So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Razvijajo nevidno kodo za oglaševalce, potencial prvi opazili Američani

Čas branja: 2 min
04.03.2014  12:49
Razvijajo nevidno kodo za oglaševalce, potencial prvi opazili Američani

Slovenski start-up iCcode s svojo programsko rešitvijo odpira nove možnosti za televizijsko oglaševanje. Potencial so opazili tudi pri enem najbolj priznanih ameriških pospeševalnikov Tech Wildcatters (več v članku Slovenski startup iCcode sprejet v ameriški pospeševalnik Tech Wildcatters), kjer bo slovenska ekipa naslednje tri mesece izpopolnjevala svojo idejo.

"iCode ustvarja dvosmerno komunikacijo"

iCcode je nevidna koda, ki jo oglaševalci, filmski studii in drugi pripravljavci televizijskih vsebin vstavijo v svoje obstoječe vsebine, kot so denimo televizijski in spletni video oglasi, serije oziroma filmi. Kot pojasnjuje Kristijan Pukšič iz ekipe, iCcode omogoča, da gledalci s pomočjo aplikacije za mobilne telefone, ki jo usmerijo v televizijski ekran, pridobijo nazaj na mobilni telefon dodatne informacije, kot so spletna stran, Facebook naslov, koda za popust, povezava do nagradne igre ali informacije o izdelkih. "Tako ustvarjamo dvosmerno komunikacijo  vsebin z uporabniki. Po drugi strani pa ponudniki vsebin pridobijo podrobne podatke o gledanosti in vpletenosti uporabnikov. Vsak objekt znotraj  vsebin je mogoče ločeno povezati z dodatnimi informacijami," razlaga.

Aplikacija bo za uporabnike brezplačna, oglaševalci pa bodo plačali za vstavljene kode. Cenovni razredi bodo po besedah sogovornika odvisni od dolžine trajanja oglasa do vstavljanja različnega števila kod v sam video. Storitev bo mogoče razširiti na serije, glasbene spote, filme in vse ostale video vsebine, ki se predvajajo ne zgolj prek televizijskega ekrana temveč tudi prek bodisi računalnika ali tablice.

Pukšič med najožje (posredne) konkurente uvršča Shazam, Second screen in podobne rešitve, ki pa v večini primerov za podajanje  dodatnih informacij uporabljajo zvočne signale. "Ker so v tem primeru večkrat prisotne motnje ali pa je potrebno počakati več časa, da aplikacija prepozna posamezno glasbo, to ni naša neposredna konkurenca," pravi. Potencialna konkurenca je lahko tudi QR koda, a ta je po besedah sogovornika vidna in ni širše uporabna v video vsebinah. "Naša rešitev pa je uporabna v vseh video vsebinah, ob tem ne prihaja do motečih dejavnikov, uporabniki pa dodatno informacijo prejmejo v trenutku".

Pri oglaševanju računajo tudi na ameriške medije

iCcode je za zdaj še v razvojni fazi. "Načrtujemo, da bomo storitev naslednjih treh mesecih predstavili z medijsko pomočjo Tovarne podjemov, podjetniškega inkubatorja Univerze v Mariboru. Prijavili smo se tudi na nekaj tehnoloških dogodkov, ki nam bodo omogočili predstavitev storitve v živo pred večjim številom udeležencev," pravi Pukšič, ki računa tudi bazo ameriških medijev in tehnoloških blogerjev, ki jo pri iCcode pridobili v zadnjem letu.

Ideja za iCcode je sicer stara zgolj nekaj mesecev, razvoj pa poteka od decembra. Po besedah sogovornika je bilo pred tem namreč potrebno preveriti ameriški trg na katerega nameravajo vstopiti, analizirati potencialne uporabnike, partnerje in naročnike. Na vprašanje, zakaj ZDA, Pukšič razlaga, da je trg čez lužo bolj dovzeten za novosti, zato lahko po njegovih besedah hitreje osvojijo večje število naročnikov in uporabnikov, predvsem takih, ki uporabljajo iOS pametne telefone. "Šele v naslednjih fazah bomo storitev razširili na uporabnike Android ter ostale platforme in jo  razširili na druge trge, predvsem v Evropo in Azijo".

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...