Videoklic postaja zlati standard podpornih storitev Videoklic postaja zlati standard podpornih storitev Podjetja se vse bolj zavedajo, da tehnologija videoklica postaja nuja pri zagotavljanju podpore strankam
Blockchain bo prevetril letalsko industrijo Blockchain bo prevetril letalsko industrijo Z vpeljavo tehnologije veriženja podatkovnih blokov bi letalska industrija na svetovni ravni lahko povečala prihodke in hkrati znižala stroške.
Osem najpomembnejših tehnologij za spopad z naslednjo krizo Osem najpomembnejših tehnologij za spopad z naslednjo krizo Hitra prilagoditev poslovnih modelov je ena izmed glavnih prednosti digitalne transformacije. V regiji srednje in vzhodne Evrope je Slovenija po merilu načrtovanih vlaganj v digitalizacijo uvrščena najvišje.
Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih računov
Blog

Dilema: kdaj začeti s prodajo

Čas branja: 1 min
25.03.2014  12:01

Photo_blog4 (1)
Testiranje izdelka v primorskem nogometnem klubu.

Močni želji po čim hitrejšem lansiranjem novega produkta stoji ob boku še ena - čim prej začeti s prodajo in s tem priti do dohodka. Vendar pa smo tu v dilemi, ali je naš produkt že pripravljen za naš trg ali mu še kaj manjka.

Ali se bomo torej posvetili temu, da produkt izpilimo in s tem računamo na boljši uspeh po pričetku prodaje, ali pa po drugi strani pričnemo s prodajo čim prej, da nam prej ne zmanjka zagonskih sredstev. Lean startup metodologija nam ponudi še eno dodatno perspektivo tega problema, namreč, najpomembnejša dejavnost pri snovanju novega produkta pred njegovim lansiranjem (ta se nadaljuje tudi kasneje), mora biti učenje, „learning". To pomeni, da je naš morebiten prototip v tem pogledu samo del eksperimenta, s katerim skušamo potrditi ali ovreči določene hipoteze. Da to dosežemo, moramo tesno sodelovati s tistimi strankami, ki kažejo nagnjenje do novosti in so tovrstno rešitev že sami iskali.

Splošne ocene za naš sistem za merjenje časa v športu so sicer spodbudne. Vendar pa se s temi ne moremo zadovoljiti, saj nas lahko kaj hitro zavedejo. Odgovori na konkretnejša vprašanja uporabnikov nas dostikrat presenetijo, saj se nikakor ne skladajo z našimi predpostavkami. Prvi občutek ob tem je sicer v stilu - kako nisem mogel pomisliti tudi na to, po drugi strani pa smo vendarle zadovoljni, da smo se naučili nekaj novega o potrebah naših potrošnikov. Na tej podlagi produkt izpopolnjujemo z večjim zanosom, saj vemo, da snujemo nekaj, kar uporabniki zares potrebujejo in si tega tudi želijo.

Avtor: Rado Glas

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija Osem najpomembnejših tehnologij za spopad z naslednjo krizo

Hitra prilagoditev poslovnih modelov je ena izmed glavnih prednosti digitalne transformacije. V regiji srednje in vzhodne Evrope je...