So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Kriza ima tudi pozitivno plat

Čas branja: 2 min
10.01.2014  15:27  Dopolnjeno: 10.01.2014 15:27
Kriza ima tudi pozitivno plat

Katarina Rosman, kozmeticarka, Ivica Zorko Zupancic, cvetlicarka, Zlatko SarajlijaFoto: Osebni arhiv
Katarina Rosman

Novo leto je za nami in sigurno z novimi zaobljubami naproti. Pred Novim letom sem imela kar veliko dela, v četrtek in petek je bilo pa bolj malo. Sedaj sem v fazi pripravljanja promocije salona.

Prva promocija bo izdelava letakov, ki jih bom dala raznositi preko pošte po širši okolici (Kodeljevo,Poljane,Moste,Fužine,en del centra Ljubljane). Na letaku bo napisana zgodba, ki bo pritegnila pozornost zakaj se odločiti za pedikuro v studiu Nija. To zgodbo še razvijam vem pa da bo morala biti malo odbita, nenavadna in hkrati strokovna. Na letak bom dala tudi cenik in zemljevid kje se nahajamo.

Druga promocijska poteza bo pa povezana s sladkorno pasto. Dala bom delati promocijske bone, kjer bo promocijski popust na brazil depilacijo (moško in žensko) in jih dala razdeliti na srednje šole, fitnes centre, plavalne klube, kolesarske klube, fakultete.

Imam pa v mislih še eno tržno varianto, da bi dala delati bone za pet eurov. Kdor bi bil moj ambasador in mi delil potencialnim strankam te bone bi on dobil na unovčen bon pet eurov. Tako bi bil ambasador motiviran nova stranka bi se pa tudi lažje odločila za storitev v salonu.

Tako, da sem zdaj v fazi trženja ker vidim da je trg zelo nasičen s to dejavnostjo,kupna moč je pa res v upadanju in se mi zdi da je treba biti kar na preži in v razmišljanju kar se tega tiče. Pri meni je pa tako, ko sem samozaposlena, da moraš biti aktiven na vseh področjih hkrati pa tudi finančno omejen tako da zgodba res ni enostavna. Res spoznavam, da odkar sem pred dvemi leti zaprla salon so se razmere bistveno spremenile. Tudi pri strankah opažam, da ni več nekega veselja, da so v nekem strahu pred novimi časi, počutijo se nesigurne in izigrane. Tudi kar se napitnin tiče sem pa tja kakšna stranka pusti za kavico, včasih je bilo ravno obratno, da je občasno kakšna ni dala.

Kot je kriza lahko negativna, je pa tudi po drugi strani pozitivna, saj mora človek dosti več razmišljati, opazovati in ko to počne hkrati tudi bolj osebnostno raste. Res opažam da je treba spreminjati stare vzorce in treba ozaveščati nove. Mislim,da ko so Maji napovedovali konec sveta leta 2012, da je to bilo mišljeno da bomo šli na neko novo zavest in kdor bo to zmožen bo lahko živel kdor pa ne, bo pa životaril. In če pogledamo okrog sebe se zelo veliko govori o duhovnosti, energijah, frekvencah,ki krojijo naša življenja in čedalje več ljudi verjame v to. Nekaj novega se prebuja v nas samih in ker smo na začetku tega, smo še zmedeni kot človek,ki je v temnem prostoru in ve da so stvari zraven njega ampak ne katere so to in je hkrati radoveden po drugi strani pa prestrašen.

Ampak jaz pravim, da naj kar vztrajamo in kmalu bom začeli videvati obrise teh stvari, samo strah naj preženemo in rezultat bodo hitrejši.

Avtorica: Katarina Rosman

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...