»Ste že kdaj stali pred ogledalom v trgovini z oblačili, pomerjali obleko in niste bili popolnoma prepričani, če vam pristoji?« Ideja aplikacije Shop or Drop je naslednja- kadar se uporabnik ob nakupovanju oblačil znajde v dilemi ali določeno stvar kupiti ali ne, odpre aplikacijo Shop or Drop, se fotografira in fotografijo pošlje izbranim prijateljem. Ti dobijo t.i. "push notification" in odgovorijo s "Shop" (kupi) ali "Drop" (opusti). Tako bodo uporabniki tudi ko se po nakupih odpravijo sami, vedno dobili nasvete prijateljev hitro in enostavno.

SQBZY

SQBZY nudi informacije o podvodnem svetu, namenjene plavalcem, potapljačem, ribičem. Zbiranje podatkov je omogočeno z vključevanjem množice ljudi, ki so preko sistema deljenja dobička motivirani, da prispevajo podatke v skupno rabo. Na spletnih mestih bodo uporabnikom na voljo informacije o podvodnem živem svetu (pojavnost vrst), kot tudi temperatura vode in tokovi, vidnost in slanost vode, ter morebitni potopljeni objekti, ki vas čakajo na priobalnem pasu v obliki podvodnih zemljevidov.

Yorefy

»Hodite po ruševinah Perzepolisa in vas zanima, kako je izgledal v vsem svojem sijaju. Takrat lahko vzamete v roke telefon (ali iPad, Google Glass) in zaženite Yorefy; kot boste obračali napravo ter se gibali po prostoru, tako se bo spreminjala slika na ekranu. Pogled na rekonstruiran 3D model nekdanjega izgleda,« se je predstavila ekipa.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...