So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Ko bolezen postane motivacija za podjetniško pot

Čas branja: 2 min
30.01.2014  15:52
Ko bolezen postane motivacija za podjetniško pot

Tanjo Sluga bi nekoč prepoznali kot manekenko, danes pa predvsem kot uspešno podjetnico in lastnico podjetja Hiša nature, ki se ukvarja z izdelavo in prodajo biokozmetike. »Kozmetika je moj otročiček«, pravi Sluga, s katero smo se pogovarjali, ko je obiskala našo šolo v okviru programa Ekonomska gimnazija na gimnaziji Novo mesto.

Samozavest

Sluga se je podala v podjetniške vode pred dvema letoma, ko je zaradi bolezni sama začela uporabljati biokozmetiko. Želela je ponuditi ljudem zdravo in kakovostno kozmetiko, ki na telo in kožo najbolj pozitivno vpliva. Ko je začela z ustanavljanjem podjetja je potrebovala ogromno samozavesti, moči. Kljub padcem se je pobrala in vztrajala naprej, kar se je kasneje izkazalo za pravilno odločitev.

Pomoč staršev

K čim boljšemu zagonu podjetja so pripomogli tudi njeni starši. Sama je priznala, da so bili začetki težki, morala je namreč pridobiti krog strank, ki so ji zaupale (starost strank se giblje od 17 pa do 65 let). Samo zaupanje je tu ključnega pomena, da stranka kupi to kozmetiko in še ni imela težav z nezadovoljnimi strankami.  Slugi je to uspelo s tem, da posveča vsaki stranki posebej in, čeprav ima trenutno prodajo razširjeno predvsem na Slovenskem trgu, se že dogovarja z ljudmi iz Dubaja in Nizozemske, močno pa si želi prodreti na avstrijski, švicarski in ruski trg. To ji predstavlja največji izziv. Zdi se ji, da je zelo pomembno, da tuji predstavnik začuti izdelke in potencial blagovne znamke. To ji bo zelo pomagalo, ker bodo promocije potekale prek predstavnikov v tujini.  Le te bodo potekale skozi srčnost, ki je Slugin glavni adut in skozi zgodbo, ki reprezentira kozmetično slovensko znamko ProductsbyNature.

Digitalno ali fizično

"Ker je v tem obdobju porast kozmetičnih izdelkov močen, je zelo pomembno, da se izoblikuje niša in vizija, pri tem pa je zelo pomemben tudi srčen, inovativen pristop do ljudi, podjetij. Kvaliteta samih izdelkov, iskrenost in zgodba nastanka.

Področje kozmetike je zelo zanimiva branža, kajti širina, kreativnost, ustvarjalnost se tukaj zelo močno izpostavijo," meni Sluga, ki ob tem poudarja, da je internet v današnjem času zelo močen in pomemben, saj te širša populacija ljudi prepozna in enostavno nakupuje izdelke. Kljub temu pa je  Sluga še vedno zagovornica fizičnega, zato je po njenem mnenju prodaja, kjer predstavljaš izdelke dotično osebam močnejša, kajti tukaj človek začuti zgodbo, začuti tebe in znanje, ki ga predajaš. "In v porasti vseh izdelkov začuti tvojega. Tako se promocija izdelkov širi od ust do ust, kar pa je po njenem mnenju zelo pomembno," poudarja Sluga.

Dodana vrednost 

Konkurenco sicer želi premagati s kakovostnimi izdelki imenovani Productsbynature, ki so plod dodatnega znanja, ki ga je Sluga pridobila prek specializiranih izobraževanj.  Tako danes izdeluje mila za obraz, balzame za ustnice, kreme za roke, ima pa tudi kozmetiko, ki je narejena iz čokolade in se jo lahko poje. Vse to je narejeno iz najrazličnejših stvari npr. čokolade, gline, sivke, rdeče gline ... Eden izmed večjih hitov njene kolekcije pa je dišeča svečka, ki se lahko uporablja tudi kot krema.  "Dodana vrednost izdelkov je srce,  saj  je celoten proces izdelave ročen in to je vsebina izdelkov - vrednost.  Energija, ki se širi skozi unikatnost in inovativnost, prezentacijo, ter vključevanje slovenskih surovinarjev v celoten nastanek izdelka," meni Sluga.

Pomoč mlajšim

Slugina velika želja pa je, da predaja svoje podjetniško znanje tudi mlajšim generacijam. Njen nasvet za bodoče mlade podjetnike je, da naj verjamejo vase in v svojo vizijo, ki jim je prišla na pot. Naj ne pustijo, da bi ljudje s svojo nevero, nezaupanjem, sodbo vodili njihovo pot usode. Samo oni so  tisti, ki uresničujejo svoje sanje z vztrajnostjo, pridnim delom in vero vase.

Avtorica:  Patricija Kragelj

Nina Markovič obiskuje Gimnazijo Novo mesto in spoznava svet novinarstva pod strokovnim vodstvom novinarjev Časnika Finance in pospeševalnikom mladinskega podjetništva Ustvarjalnik.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...