So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Teden v znamenju valentinovega

Čas branja: 2 min
24.02.2014  09:17  Dopolnjeno: 24.02.2014 11:31
Teden v znamenju valentinovega

Teden, ki je za nami, je bil v moji in Urškini cvetličarni ves v znamenju Valentinovega. Temu primerno sva pripravili razne aranžmaje, pa tudi cvetličarna je bila odeta v rdečo barvo in je kar vabila obiskovalce in seveda kupce, kar se je poznalo tudi pri samem izkupičku. Bili sva previdni pri naročanju predvsem rezanega cvetja, kateremu je cena zelo poskočila, predvsem rdečim vrtnicam je vrtoglavo narasla. Pri tem, žal, cvetličarji nimamo prav nobenega vpliva. Prodaja na Valentinovo je bila, kot že rečeno, dobra. Ostalo je le malo neprodanega in v kolikor bo sreča na najini strani, bova z Urško to zalogo prodali v začetku novega delovnega tedna, v kolikor pa ne, bo pač rezano cvetje potrebno zavreči, ker po parih dneh pač oveni in ga je potrebno zavreči. Pa vendar se zavedam, da je tudi to del posla in tako je bilo in tako bo tudi ostalo. Sedaj pa bova že planirali kaj in kako bova »spravili pod streho« letošnji 8. marec. Nekaj imava že tudi naročil za večje podjetje v najini okolici in se že veseliva sodelovanja z njimi.

Sem bila pa tako rekoč zelo začudena, saj ko sem prišla na sam Valentinov dan, bodisi na bencinsko črpalko ali pa v živilsko trgovino, da ne govorim o velikih centrih (TUŠ, Lidl, Hofer, Spar...), vsepovsod nepregledna količina rezanega cvetja in lončnic in tu se mi poraja vprašanje za vaše strokovnjake: ali res ni nikjer nobenega, ki bi odločal o tem, kdo lahko prodaja določene artikle ali lahko prodaja vsak trgovec kar vse počez in po dolgem, samo da si s tem dela promet, čeprav je trgovina namenjena čisto drugim izdelkom. Mnenja sem, da bi bilo prav, da vsak trgovec prodaja tisto blago, za katerega je registriran in tisto blago, ki spada v področje njegove trgovine. Konec koncev potem pa lahko tudi cvetličarji prodajamo meso in vso drugo hrano. Mislim, da pri tem še zdaleč ni nobenega reda in ga najbrž tudi kmalu ne bo oz. če sploh kdaj bo. Na to vprašanje bi pa res rada prejela odgovor, pa to področje ne zanima samo mene, ampak tudi še mnoge. Vsi bi prodajali vse, za vsako ceno in veliki bodo tako »požrli« male in si veselo meli roke ob kovanju dobička. Zakaj ne bi bilo tako, da bi cvetličarji prodajali rože, živilske trgovine prehrano, pošta poštne storitve itd.? Zavedam se, da je to samo moja pobožna želja, ki pa žal, ne bo uresničena in se bomo morali »mali« boriti ali pa znajti kakor vemo in znamo, saj »velikim« niti slučajno ne moremo konkurirati, zato se »malih« veliki ne bojijo, mi »mali« pa se velikih zelo.

Avtorica: Ivica Zupančič

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...