So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Dan odprtih vrat startupov: Spomladanski Startup Crawl že 21. marca

Čas branja: 2 min
07.03.2014  10:31
Dan odprtih vrat startupov: Spomladanski Startup Crawl že 21. marca

Že drugi slovenski dan odprtih vrat startupov oziroma »Startup Crawl« se bo odvil 21. marca tega leta. Na ta dan bo torej večje število startupov v svoje prostore spustilo javnost, ki bo ob strokovnem vodenju spoznavala svet zagonskih podjetij. »Pobuda za predčasni pomladni Startup Crawl je prišla s strani startup podjetij, ki so pred pol leta sodelovala pri prvem tovrstnem dnevu odprtih vrat znotraj Internet Week-a Ljubljana,« pojasnjuje Gaja Zornada iz organizacije Internet Week, ki tudi tokrat stoji izza dogodka. »Takrat nas je vse zelo pozitivno presenetil odziv skupnosti, strokovne in širše javnosti, iskalcev zaposlitve ter nenazadnje medijev na idejo, ki smo jo brez prevelikih pričakovanj želeli v sklopu drugih dobrih praks preizkusiti na domačih tleh. Seveda smo se iz lanskega eksperimenta ogromno naučili in letos uvajamo nekaj novih prijemov, kot so poglobljeni načini predstavitev podjetij, vodenje prijav in omejitve obiska ter druga organizacijska podpora,« pojasnjuje Zornada.

Internet Week Natasa Pirnat Gaja Zornada
(z leve proti desni) Prvi violini Internet Weeka Nataša Pirnat in Gaja Zornada

Primer dobre prakse

Ideja za Startup Crawl je prišla iz tujine, kjer so tovrstni dnevi (včasih večeri) odprtih vrat po besedah Zornadove postali redna praksa odpiranja in spodbujanja razvoja startup skupnosti. »Naša inspiracija izvira neposredno iz New Yorka, ki se je postavljanja na svetovni startup zemljevid lotil izjemno sistematično in učinkovito in se lahko od te svetovne prestolnice, ki je bila včasih znana samo po financah, modi in medijih res ogromno naučimo o pozicioniranju kulture inovacij,« pojasnjuje Zornada, ki v dejstvu, da se startup ekipa sreča z obiskovalci, ki mnogokrat predstavljajo prečni presek njihove uporabniške skupine, se v zagovoru svoje vizije/tehnologije pomerijo z drugimi člani strokovne javnosti ali pa na bolj sproščen način spoznajo morebitne nove člane ekipe, ki jih njihovo delo pritegne, nekaj posebnega. »Obenem pa se neformalno krepi občutek pripadnosti večjemu naboru sorodno mislečih podjetij, ki v sodobnem načinu poslovanja nadomešča cehovska združenja oz. zadružno povezovanje,« win-win situacijo dogodka za vse sodelujoče strani vidi Zornada.

Zakaj sodelujejo startupi

Podjetja se za sodelovanje odločajo iz različnih razlogov. »V prvi vrsti jih motivirata želja po tem, da se predstavijo v "človeški" podobi ter s tem postanejo bolj dostopna, njihovo delo pa lažje razumljivo novim sodelavcem in želja po večji vidnosti ter prepoznavnosti vsebinske inovacije, ki jo startup podjetje prinaša v svojo industrijsko vertikalo in s katero želi svojim strankam v prihodnjem razvoju ponuditi izboljšave ustaljenih načinov delovanja.

Gre tako rekoč za neko demistifikacijo in destereotipizacijo tehnološkega podjetja, o katerem v večini primerov vemo zgolj to, kar se poroča o njihovih poslovnih dosežkih, težko pa si ustvarimo predstavo o njihovi poslovni kulturi ter načinu pristopa k delu, ki ga opravljajo,« meni Zornada.

Kdo se je že prijavil

V nadaljevanju vam predstavljamo seznam startupov, ki so se že odločili, da bodo 21. marca odprli svoja vrata:

  • Databox.com na Ptuju, ki preskrbuje poslovne uporabnike z mobilnimi rešitvami za nadzor ključnih kazalcev uspeha in drugih preglednih podatkov o poslovanju,
  • Tooniaapps.com v Kranju, ki izdeluje zabavne poučne digitalne igre za malčke, ki posegajo po mobilnih aplikacijah,
  • v Ljubljani Klika.si (od lani del švicarske skupine Sportradar AG) vodi raziskovalno-razvojni in eksperimentalni laboratorij za softwarske rešitve s poudarkom na mobilnih platformah,
  • Outfit7.com, najbolj poznan po svetovni uspešnici Talking Tom and Friends pripravlja vpogled v druge dele produkcije zabavnih vsebin s katerimi bogati svojo medijsko ponudbo,
  • Zemanta.com, ki s svojimi tehnološkimi rešitvami skrbi za učinkovitejše odkrivanje tekstovnih in vizualnih vsebin na spletu tako za bralce kot založnike,
  • DLabs.com, ki s svojo ekipo internetnih veteranov in posebno pozornostjo namenjeno uporabniški izkušnji pomaga podjetjem pravilno postaviti spletne produkte,
  • Fieldoo.com, ki preko spletne platforme kar na daljavo brez geografskih ovir povezuje nogometne igralce z agenti in
  • Flaviar.com, ki preko naročniškega servisa omogoča svojim uporabnikom nov način odkrivanja vrhunskih žganih pijač v obliki tematsko kuriranih preizkusnih mesečnih paketov

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...