So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Dilema: kdaj začeti s prodajo

Čas branja: 1 min
25.03.2014  12:01
Dilema: kdaj začeti s prodajo

Photo_blog4 (1)
Testiranje izdelka v primorskem nogometnem klubu.

Močni želji po čim hitrejšem lansiranjem novega produkta stoji ob boku še ena - čim prej začeti s prodajo in s tem priti do dohodka. Vendar pa smo tu v dilemi, ali je naš produkt že pripravljen za naš trg ali mu še kaj manjka.

Ali se bomo torej posvetili temu, da produkt izpilimo in s tem računamo na boljši uspeh po pričetku prodaje, ali pa po drugi strani pričnemo s prodajo čim prej, da nam prej ne zmanjka zagonskih sredstev. Lean startup metodologija nam ponudi še eno dodatno perspektivo tega problema, namreč, najpomembnejša dejavnost pri snovanju novega produkta pred njegovim lansiranjem (ta se nadaljuje tudi kasneje), mora biti učenje, „learning". To pomeni, da je naš morebiten prototip v tem pogledu samo del eksperimenta, s katerim skušamo potrditi ali ovreči določene hipoteze. Da to dosežemo, moramo tesno sodelovati s tistimi strankami, ki kažejo nagnjenje do novosti in so tovrstno rešitev že sami iskali.

Splošne ocene za naš sistem za merjenje časa v športu so sicer spodbudne. Vendar pa se s temi ne moremo zadovoljiti, saj nas lahko kaj hitro zavedejo. Odgovori na konkretnejša vprašanja uporabnikov nas dostikrat presenetijo, saj se nikakor ne skladajo z našimi predpostavkami. Prvi občutek ob tem je sicer v stilu - kako nisem mogel pomisliti tudi na to, po drugi strani pa smo vendarle zadovoljni, da smo se naučili nekaj novega o potrebah naših potrošnikov. Na tej podlagi produkt izpopolnjujemo z večjim zanosom, saj vemo, da snujemo nekaj, kar uporabniki zares potrebujejo in si tega tudi želijo.

Avtor: Rado Glas

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...