So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Misija mogoče: Učinkovito mreženje na dogodkih

Čas branja: 2 min
17.02.2014  10:30  Dopolnjeno: 17.02.2014 12:35
Misija mogoče: Učinkovito mreženje na dogodkih

Mreženje - beseda, ki jo nekateri obožujejo, druge ob njej spreleti srh, tretji pa niti ne vedo dobro, kaj pomeni. V startup ekosistemu se vsak teden šibi pod težo bolj ali manj kakovostnih srečanj, izobraževanj in delavnic. Kako izbrati tiste prave, ki prinašajo posamezniku kar največ dodane vrednosti, ostaja neznanka v enačbi uspeha, ki jo mora vsak razrešiti sam.

Zlata pravila izbiranja optimalnih dogodkov za svoj karierni in socialni razvoj pustimo presoji vsakega posameznika, poglejmo pa si nekaj nasvetov, kako na dogodku izbrati optimalne sogovornike, vzpostaviti nove kontakte in jih po dogodku tudi kakovostno obdelati.

Business woman shaking hands
V podjetniško bolj razvitih okoljih že dalj časa potekajo dogodki, ki poizkušajo podjetno naravnanim posameznikom pomagati pri spoznavanju pravih ljudi. Po primerih dobre prakse iz tujine so se zgledovali tudi avtorji prvega takšnega dogodka v Sloveniji Sestavi svojo ekipo, ki ga organizira start-up šola Hekovnik v sodelovanju s start-upom Cofinder. Dogodek bo potekal 28. februarja 2014, na njem pa boste vsi zainteresirani posamezniki lahko predstavili svojo poslovno idejo ali se povezali z ostalimi ekipami oziroma posamezniki. Dogodek je brezplačen (prijavite se na spletni strani dogodka), prijava pa je mogoča do 25. februarja 2014.

Brez sramu - vsi udeleženci vedo, zakaj so na dogodku

Filip Dobranić iz statup šole Hekovnik je po mnenju mnogih velik poznavalec na področju grajenja socialnega kapitala. Priporočamo ogled videoposnetka, v katerem razlaga, »kako se mrežiti po gosposko« www.youtube.com/watch?v=iv1QZ3Od4nU. Ena izmed največjih modrosti, ki so bile izrečene na tem predavanju, je, da je začetni strah sicer naraven, prav tako pa je v vsakem izmed nas prisotna želja po povezovanju, saj smo socialne živali. Na dogodkih se zberejo ljudje z namenom mreženja in širjenja socialnih obzorij, zato kar samozavestno ogovorite vsaj osebo, ki sedi zraven vas, in se predstavite - sreča je vedno na strani pogumnih.

Vsak dogodek - vsaj dva nova kontakta

Na dogodke je treba hoditi s ciljem in se tako tudi mrežiti. Nekateri dogodki omogočajo predhoden vpogled v listo udeležencev, kar je nadvse koristno. Tudi predstavitve prisotnih na kakšni manjši delavnici so odličen lomilec ledu. Namen, da boste na dogodku spoznali vsaj dve novi osebi, je nadvse koristen motivator. Dve je razumna številka - če nič drugega, se predstavite vsaj osebi na svoji levi in desni. To zmore vsak. Povprašate jih še, kje delajo, ali pa komentirajte kakšno dogajanje na dogodku, nihče se ne bo negativno odzval na tovrstne pobude. Če steče, steče, sicer akcija dalje.

Nikamor brez vizitk

V denarnici ali namenski škatli za shranjevanje vizitk je vedno dobro imeti vsaj deset kosov vizitk, ki naj bodo aktualne (vizitke vaše prejšnje službe z obrazložitvijo, da navedeni email naslov ni več pravi so res brca v prazno), profesionalne (mirno z baloni, rožnato barvo in avantgardnimi logotipi in drugimi simboli, če niste organizator vodenih animacij za otroke pod pet let; tudi Gmail ni ravno višek profesionalizma) ter v brezhibnem fizičnem stanju (zmečkane, popacane in porumenele vizitke niso najhvaležnejše spremljevalke prvega vtisa). Vizitke so res nujne, 90 odstotkov ljudi ima težave s pomnjenjem imen, kaj šele kontaktnih podatkov.

Omrežite svoje nove kontakte

Temu radi rečemo tudi »follow up«. Dodajte nove znance na LinkedIn, pošljite jim mail, če ste se dogovorili, da jim posredujete kakšno priložnost, ali pa oblikujte vsaj neko vljudnostno sporočilo v smislu »lepo vas je bilo spoznati, na uspešno sodelovanje v prihodnje, nasvidenje kmalu«. Večina ljudi ima rada tovrstne pozornosti, uspešno mreženje pa tako ali tako deluje po principu povratne zanke izmenjave uslug, pozornosti in koristnih informacij. Ljudje imamo radi koristne informacije in kontakte, ne maramo pa pretirano prodajno naravnanih nadlegovanj na dogodkih - to je zlato pravilo mreženja - portretirajte se kot nekdo, ki lahko koristi. Dodajanje na Facebook je manj primerno, razen če ste sogovornika spoznali na zelo neformalnem dogodku ali pa se res na prvo žogo osebnostno ujeli.

Mreženje ni težko, otežujemo si ga lahko le sami, če si dopovedujemo, da smo introvertirani, nesocialni, sramežljivi ali drugače psihosocialno izzvani. Vsak ima naravno tendenco povezovanja in vzpostavljanja zavezništev, da lahko preživi, kar je direktno aplikativno v poslovni svet. Zato - nasmeh na usta, samozavestno in simpatično pristopati do novih ljudi in na vsakem dogodku do vsaj dveh novih kontaktov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...