So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Sqwiz: V minuti do spletne strani

Čas branja: 2 min
19.03.2014  09:50  Dopolnjeno: 19.03.2014 09:52
Sqwiz: V minuti do spletne strani

Aplikacija Sqwiz po besedah Luke Pečavarja iz spletne agencije Smardt v manj kot minuti pretvori stran podjetja na Face­booku v pravo spletno in mobilno stran, ki jo lahko podjetje postavi na svojo domeno. Videz strani in vso s Facebooka preneseno vsebino lahko ureja prek računalnika, tablice ali kar na telefonu.

Podjetje lahko spletni strani pozneje doda še druge vsebine, kot so blog, videogalerije, meni s hrano in pijačo in drugo, kar potrebuje na svoji spletni strani.

»V ZDA in Braziliji je največ malih in srednjih podjetij s profilom na Facebooku in brez spletne str
»V ZDA in Braziliji je največ malih in srednjih podjetij s profilom na Facebooku in brez spletne strani, zato bomo na ta tuja trga najprej vstopili,« napoveduje Luka Pečavar (desno). Ob njem je Jure Smrekar. Foto: Irena Herak

Sveža vsebina na spletni strani

Ena izmed težav manjših podjetij je, da vsebine na svoji spletni strani ne dopolnjujejo, kar ni dobro ne za optimizacijo za iskalnike ne za vtis, ki ga podjetje naredi na spletne uporabnike, opaža Pečavar. Zato so za lažje osveževanje vsebine na spletni strani razvili aplikaciji FB Galerija in FB Novice. Prva s Facebooka na spletno stran potegne izbrane fotografije, druga pa novice.

Tako nastale spletne strani so prilagojene pametnim telefonom in tablicam, prek katerih vse več ljudi dostopa do interneta. »Več kot 40 odstotkov ljudi si pred obiskom restavracije njeno spletno stran pogleda prek telefona,« ponazarja Pečavar. V okviru aplikacije Sqwiz omenja še funkcijski gumb za klicanje restavracije ali drugega ponudnika z enim klikom, drugi funkcijski gumb pa uporabnika vodi do lokacije prek navigacije GPS ali Google Maps. Idejo za aplikacijo Sqwiz so v Smardtu dobili, ko so pri malih in srednjih podjetjih opazili, da se tem podjetjem največkrat zatakne pri vnosu začetne vsebine na spletno stran. Po drugi strani pa imajo veliko te vsebine že na svoji strani na Facebooku.

Od 10. februarja je na voljo poskusna verzija Sqwiza v slovenskem jeziku, ki ima okoli 500 testnih uporabnikov. Glavni cilj je prodor na svetovni trg. Potencialni trg ocenjujejo na vsaj 25 milijonov manjših in lokalnih podjetij, ki imajo svojo stran na Facebooku, med katerimi jih več kot 40 odstotkov še nima spletne strani.

Širitev v ZDA in Brazilijo

Konec marca Luka Pečavar napoveduje aplikacijo v angleškem in portugalskem jeziku za ZDA in Brazilijo. »Tam je največ malih in srednjih podjetij s profilom na Facebooku in brez spletne strani, zato bomo na ta trga najprej vstopili,« pojasnjuje. Za lažje iskanje potencialnih strank so v Smardtu razvili orodje, ki pregleda vse strani na Facebooku v izbrani regiji in loči tiste, ki nimajo spletne strani od drugih, ki jo že imajo. Orodje bodo tržili sami in prek agencij, ki bodo aplikacijo tržile naprej (resell).

Za uporabo Sqwiza, gostovanje na strežniku in podporo bodo podjetja plačala od devet do 24 evrov na mesec. Prvim tisoč uporabnikom bodo po akcijski ceni ponudili dolgoročno uporabo. »Z dva tisoč plačljivimi uporabniki in 200 tisoč evri prihodkov letos bi bili zadovoljni,« še pravi Luka Pečavar. Ob njem so v ekipi še Jure in Janez Smrekar ter Žare Manojlovič. Sqwiz bodo nadgradili s splet­no trgovino, orodjem za pošiljanje novic po e-pošti in morda tudi z orodjem za razvoj mobilne aplikacije s strani na Facebooku.

Avtor: Petra Šubic

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...