So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Blog: Čakajoč na konverzijo

Čas branja: 2 min
27.12.2013  11:46
Blog: Čakajoč na konverzijo

Program Master of Start:ups je pri koncu. In vsi izobraževanci smo do zadnje podrobnosti pripravljeni na boj s trgom. Sedaj lahko samo še zmagamo in sploh ni več dvoma, da se bo naš osebni zdravstveni karton Axilla prodajal za med. "Malo morgen", tako preprosto in nepričakovano se ne bo zgodilo nič in točno to je bistveni namen izobraževanja Mater of Start:ups. Mentorji so nam želeli povedati, da od briljantne ideje do prvega zasluženega evra vodi edinole izredno trnova in precizno načrtovana pot. Če je poslovna ideja dobra, se moramo v prvem trenutku zavedati, da je vesolje narejeno tako, da jo je v istem trenutku ali celo nekoliko prej sproduciral vsaj še nekdo drug. V nasprotnem primeru je zelo verjetno ničvredna in zanjo ne bo trga. Potrebno je biti samo boljši in hitrejši od konkurentov. Preprosto, mar ne?

Pred dobrimi petimi tedni je bil povprečni zaposleni v podjetju CodeMonkee v večini svojega časa načrtovalec programske opreme, arhitekt in razvijalec. Danes večino našega časa predstavlja anketiranje potencialnih kupcev, izdelava poslovnih modelov, povezovanje s ključnimi deležniki na trgu, izdelava oglaševalskih kampanj, pristajalne strani in analiza metrik. Pred tedni smo čakali na prevajalnik, da je prevedel programsko kodo, danes čakamo na trenutek, ko nam bo analitika pokazala prvo konverzijo. Pred tedni smo suvereno obstajali v okolju razvoja programske opreme, ki smo ga dobro poznali in smo se počutili dobro. Danes, ko nam je program razkril skrivnosti "lean" podjetništva, stojimo bosi na tankem ledu in niti ne vemo, kako naj se počutimo. Zasluga za ugotovitev, da so v našem podjetništvu še pomanjkljivosti, gre programu Master of Start:ups. Težko sem hvaležen ob spoznanju, da nam že v prvem poskusu ni uspelo doseči vrhunske konverzija na naši pristajalni strani www.axil.la, moram pa biti hvaležen, da danes razmišljamo drugače in smo takšne metrike sploh pričeli izvajati v tej fazi razvoja produkta. Verjetno je bolje, da odpremo oči danes, kot da spregledamo prepozno.

Podjetje CodeMonkee se ob koncu izobraževanja lahko pohvali s prototipom osebnega zdravstvenega kartona na mobilni napravi. Še pomembnejši dosežek pa je pristajalna stran produkta www.axil.la, s katero bomo skušali že v tej zgodnji fazi k sodelovanju pri nadaljnjem razvoju privabiti potencialne uporabnike. Zdaj vemo, da so le oni tisti pravi indikator, kaj naj bi produkt ponudil in v kakšni obliki. Poleg vsega tega se prav v the dneh preskušamo tudi v internetnem marketingu, saj smo na socialnem omrežju Linkedin objavili tudi prve štiri variante svojega oglasa.

axila
Slika 1: Linkedin Campaign Manager Dashbord za našo prvo marketinško akcijo

V zadnjem delu izobraževanja smo spoznali orodje Business Model Canvas, ki nam v grafični obliki približa stranke, vrednost produkta zanje, ključne resorse, aktivnosti in partnerje. Poleg tega pa osvetli še finančno plat naše poslovne zamisli.

Odločitev za izobraževanje Master of Start:ups je bila prava ideja, saj nam ne bo potrebno ponavljati osnovnih napak mladih podjetnikov, ampak lahko začnemo tam, kjer so mnogi pred nami že obupali. Sedaj še bolj verjamemo, da bomo svoje tehnološko in domensko znanje nadgrajeno z metodologijo vitkega podjetništva prelili v uspešno podjetniško zgodbo.

 Avtor: Goran Bambič, CodeMonkee

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...