So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Kako izkoristiti Linkedin kot poslovno platformo

Čas branja: 3 min
17.01.2014  11:18  Dopolnjeno: 17.01.2014 11:22
Kako izkoristiti Linkedin kot poslovno platformo

»Poleg dejstva, da je Linkedin brezplačen in preprost za uporabo, obstaja več razlogov, zakaj bi morali uporabiti to družbeno omrežje. Ni le orodje za povezovanje, ampak večstranska poslovna platforma. Omogoča, da gradite odnose, ustvarjate možne kupce, opravljate raziskave trga, izboljšate ugled podjetja, blagovne znamke in tako pripomorete k rasti podjetja. Za vsako podjetje, katerega poslovanje zajema prodajo, trženje in odnose z javnostjo, je Linkedin dragoceno orodje za raziskovanje, sodelovanje in promocijo.

Brigita Lazar Lunder: "Osebni profil osvetljuje vašo osebno izkušnjo, medtem ko profil podjetja pred
Brigita Lazar Lunder: "Osebni profil osvetljuje vašo osebno izkušnjo, medtem ko profil podjetja predstavlja vaše izdelke ali storitve."

V preteklosti je levji delež trženja v organizaciji izvajala trženjska in PR-služba. Z Linkedinom pa lahko vsak zaposleni uporablja svoj profil za promocijo prednosti in storitev organizacije. To je samo vrh ledene gore. Podjetja tekmujejo pri ustvarjanju Facebook strani in tvitov, številna pa so spregledala Linkedin, ki je v jedru medpodjetniška stran in štirikrat bolj učinkovit za komuniciranje med podjetji kot Facebook ali Twit­ter,« razloge, zakaj morate biti na Linkedinu, našteva Brigita Lazar Lunder, katere profil na Linkedinu je med enim odstotkom najbolj gledanih na svetu. Dodaja, da je Linkedin pomemben tudi na kadrovskem področju - po eni strani za iskanje novih kariernih priložnosti, po drugi za preverjanje posameznika.

Začetek nakupovalne izkušnje, most do posla

»Vse več poslovanja se izvaja na spletu, tipična nakupovalna izkušnja, od knjig in avtomobilov do strokovnih služb in industrijske dobave, se začne s spletnim iskanjem in raziskovanjem, po nekaterih podatkih kar v 70 odstotkih primerov. Linkedin je najboljša baza za iskanje poslovnih strokovnjakov in partnerjev na svetu, in to po ključnih besedah. Za veliko uporabnikov je Linkedin postal pot do novih podjetij in ljudi, s katerimi poslujejo. Večje je vaše omrežje, več koristi in pomoči boste prejeli. Iskanje stikov je le ena plat. Druga je, da vas bodo v tej zbirki podatkov našli, če boste optimizirali vaš osebni in profil podjetja,« dodaja sogovornica.

Oba profila je treba nadgrajevati

Samo to, da se registrirate, seveda ne pomeni, da bodo kar deževale dobre ponudbe ali se bo povečala prodaja. Profil posameznika oziroma podjetja je treba ustrezno oblikovati in nadgrajevati. Kako? »Strokovnjaki priporočajo, da imate oba profila, torej osebni in profil podjetja. Osebni profil osvetljuje vašo osebno izkušnjo, medtem ko profil podjetja predstavlja vaše izdelke ali storitve in vašo blagovno znamko. Vaš profil mora biti ambiciozen, temeljit in usmerjen k aktivnosti. Prav tako lahko vključujete povezave do spletnih strani, z diapozitivi, brošure in druge dokumente, ki povečajo verodostojnost. Rubrika priporočil omogoča, da objavite pričevanja zadovoljnih strank in partnerjev. Če se uporabljajo strateško, bodo ta orodja pomagala izboljšati vašo konkurenčnost,« svetuje Lazar Lunderjeva.

Kako izboljšati profil

Aktivno ukvarjanje s profilom priporoča tudi Forbes. Predlagajo številne navidez manj pomembne ukrepe, ki pa v kombinaciji močno povečajo učinkovitost profila: ažurirana profilna fotografija, udaren povzetek, proaktivno delovanje (link, povabilo na drugo stran in podobno), včlanitev v najmanj 10, a največ 50 skupin, aktivno delovanje v skupini, ki vam je po interesih najbližje, dnevno osveževanje statusa med 11. in tretjo uro, urejanje in spodbujanje priporočil.

Orodja za prodajo

Za povečevanje prodaje Lazar Lunderjeva priporoča uporabo orodij:

InMail je orodje za prodajalce, vendar zahteva plačano naročnino na premium članstvo za prodajne strokovnjake. Plačali boste sicer samo za tisto e-pošto, od katerih ste dobili odgovore. Z omejitvijo števila e-sporočil, ki jih je mogoče poslati, sili prodajalce, da ciljajo samo na top kontakte.

Sponzoriran InMail je neposredno sporočilo, ki ga lahko uporabite za veliko večje število ljudi. Sponzorirana e-pošta se pokaže kot sporočilo. Vendar sporočila niso usmerjena na posamezne uporabnike, ampak na skupine, odvisno od izbranih meril (geografija, delovno mesto, članstvo v skupini, spol, velikost podjetja)

Prikazni oglasi za izdelke. Oglasi na Linkedinu so manj opazni kot pri primerljivih družbenih omrežjih, kot je Facebook. Oglasi so sicer bolj usmerjeni, zdi se, da je bolj naraven del uporabniške izkušnje. Obstaja več vrst oglasov, vključno s ceno na klik, sponzorirane strani, sponzorirani oglasi za zaposlitev in podobno.

Linkedin v številkah

Več kot 80 odstotkov članov je odločevalcev v organizacijah.

Povprečna starost uporabnika je 41 let.

Povprečno 172.800 novih članov na dan ima Linkedin.

Več kot 25 milijonov profilov na Linkedinu se ogleda vsak dan.

Družbena stran Linkedin ima 27 milijonov blagovnih znamk.

Več kot 60 odstotkov uporabnikov ni iz ZDA.

Z Linkedina 45 odstotkov obiskovalcev odide na druge digitalne vsebine (spletna stran, blog in podobno).

Ponekod ni vodilen - v Franciji je Linkedin drugi za platformo Viadeo; v nemško govoreči regiji vodi Xing, na Japonskem vodi Mixi, na Kitajskem pa Tianji.

Ob objavi zadnje lestvice TOP 101 Največja podjetja smo analizirali navzočnost vodilnih slovenskih menedžerjev na družbenih omrežjih.

Največ menedžerjev je na omrežju Linkedin, aktiven profil ima 24 menedžerjev, torej 23,8 odstotka.

To je nekoliko manj kot 27,9 odstotka ameriških menedžerjev, ki vodijo 500 največjih podjetij (Forbes).

Avtorica: Dunja Turk

Članek je bil 15. januarja 2014 objavljen na Finance.si.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...