So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Ker je kupec kralj, potrebujem podatke o njem

Čas branja: 1 min
22.01.2014  16:31  Dopolnjeno: 06.02.2014 12:21
Ker je kupec kralj, potrebujem podatke o njem

V tednu, ki je minil se v moji cvetličarni ni zgodilo nič pretresljivega. Sem pa prijetno presenečena, prav tako tudi moja zaposlena hči, da je bil, kljub temu, da je mesec januar, ki je ponavadi »suh in mrtev« mesec, presenetljivo dober obisk strank. Pozna se, da se stranke že vračajo in lahko rečem, da je nekaj strank že stalnih. Mogoče je k temu pripomoglo tudi to, da jim ob njihovem nakupu podarim rožico, kar z veseljem in veliko zahvalo, tudi sprejmejo. Tudi to je dobra in zanesljiva reklama za cvetličarno, tako kot mi je svetoval strokovnjak v reviji Moje Finance, vendar pa bo na tem področju potrebno narediti še korak naprej in ravnala se bom po njegovem »navodilu«, da bom skušala od rednih strank, pridobiti podatke o njihovem rojstnem dnevu, da jim izrečem dobre želje in jim podarim kakšen cvet.

Počasi se približuje Valentinovo, kar je čutiti tudi pri cenah svežega cvetja (predvsem rdeča barva), ko pa bo minilo to, se bomo že pripravljali na 8. marec, ko bo, vsaj upam in želim, obisk in promet nekoliko večji.

Ni moj cilj na hitro obogateti, kar tudi nikoli ne bom, vendar samo to, da delamo normalno in da sproti poplačamo vse obveznosti in da s prijaznostjo in ustrežljivostjo lahko zadovoljimo potrebe in želje naših strank, kar pa mi je znano, da je in bo »kupec kralj«.

Avtorica: Ivica Zupančič

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...