So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Negativna selekcija je tudi v frizerstvu in kozmetiki

Čas branja: 2 min
03.03.2014  09:44
Negativna selekcija je tudi v frizerstvu in kozmetiki

Katarina Rosman bi imela spletno stran, a priznava, da je na tem področju čisti »malinovček«.
Katarina Rosman bi imela spletno stran, a priznava, da je na tem področju čisti »malinovček«.

Kar se delavnic in šolanja s sladkorno pasto tiče se odvija v pozitivno smer. Tudi cena se mi zdi čisto na nivoju, saj osnovni del delavnice traja eno uro in pol, celotna pa dve uri in pol do tri ure. Na delavnici se pokaže tehnika, razloži se proizvode, ki se uporabljajo pri sami depilaciji. Seveda mi je pa v interesu, da stranke potem od mene tudi kupijo material za samo izvedbo depilacije. Je pa res, da depilacije s sladkorno pasto kozmetičarke ne izvajajo prav rade, saj je postopek bolj dolgotrajen in še material je dražji od voskanja. Jaz imam trenutno kar se prodaje tiče urejeno tako, da imam pripravljena dva kompleta. Prvi komplet zajema šest proizvodov in na ta komplet imajo udeleženke delavnice 30% popusta, na drugi komplet, ki zajema štiri proizvode, imajo pa 20% popusta. Če pa vzamejo posamični kos imajo 10 % popusta. Po delavnici se večinoma odločajo za en proizvod, da bodo še malo povadile in se potem odločile za komplete. Res, v teh časih je kar težko prodati, stranke so bolj previdne in se razumsko odločajo za stvari. Je pa res, da nisem imela iz Ljubljane nobene kandidatke, bile so iz Maribora, Kranja, Trojan. Sem pa ugotovila, da mi poučevanje in podajanje znanja zelo leži in imam občutek, da hočem iz kandidatke potegniti čim več in ji samo tehniko predstaviti, da jo ona logično razume in opažam, da je to kandidatkam zelo všeč. Ko pa se malo pogovarjam opažam, da Slovenci zelo radi skrivajo svoje znanje, ki ga pridobijo z izkušnjami in to se mi ne zdi normalno ,saj naj bi bilo etično, da svoje znanje in izkušnje prenašaš na mlajše rodove. Ja in ko sem bila jaz še začetnik pri pedikuri, sem zelo pogrešala neke delavnice kjer bi ti praktično pokazali neke finte-pasti, ki jih pridobiš z izkušnjami, na kaj moraš biti pozoren pri določenih problemih. In sem prišla na idejo, da bi jaz imela take delavnice in pomagala na začetni poti v svojem poklicu. V Sloveniji sploh opažam, da imamo v izobraževanju zelo veliko teorije, prakse pa absolutno premalo. Sploh so pa določeni poklici kjer je zelo pomembna praksa in poklic kozmetičarke se mi sploh zdi, da bi bilo potrebno veliko prakse. Dogaja se, da po končanem šolanju, ko pridejo v salon nimajo pojma kar se praktičnega dela tiče, da ne govorim o občutku za samo delo, ki je pa v tem poklicu še kako pomemben. Eni imajo ta občutek že prirojen in ne rabijo veliko prakse, da obvladajo samo delo, eni pa nimajo tega občutka in potrebujejo veliko prakse in vaje .Vem da je včasih zavod za zaposlovanje financiral mentorstvo in ta projekt se mi je zdel zelo normalno. Mentor je dobil določeno vsoto, ko je uvajal novega kandidata na samostojno pot, ampak potem so to ukinili, saj so nekateri to začeli izrabljati in namesto, da bi podajali svoje znanje so to izkoristili za brezplačno delovno silo, ki jim je odletala za pomožna dela. To se je sploh dogajalo v frizerskih salonih in ti so izkoriščali kandidate, da so jim odnašali dela kot so umivanje glave, pomivanje salona, itd. Tako da je kandidat, ko je zaključil tako usposabljanje, ni pridobil veliko na znanju in absolutno ni bil zrel, da bi samostojno suvereno opravljal svoj poklic. Nekateri mentorji pa sploh nočejo širiti svojega znanja, ker se bojijo svoje bodoče konkurence. Tako razmišljanje je zelo zgrešeno in zelo egoistično. In imam občutek, da je to v Sloveniji zelo prisotno, da smo zelo individualistično usmerjeni. Opažam med ljudmi, da si zelo radi svoj ego dvigajo na napakah drugih namesto, da bi s tem ko pomagajo drugim, da postanejo boljši zadovoljili svoj ego. Saj veste kaj pravijo dober učitelj je tisti, ko ga učenec preseže in to je še kako res.

Avtorica: Katarina Rosman

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...