So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Kaj »osamosvojitev« Internet Weeka prinaša slovenskemu startup ekosistemu

Čas branja: 2 min
30.01.2014  13:40  Dopolnjeno: 30.01.2014 13:45
Kaj »osamosvojitev« Internet Weeka prinaša slovenskemu startup ekosistemu

Prvi slovenski dogodek pod blagovno znamko Internet Week je potekal oktobra lani in zaradi odličnega odziva tako startupov kot zainteresirane javnosti se je ekipa organizatorjev prostovoljcev odločila, da bo v letu 2014 projekt ponesla še stopničko višje. Zakaj so se za to odločili, kakšne načrte imajo ter kako bodo spremenili slovenski startup ekosistem, smo poizkušali ugotoviti v pogovoru z Gajo Zornada, ki skupaj z Natašo Pirnat vodi projekt.

»Ekipa Internet Weeka ostaja enaka, kot se je iz vrst Silicijevih vrtičkov oblikovala oktobra 2013, ko smo v Ljubljani po newyorškem vzoru organizirali prvi slovenski Internet Week (in enega izmed prvih po svetu - prehiteli smo celo London), da bi s skupno promocijo opozorili na gostoto in raznolikost podjetniško-tehnoloških dogodkov pri nas,« poudarja Zornada. Prvi Internet Week je vključeval tako navzkrižno povezovanje občinstev različnih organizatorjev strokovnih dogodkov kot tudi predstavitev tehnološkega sektorja in predvsem mladih hitrorastočih podjetij širši javnosti. Prav slednje, torej dan odprtih vrat oziroma  t.i. Startup Crawl, je bil eden izmed najbolje obiskanih delov IW.

Internet Week Natasa Pirnat Gaja Zornada foto
(z leve proti desni) Prvi violini Internet Weeka Nataša Pirnat in Gaja Zornada

Kakšno poslanstvo ste si zadali pri organizaciji?

Poslanstvu, ki smo si ga zadali lani, bomo tako še vedno sledili in skrbeli za to, da razumevanje in vidnost živahnosti sektorja povečujemo in obenem spodbujamo, ker trdno verjamemo, da se v podjetništvu in tehnologiji razkriva za slovenski intelektualni kapital in naše gospodarstvo zanimiva, geografsko neomejena prihodnost.

Kaj boste delali v praksi letos? Katere dogodke že načrtujete?

Prvi korak v leto 2014 je bil vzpostavitev tedenskega novičnika Internet Weekly.  Z njim smo začeli naročnikom v poštne predale dostavljati pregled aktualnih dogodkov, ki ga drugače že več kot dobro leto dni skupaj z bolj dejavnimi organizatorji negujemo v obliki odprtega spletnega Google koledarja podjetniških dogodkov. Namen tovrstnega pregleda je tako informiranje obiskovalcev kot pomoč organizatorjem pri usklajevanju terminov in strateškem načrtovanju dogodkov. Verjamemo namreč, da bo vidnost raznovrstnih dejavnosti pripomogla k večji količini ustvarjenih sinergij in splošnemu izpopolnjevanju ponudbe.

Letos se bomo poleg obveščanja o izobraževalnih, mreženjskih in drugih dogodkih osredotočili tudi na povečanje razumevanja dela v tehnoloških podjetjih pri nas. Ravno ta podjetja s svojo mednarodno dejavnostjo uvajajo vrsto sodobnih delovnih praks, ki jih delovna sila v Sloveniji šele spoznava in so v veliki meri dokaj nerazumljene. Ponovno polagamo upanje v osvetljevanje primerov dobrih praks in čim bolj živ, neposreden in človeški stik z industrijo, tako bomo koncept Startup Crawla razširili in poglobili, predvidoma že konec pomladi.

Prav tako si letos želimo fokus iz Ljubljane, na katero smo se lani omejili iz čisto praktičnih/logističnih razlogov, na celotno Slovenijo.

Zakaj ste se vi kot organizatorji odločili, da se spustite v to?

Lahko bi se reklo, da je bil pri odločitvah za podvig kriv isti podjetniški instinkt, ki poganja našo hitro razvijajočo se tehnološko panogo - ko vidiš problem, začutiš potrebo, da ga rešiš. Sploh, če na obzorju ni videti drugega, bolj zagnanega kandidata za delo, ki mora biti opravljeno.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...