So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Krepimo medijsko prepoznavnost Wivuja

Čas branja: 1 min
24.02.2014  09:33  Dopolnjeno: 24.02.2014 11:31
Krepimo medijsko prepoznavnost Wivuja

Pojavljala so se vprašanja v povezavi s crowdfundingom in aplikacijami. Wivu se ne bo udeležil crowdfunding kampanje iz večih razlogov. Crowdfunding v 99 odstotkih ni namenjen financiranju aplikacij. Tiste, ki se tako financirajo, so prava redkost. Ker ti backerji dajo denar, moraš kasneje aplikacijo narediti plačljivo, zato ti nato zmanjka uporabnikov. Poleg tega se uporabniki na socialnih omrežjih, kar Wivu je, generirajo prek brezplačnih storitev in zato imamo tudi dvostrani poslovni model, ki kasneje v igro pritegne tudi oglaševalce. Take aplikacije se financirajo z oglaševanjem in dvostranim poslovnim modelom.

Kar se tiče medijskega prihoda na trg nam gre zelo dobro, imamo 25 uveljavljenih poslovnih in neposlovnih časopisov iz Slovenije in Hrvaške, več organizacij in portalov iz Slovenije in Hrvaške, ki bodo krili naš medijski prihod na trg. V pripravi je oglas, ki se že snema in se bo nato predvajal na vseh naših internetnih kanalih. V oglasu bo predstavljena dodana vrednost Wivuja, da si uporabnik lahko oblikuje svoj svet, predstavili bomo dve osebi, in kako se onidve vidita v aplikaciji. Oglas bo pokazal kaj Wivu je, zakaj ga uporabljati in kaj je njegova dodana vrednost. Wivu bomo promovirali na podjetniških krožkih ter na večini ljubljanskih srednjih šol, gimnazijah in fakultetah, kar nam pripelje več kot 20 tisoč potencialnih uporabnikov. V pripravi mamo letake, ki bodo vsebovali QR kodo, ki bo vodila do Apple App stora in Google Playa. Na letakih bo tudi naš logo ter naše ključne besede. Naša trenutna medijska prepoznavnost je na zelo visokem nivoju, o nas so pisali že skoraj vsi časopisi, ki nekaj veljajo, bil sem junak tedna na siol.net, na predsedniške, sprejemu smo lahko predstavljali Wivu, ki sem ga predstavljal tudi na Ustvarjalnikovi tiskovni konferenci ob sprejetju v Unreasonable Institute in na vse to sem zelo ponosen.

Tehnični razvoj napreduje, izdelujemo še spletno različico Wivuja, ki bo na voljo nekoliko kasneje in se pripravljamo na prihod na trg.

Avtor: Jaka Blažon

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...