So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

LinkedIn 101 za podjetne po duši (brez dolgovezenja)

Čas branja: 3 min
20.01.2014  13:36  Dopolnjeno: 20.01.2014 18:24
LinkedIn 101 za podjetne po duši (brez dolgovezenja)

Zadnje mesece se tudi v podjetniški skupnosti ustvarja LinkedIn buzz. Za vse, ki bi besedo LinkedIn prebrali »link-Ed-in« ali celo »linkedLn« (resnične zgodbe malo starejših gospa iz javnih nastopov), je najprimernejši članek Kako izkoristiti Linkedin kot poslovno platformo, kjer Brigita Lazar Lunder poduči bralce o uporabni vrednosti tega omrežja. Ta članek je tudi posebej primeren za vse, ki se jim Matej Špehar zdi referenčen strokovnjak za Facebook. Kot vedno - stvar okusa in preferenc.

Vsi, ki imamo razčiščene pojme, kaj LinkedIn je in kako se ga uporablja, pa pojdimo en korak naprej in kritično ovrednotimo dodano vrednost in priložnosti, ki jih to družbeno omrežje ponuja.

Verba volant, scripta manent (slo. besede odletijo, zapisi ostanejo)

Ko vas ljudje iščejo na brskalnikih (in verjemite, iščejo vas), je LinkedIn eden izmed prvih zadetkov iskanja. Lepo urejen in ažuriran profil z relevantnimi delovnimi izkušnjami in povezavami ali slikami do vaših uspešnih projektov, ki so relevantni za strokovno javnost, da preverjeno dober prvi vtis nekomu, ki se želi pozanimati o vaših referencah. V tem pogledu je LinkedIn vaš spletni CV, ki ga lahko stalno nadgrajujete in vam omogoča boljšo predstavljivost informacij (integracija video posnetkov, spletnih strani, certifikatov, člankov, blogov itd.).

»I never read. I just look at pictures.« (A. Warhol)

LinkedIn je odlično orodje za osebnostno znamčenje in profesionalno profiliranje, saj večina ljudi nima svojih osebnih spletnih strani, to družbeno omrežje pa nam omogoči, da se profiliramo tudi kot strokovnjaki, kar je sicer zlorabljena beseda, a sodi v kontekst. Torej, pomembno je, kaj napišemo v prvo vrstico pod našim osebnim imenom in v kratek povzetek (ang. summary), preden začnemo navajati delovne izkušnje. In ostanite kratki in sladki. Večina ljudi na internetu ne bere, ampak skenira. Izpostavite ljudi, s katerimi ste delali projekte, naložite bistvene foto-video reference vaših delovnih izkušenj - poskušajte čim bolj omejiti količino teksta in izberite, zaboga, tiste izkušnje, ki resnično štejejo v karieri tu in zdaj. Če ste končali doktorat, večine res ne zanima v katero osnovno šolo ste hodili, da ste imeli Zoisovo štipendijo in v srednji šoli zmagali na likovnem natečaju »Moja dežela«.

"You can't build a reputation on what you are going to do." (H. Ford)

Priporočila za »veščine in znanja« (ang. endorse skills) so neke vrste stavnica, za kaj bi nas priporočili drugi ljudje. So relevantna, opazna in nekoliko manj subjektivna kot tisto, kar zapišemo sami. Drugi pomembni dejavnik so pisna priporočila drugih ljudi, ki so vezana na posamezno pozicijo. Ni skrivnost, da se za veliko priporočil drugih naredi »osnutke«, za kaj bi bodoči »priporočenec« želel, da ga dotična oseba priporoča. Forbes ponuja nekaj dobrih iztočnic[A2] , kako se tekst za priporočila pripravi. Pri tem je pomembna ena stvar: poskušajmo ostati v mejah resničnosti in dobrega okusa. Skoraj nihče, ki je na poziciji, da plačuje ljudi, ni tako neumen, da v 5-minutnem pogovoru z osebo ne bi odkril neskladja med stvarnostjo ter kupom neresnic in prepotenciranih informacij, ki so nametane na LinkedInu.

"Social media isn't something that you "do", instead you have to "be" social." (P. Thomson)

Za konec - samo biti prisoten na LinkedInu je »web 1.0« (imeti spletni CV in imenik poslovnih kontaktov). Resnično dobre stvari se začnejo dogajati v interakciji z ostalimi. Nekaj iztočnic:

  • Ažurno dodajajte svoje profesionalne kontakte na LinkedIn (ne na Facebook, če tam počnete karkoli zanimivega). Cilj: po vsakem dogodku ali mreženju imejte vsaj 3 nove LinkedIn kontakte.
  • Delite pametno vsebino v smislu priporočil člankov, blogov poslovnih mnenjskih voditeljev, ki so relevantni za vašo panogo (večina medijev ima integriran gumb »LinkedIn share«).
  • Vključite se v profesionalne skupine, ki so skladne z vašim trenutnim poslovnim področjem in poslovnimi področji, ki vas zanimajo za prihodnji profesionalni razvoj. Poskušajte aktivno sodelovati. Včasih to pač ni možno zaradi samopromocijskih mogotcev, ki edini smetijo skupino. Takšno skupino mirne duše zapustite. Ostanite tam, kjer se generira dodana vrednost.
  • Za kakršnekoli informacije glede oglaševanja na LinkedInu, kupovanja Premium članstev, zlatih značk in ostalih plačljivih zadev se kritično posvetujte s strokovnjakom za trženje v vaši panogi (ne pa s »strokovnjakom« za socialna omrežja, ki v življenju razen svojih »ekspertiz« ni prodal ničesar). Oblikujte svoje poznavanje družbenega omrežja (kar ni težko - prebere se nekaj člankov in navodila za uporabo »LinkedIn Help Center« (help.linkedin.com/), [MV3] pa bo razočaranj manj in denarnica polnejša.

" href="http://www.forbes.com/sites/dailymuse/2013/12/10/your-5-minute-guide-to-writing-an-amazing-linkedin-recommendation/

" target=_blank>www.forbes.com]

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...