So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Skoraj 90 odstotkov ameriških SME prodaja prek spletnih družabnih omrežij

Čas branja: 1 min
27.02.2014  13:18
Skoraj 90 odstotkov ameriških SME prodaja prek spletnih družabnih omrežij

Devet od desetih majhnih in srednje velikih podjetij v ZDA pri svojem poslovanju uporablja socialna omrežja, velika večina (94 odstotkov) za oglaševanje, je glavna ugotovitev raziskave, ki so jo opravili pri LinkedInu. Med drugim so tudi ugotovili, da je več kot polovica podjetji lani povečala sredstva, namenjena za oglaševanje izdelkov in storitev na socialnih omrežjih. Slednje je še posebej pomembno za hitrorastoča podjetja - 73 odstotkov jih več denarja namenja za tovrstno oglaševanje, kar je več kot za promocije prek elektronskih sporočil, organizacije dogodkov ali spletnega oziroma poštnega oglaševanja.

Za dve tretjini podjetij je glavni izziv pridobivanje novih strank, kjer pomembno vlogo igrajo prav socialna omrežja - 61 odstotkov podjetij namreč ugotavlja, da jim v prvi vrsti uporaba Facebooka, Twitterja, LinkedIn ter ostalih podobnih omrežji rešuje težavo pridobivanja novih kupcev.

A tovrstna spletne platforme niso priročne zgolj za oglaševanje, pravijo pri LinkedInu. Slaba polovica (49 odstotkov) majhnih in srednje velikih podjetji jih namreč uporablja tudi za učenje, saj jim socialna omrežja omogočajo dostop tako do strokovnjakov kot konkurence, s tem pa lahko pridobijo konkretne informacije in mnenja.

Dodajmo še, da majhna podjetja v ZDA ustvarijo šest od deset delovnih mest, lani pa so k ameriškem 16-bilijonskem BDP prispevala tri bilijone ameriških dolarjev.

Nasvet: Razmislite, kaj zanima vašo ciljno javnost

In še nasvet: Pri oglaševanju na socialnih omrežij ne pišite le o podjetju in njegovih znamkah, to naj bo samo del vsebin. Dobro morate razmisliti, kaj zanima vaše ciljne javnosti, in postati kurator teh vsebin. "Podjetja naj se zavedajo, da je vsebin veliko, uporabnike pa lahko prepričajo le, če ti vidijo neko vrednost v tem, da bodo podjetje spremljali in z njim komunicirali," meni Jasna Suhadolc, direktorica agencije Virtua PR. Več v članku Kako pametno izkoristiti družabna omrežja.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...