So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Blog: Canvas v praksi

Čas branja: 2 min
02.01.2014  10:37
Blog: Canvas v praksi

Zadnja delavnica Master of Start:ups je za nami. Kljub temu, da se že pet tednov družimo vedno izvemo nekaj novega, nekaj poučnega. Tokrat smo obravnavali in izpolnjevali Business Model Generation Canvas. Kar smo prej počeli skozi vse štiri delavnice po posameznih sklopih smo sedaj združili v enem dokumentu. Izpolnili smo vsak svoj lasten Business Model Generation Canvas, ki ga je mogoče izpolnjevati iz dveh koncev in sicer s področja Customer Segments ali pa s področja Value Propositions. Odločili smo se, da je za nas primernejše izpolnjevanje s področja Customer Segments. Naša ciljna publika so osebe v starostni skupini 16 do 54 let, ki so aktivne na internetu ali pa uporabljajo pametni mobilni telefon in ki so kadarkoli že sodelovale v kateri od nagradnih iger. Na drugi strani so naša ciljna publika tudi podjetja, saj je sodelovanje za uporabnike v nagradnih igrah popolnoma brezplačno. Podjetja, ki so primerna za naš način oglaševanja se ukvarjajo s proizvodnjo in prodajo izdelkov ali storitev, namenjenih širši ciljni publiki.

V nadaljevanju izpolnjevanja smo definirali še Value Propositions, Customer Relationships, Channels ter Revenue Streams. Na levi strani canvasa smo izpolnili Key Activities, Key Resources, Key Partners in Cost Structure. Ker smo s storitvijo Prislikaj.si že na trgu in smo v tem času izvedli že več kot 250 oglaševalskih akcij za različne naročnike (Pivovarna Laško, Bosch, Subrina Vivid, Bodizenska.si, Citykupon.si in mnoga druga podjetja) smo imeli pri izpolnjevanju Business Model Generation Canvasa nekoliko lažje delo. Predvsem smo vedeli kakšna je vrednost za uporabnike, kdo so naši kupci, kakšna je struktura naših stroškov, kdo so tisti naši ključni partnerji brez katerih ne bi zmogli. Gotovo je eden od ključnih partnerjev vsakega podjetja, ki se ukvarja s prodajo CRM sistem za vodenje kupcev. V našem primeru uspešno uporabljamo CRM Intrix sistem in smo z uporabo več kot zadovoljni.

S tem prispevkom zaključujemo našo zgodbo udeležbe na programu izobraževanja Master of Start:ups. Vsem bodočim podjetnikom in tistim, ki želite razvijati nove ideje udeležbo na izobraževanju toplo priporočamo. Tako se boste spoznali s samimi osnovami, ki jih potrebno vedeti preden pričnete z razvojem vaših idej. Gotovo vam bo prihranjena katera napaka, ki smo jo mi storili, ker takšnega izobraževanja nismo obiskali preden smo se odločili za lastno podjetje.

Tokratna peta koda je »Wayra London«. Podjetje, ki bo prvo na elektronski naslov info@prislikaj.si poslalo vseh pet kod iz petih objavljenih kolumen, ki smo jih objavili v zadnjih petih tednih bo prejelo brezplačno organizacijo in promocijo mesečne oglaševalske akcije preko sistema Prislikaj.si.

Hvala, da ste nas spremljali. Želimo vam srečno ter uspešno novo leto.

Avtor: Kristijan Pukšič, Incepto d.o.o. (Prislikaj.si)

TW: @kristijanpuksic 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...