So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

O mikrofinanciranju in startupih

Čas branja: 1 min
28.01.2014  12:01  Dopolnjeno: 06.02.2014 12:20
O mikrofinanciranju in startupih

Ker je ta teden na Wivu, potekal bolj ne tehnološki razvoj, piar, marketing, zbiranje kontaktov..., sem se odločil da tokrat malo opišem mikrofinanciranje. Mikrofinanciranje, množično financiranje oziroma crowdfunding, največkrat poteka prek platform. Najbolj znana izmed njih je zagotovo Kickstarter, zelo znana je tudi Indiegogo, obstaja pa še mnogo drugih, nekatere večje države jih imajo samo svoje le za svoje državljane.

Večino se na te platforme, prijavljajo analogne ideje in le redko aplikacije, to pa zato, ker ljudje večinoma ne plačujejo aplikacij in je možnost za razvoj aplikacije s pomočjo mikrofinanciranja tako težja.

Tokrat nas je na Ustvarjalniku obiskal Luka Piškorič, ki je pobudnik in vodja iniciative crowdfunding.si, ki je izpeljala že veliko uspešnih Kickstarter projektov.

Luka nam je povedal, da je za dobro izpeljano kampanjo potrebno veliko več, kot le dobro idejo, temveč da šteje tudi, dobra ekipa, primerne cene, dober piar, kontakti, videii, teksti. Le tako je možnost za izpeljavo kampanje večja.

V grobem to financiranje poteka tako, da namesto da ti en investitor da nek znesek x, ti več ljudi, z manjšimi zneski da ta znesek, ti pa jim v zameno za to podariš prvi dostop do svojega izdelka, storitve. Podporniki, oziroma »backerji«, so v večini primerov ljudje, ki radi tvegajo in eksperimentirajo.

Crowdfunding je v zadnjem času zelo priljubljen, Luka pa nam je tudi povedal, da se v kratkem bliža zelo veliko, zanimivih slovenskih projektov, ki se jih splača spremljati.

Na splošno je mnenje tujcev o kampanjah, ki jih izvajajo Slovenci zelo zelo dobro, še celo sam Kickstarter HQ, je dejal, da iz Slovenije prihajajo zelo dobri produkti, kot so Musguard, FlyKly, Lumu, Chipolo, svetovno vodstvo pa trenutno drži ura Pebble z zbranimi 10 milijoni dolarjev.

Posebnost tega financiranja je tudi to, da se nove, inovativne ideje in produkti ki jih ni mogoče kupiti v trgovini razvijejo s pomočjo takih platform, zato jih je treba zelo negovati in omogočali nam bodo še boljše inovacije.

Avtor: Jaka Blažon

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...