So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Sedem načinov, kako uporabiti vizitke kot marketinško orodje

Čas branja: 1 min
20.03.2014  10:58  Dopolnjeno: 20.03.2014 14:17
Sedem načinov, kako uporabiti vizitke kot marketinško orodje

V času pametnih telefonov, ko lahko vedno vse informacije preverimo na spletu, se je pametno vprašati, ali so vizitke še sploh pomembne. Vendar vsi podjetniki, ne glede na to, ali imajo spletno stran ali ne, še vedno uporabljajo vizitke.

Vizitka je prvi vtis in prvi stik z vašimi kupci in poslovnimi partnerji. Predstavlja vaše podjetje in vas kot podjetnika, zato je lahko enkratno marketinško orodje.

Dajte vizitko z namenom

Ne gre samo za list papirja s kontakti, ampak za komunikacijo z vašimi kupci in poslovnimi partnerji.

Sledite ji

Če vizitko preoblikujete kot »darilni bon«, ji boste lahko sledili in ugotovili, kakšne vizitke prepričajo kupce in kaj je vaša najboljša ponudba.

Presenetite ljudi

Dodajte na vizitke dejstvo, slogan ali zanimiv podatek. To lahko vzpodbudi ljudi, da začnejo razmišljati in vas kontaktirajo.

Dodajte kreativnost

Verzi o uspehu in podjetništvu so vedno vzpodbudni, ljudje jih radi berejo.

Dodajte sliko

Na vizitke lahko dodate vašo sliko. Kupci in poslovni partnerji si vas bodo lažje zapomnili, dobili občutek, da vas že poznajo.

Predajte vizitke tako, da si vas bodo zapomnili

Sam akt predaje vizitke je lahko dejanje, po katerem si vas lahko zapomnijo. Ne pozabite omeniti, da jih boste kontaktirali, predstavite svoje poslovne vrednote in podobno.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...