So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Kako se je v prvem letu znašla mlada podjetnica s peko slaščic

Čas branja: 2 min
30.12.2013  15:15
Kako se je v prvem letu znašla mlada podjetnica s peko slaščic

Mlada podjetnica z Blejske Dobrave je veselje do peke slaščic in ustvarjanja združila v posel. »Naročil za torte in manjše slaščice imam toliko, da v decembru nimam prostih dni,« pravi Petra Sodja. Mlada podjetnica z Blejske Dobrave je veselje do peke slaščic in ustvarjanja združila v posel. Zadovoljna je z rastjo naročil in prihodnje leto pričakuje podvojitev prihodkov.

Januarja bo minilo prvo leto, odkar je Petra Sodja odprla espe Pcakes. Pod tem imenom bi rada zgradila blagovno znamko unikatnih tort z dekoracijo po naročilu, »mini sladic« na palčki P-Pops, tortic s kremo Cu-Pcakes in kreme v posodici P-Cups. Največ povpraševanja je po rojstnodnevnih in poročnih tortah. V zadnjem času dobi vse več naročil tudi za manjše slaščice, predvsem »mini sladice« iz biskvita s kremo in čokoladnim oblivom na palčki, ki jih naročajo predvsem trgovska podjetja za poslovno-družabne dogodke.

Petra Sodja
»S subvencijo za samozaposlitev sem kupila pečico, umivalnika in hladilnika, ob podpori družine in prijateljev pa začela peko tort in slaščic Pcakes,« o svojih podjetniških začetkih pravi Petra Sodja. Foto: Anže Osterman

Brezplačna predstavitev na spletu

Svojo ponudbo Petra Sodja predstavlja na spletni strani in Facebooku. »Sama sem oblikovala spletno stran z brezplačnim orodjem Weebly, sama skrbim za vsebino in objavo fotografij, ki jih kot ljubiteljska fotografinja tudi sama posnamem,« pravi Sodjeva.

Za večjo prepoznavnost občasno v zasebnih trgovinah z oblačili pripravi pokušnjo svojih slaščic.

S povezovanjem do publicitete

Prodajo bi rada pospešila tudi tako, da išče priložnosti za predstavitev svoje ponudbe na spletnih straneh dopolnilnih ponudnikov. Za promocijo poročnih tort se denimo povezuje s fotografi in grafičnimi oblikovalci. »Poročna fotografinja piše dobro obiskan blog o porokah in vsem, kar sodi zraven, na njem pa je pisala tudi o mojih poročnih tortah,« ponazarja sogovornica. Dodaja, da si je za grafični oblikovalki zamislila poročno torto, ki sta jo objavili na poročnem vabilu, v zameno pa na svoji spletni strani objavljala povezavo na Pcakes.

Zadovoljne stranke pripeljejo nove

»Največ naročil imam poleti, ko je sezona porok, ter novembra in decembra, ko so rojstni dnevi in praznična obdarovanja,« pravi sogovornica. Naročila dobiva predvsem po priporočilu strank, zadnje čase pa jo najdejo tudi na Facebooku in spletni strani.

»Prvo leto v poslu je zelo težko, samo od tort ne bi mogla preživeti, širša ponudba pa prinese uspeh,« ugotavlja. Od konkurence, ki je ima na Facebooku precej, se, kot sama pravi, razlikuje z izpiljeno celostno grafično podobo, uporabo kakovostnih sestavin, dodajanjem novih okusov, unikatno dekoracijo in osveževanjem ponudbe glede na sezono. Ima posebno ponudbo slaščic za novo leto in valentinovo, denimo.

Začela je iz nič in je zadovoljna, da bo prvo leto ustvarila okoli 15 tisoč evrov prihodkov.

»Zadovoljne stranke se vračajo in mi pripeljejo nove, zato v novem letu pričakujem tolikšno rast naročil, da bom podvojila prihodke. Za občasno pomoč bi rada najela nekoga, ki bi poskrbel za sprejemanje naročil in razvoz slaščic, da mi bo več časa ostalo za peko,« je optimistična Petra Sodja. V novem letu bo promovirala mize s slaščicami, ki jih jemo s prsti (brez pribora) in so primerne za poroke, praznovanja in poslovnodružabne dogodke. Ima nekoliko višje cene kot klasične slaščičarne, so pa primerljive s tistimi, ki ponujajo torte in slaščice iz čim bolj naravnih sestavin in brez umetnih dodatkov. »Uporabljam kakovostno čokolado in sveže limone namesto že pripravljenega soka,« ponazarja.

Avtorica: Petra Šubic

Članek je bil objavljen 27. decembra na Finance.si

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...