So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Promocije, popusti, novi artikli... posel pa še vedno ne steče

Čas branja: 3 min
20.01.2014  17:34  Dopolnjeno: 20.01.2014 17:35
Promocije, popusti, novi artikli... posel pa še vedno ne steče

Leto 2014 se ni začel najbolj optimistično, kar se posla tiče. Zdaj, ko je akcija mimo z otvoritvenim popustom, je strank bolj malo tako, da sem zdaj v fazi ustvarjanja letakov ,ki jih bom razposlala na 3.000 do 4.000 naslovov. Mislila sem, da bom letake izdelala bolj hitro, ampak mi ni naredil še tisti končni klik, saj mora biti letak nekaj posebnega, da pritegne pozornost v poplavi reklamnega materiala, ki ga dobimo v nabiralnikih. Se pravi že oblika letaka mora biti nekaj posebnega, da pritegne pozornost potem pa mora biti še vsebina zanimiva in izpostaviti zakaj je moja storitev boljša oziroma drugačna od drugih. Imam občutek, da ob poplavi popustov, ki čivkajo že iz vsakega vogala, ni to več dober recept za trženje. Zdaj res vso energijo usmerjam v to idejo. Zanimivo se mi zdi, da je zelo malo potencialnih strank iz ulice, čeprav je frekvenca ljudi dokaj velika. Tako da razmišljam o postavitvi neke reklamne table, ki bi morala biti velika in obvezno utripajoča, da bi kar sekala iz tistega okolja si vzela pozornost mimoidočih. Mogoče se sprašujeta zakaj toliko časa čakam z trženjem, ampak jaz sem načela, da je treba prej začutiti situacijo in potem na podlagi tega narediti neko dobro trženje in če je človek še finančno omejen je to še kako potrebno. Saj poznamo veliko primerov, ko so šli v neke drage reklame pa ni bilo nekega učinka. Je pa res, da v mojem poslu najboljša reklama iz ust do ust, ampak kolikor vemo je moja storitev dokaj sezonske narave in zimski čas ni ravno moja sezona se ta reklama prepočasi obrača.

Druga stvar kjer se mi postavlja vprašanje, je kar se tiče prodajnega materiala. Na začetku poslovanja sem kar nekaj prodajnega materiala nabavila za prodajo, ampak ugotavljam, da se zelo malo strank odloči, da bodo kaj kupile. Rečejo, da imajo podobno stvar že doma in da bodo drugič kupile. Imam občutek, da one s tem, ko pridejo na storitev in plačajo, da njihovih problemov ne bo več in ko jim razložim, da bodo določeni problemi izginili z ustrezno nego, ki jo bodo izvajali doma me kar malo čudno gledajo. Res opažam, da ljudje nimajo več neke vztrajnosti, potrpljenja ampak, da hočejo priti do maksimalnega rezultata v minimalnem času. Določene stranke res želijo, da se jim prodaja sanje in mogoče sem jaz tu malo preveč realna in zagovarjam svoja stališča, ki pa včasih niso ravno prijetna.

Ugotovila sem tudi, če kaki stranki predlagam kak proizvod, ki bi bil zanjo optimalen, je ona zelo zainteresirana in vpraša kje bi se dalo to kupiti in ko ji rečem, da to lahko kupi pri meni ji navdušenje kar splahni in že najde izgovor, da bo kupila kdaj drugič. Sprašujem se, ali mogoče tudi jaz nimam pravilnega pristopa in sem že začela razmišljati, da bi šla mogoče na kak seminar kako prodajati. Moram pa priznati, da sem zelo realen prodajalec in da ne znam prodajati sanj oz. ne znam nakladati in biti osladno prijazna.

Tretja stvar kar mi pa dela kar nekaj preglavic ja pa trženje sladkorne paste, ki je nova na tržišču. Zelo sem dejavna na Facebooku, kjer se kar nekaj dogaja ampak nekega iztržka pa ni. Sedaj v kratkem se dogovarjam za delavnice s sladkorno pasto. Cena delavnice bo 100 eur, kar se mi zdi kar sprejemljiva cena. Delavnica bo trajala približno 4 ure in bo individualna tako da bo udeleženec odnesel kar se bo največ dalo. Mislim, da bo več zanimanja za sladkorno pasto tam od marca ,aprila naprej, ko bo več povpraševanja po depilaciji. Mogoče je tudi problem v tem, ker je ta depilacija malo bolj zamudna in sam material je dražji in posledično tudi sama storitev in glede na samo situacijo na tržišču, se kozmetični saloni neradi odločajo zanjo, kljub temu da je bolj prijazna do same kože in učinek depilacije se podaljša za vsaj 10 dni. Res trg je že tako zasičen sploh na kozmetičnem tržišču, da je kar težko prodreti.

Imam pa še eno idejo, da bi si dala delati mobilno reklamo na avtomobilu ampak nisem prepričana kakšna bi bila odzivnost.

Bega me vprašanje kje je tista meja kar se trženja tiče, da se človek ne pokoplje s prevelikimi izdatki za reklamo in hkrati pa ne more sedeti križem rok in kar čakati na čudež.

Kar se financiranja tiče sem sedaj 10.1.2014 dobila subvencijo za samozaposlitev.En del tega denarja bom porabila za trženje z drugim delom bom pa morala poravnati dolgove, tako da moram zdržati tam do aprila potem pa mislim, da bo bolje in mi bo posel stekel. V začetnem planu sem imela, da se bo malo hitreje vse skupaj odvijalo tako kot sem bila vajena v preteklosti, ampak si pa vse skupaj jemljem pa mogoče v ta plus, da človek poizkusi več stvari, proba malo več tvegati, začne razmišljati malo drugače in s tem tudi bolj osebnostno zraste in na koncu koncev premaga tudi neke strahove in se nauči prenesti kakšen poraz. Kot pravijo, če uspeh pride prehitro, zaspimo na lovorikah gremo v neko cono udobja, kjer nam sicer ni hudega ampak nikoli pa ne dosežemo svojega maksimuma, kar pa nas vedno malo gloda v notranjosti in postajamo vedno bolj nezadovoljni in se vdamo v neko usodo, namesto da bi bili sami kreatorji svoje usode in s tem občutili notranjo moč, ki jo imamo. In če hočemo ali nočemo je ta kriza v kateri se nahajamo lahko samo plus ,da nas primora, da postanemo kreatorji in vajeti primemo v svoje roke.

Avtorica: Katarina Rosman

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...