So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Na Kickstarterju nov slovenski projekt, tokrat prvič namizna igra

Čas branja: 2 min
26.03.2014  13:23  Dopolnjeno: 26.03.2014 13:31
Na Kickstarterju nov slovenski projekt, tokrat prvič namizna igra

Na spletni platformi za množično financiranje Kickstarter denar zbira nov slovenski projekt, tokrat prvič namizna igra. Tracker, kot sta jo poimenovala njena avtorja brata Žiga in Tim Berce, je tekmovalna post-apokaliptična namizna igra, v kateri imajo tudi mrtvi možnost zmage. "Skupina preživelih se v stalno spreminjajočem se okolju spopada za moč artefaktov. Tracker je namenjena je 4-8 igralcem, ki morajo vseskozi prilagajati svojo taktiko in strategijo, vendar je za zmago potrebno še veliko več. Cilj igre je postati najmočnejši igralec in kot tak prvi nabrati osem zmagovalnih točk," pojasnjuje Žiga Berce.

Ideja za igro je sicer nastala zaradi izziva. Brata sta se namreč preprosto poskušala preskusiti v razvijanju namiznih iger. "Ker imava podobne interese, sva hitro našla vrsto in stil igranja in se ga odločila realizirati," dodaja Berce. Z razvojem iger se ukvarjata že od leta 2007, ko sta organizirala turnir z vodnimi pištolami.

Denar podpornikov bo šel za prvo izdajo igre

Na Kickstarterju bosta poskušala zbrati 12 tisoč dolarjev, že po uvodnem dnevu kampanje pa sta na zelo dobri poti, saj sta ob objavi prispevka zbrala že okoli štiri tisoč. Če bosta uspešna tudi do konca, bosta s sredstvi izdala prvo serijo igre. Ostanek denarja pa bosta namenila za poplačilo stroškov, ki so nastali z izdelavo igre in s Kickstarter kampanjo. Poleg denarja brata tudi upata, da bosta s kampanjo pridobila bolj realen vpogled na trg oziroma preverila zanimanje za izdelek.

Kaj lahko v zameno pričakujejo podporniki projekta? Za tiste, ki bodo želeli podpreti namizno igro, ne bodo pa kupili igre, imajo pripravljeno majico in različico »print&play«. Tovrstni podporniki bodo po elektronski pošti prejeli vse komponente, ki si jih bodo zgolj natisnili in nato igrali. Naslednja nagrada pa je sama igra, ki jo bodo dobili za 60 dolarjev, nekaj pa bo tudi ponudbe »limited edition« za zbiratelje. Ciljata sicer predvsem na podpornike iz Slovenije in iz ZDA ter Avstrije in Španije. Na splošno pa je igra namenja ljudem "z veliko energije, ki imajo radi izzive v družbi prijateljev".

Oglaševanje prek socialnih omrežij, forumov ...

Prodaja bo v prvi fazi potekala le prek Kickstarterja, kasnejših planov pa brata Berce za zdaj še nimata. "Oglašujeva pa se po socialnih omrežjih, forumih in skupinah, povezanih z namiznimi igrami. Kontaktirala sva tudi blogerje, ki pokrivajo te teme. Po Sloveniji pa se oglašujeva tudi v klasičnih medijih," razlaga.

Sogovornik ob tem poudarja pomembnost priprave na kampanjo. "Preučiti je potrebno uspešne kampanje in se učiti iz napak neuspešnih. Zavedati se je potrebno, da je treba vložiti veliko truda. Zmotno je namreč prepričanje, da je dovolj, če se projekt zgolj pojavi na Kickstarterju," pravi sogovornik. Dvojici je pri pripravi sicer z nasveti in kontakti pomagala tudi iniciativa Crowdfunding Slovenija.

Po kampanji bosta moči usmerila v produkcijo in distribucijo. "Nisva pa se še odločila, ali bova nadaljevala s prodajo igre tako. Dolgoročnih načrtov tako še nimava," še dodaja sogovornik.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...