So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Večina podjetij podcenjuje vlogo digitalnega sveta

Čas branja: 1 min
18.12.2013  10:19
Večina podjetij podcenjuje vlogo digitalnega sveta

Slovenski digitalni marketing je kot celota podhranjen. Delež oglaševalskega proračuna, namenjen digitalnemu marketingu, v Sloveniji precej zaostaja za deleži, ki jih dosegajo države zahodne Evrope, prehitevajo pa nas tudi baltiške države, Češka ...

Večina podjetij podcenjuje vlogo digitalnega sveta in precenjuje vlogo klasičnih medijev. A porabniki so se spremenili. Digitalni svet je postal glavni vir informacij ter središče dogajanja in zabave. Na žalost je podjetij, ki izkoriščajo digitalni svet v vsej njegovi veličini, malo.

Iskalni marketing

Na vrhu premalo izkoriščenih orodij je vsekakor iskalni marketing. Spletni iskalniki so vstopna točka v digitalno okolje in vir informacij za večino spletnih uporabnikov. Če uporabniki iščejo informacije o izdelkih ali storitvah, povezanih s podjetjem, je nujno, da se podjetje pojavi med prvimi rezultati. Če te v trenutku iskanja uporabnik ne najde, si zanj izgubljen. Oglaševanje na spletnih iskalnikih in optimizacija spletnih strani sta tako dva kanala, ki bi morala pomeniti ogrodje vsake digitalne strategije.

Ciljano oglaševanje

Veliko neizkoriščenih možnosti vidim tudi v ciljanem oglaševanju prek prikaznega omrežja Google, ki oglaševalcem omogoča izredno natančno ciljanje uporabnikov glede na njihov proces odločanja. V nasprotju z drugimi mediji lahko tukaj ciljamo na izredno majhno skupino uporabnikov. Stroški oglaševanja so neprimerno nižji, izkupiček pa neprimerno večji.

Facebook je najbolj priljubljeno družbeno omrežje v Sloveniji, kljub temu pa vidimo na njem bolj jalove poskuse oglaševanja. Kot oglaševalski kanal Facebook nikakor ni primeren za uporabo v vseh fazah procesa odločanja porabnikov, čeprav ima nekaj izrazitih prednosti. S septembrsko prenovo oglaševalske platforme Facebook zdaj omogoča natančno ciljanje različnih segmentov uporabnikov prek različnih vrst oglasov.

Video

Nikakor ne smemo pozabiti niti na videooglaševanje, ki ga v Sloveniji skoraj ne poznamo. Videooglaševanje pomeni izredno velik potencial predvsem za večje blagovne znamke v segmentu izdelkov široke porabe, ki se že oglašujejo po televiziji. Objava videooglasa na spletu omogoča ciljanje novih skupin, povečan doseg in izredno nizek strošek na doseg uporabnika.

Spletna analitika

Ne nazadnje je tukaj spletna analitika, ki je ena izmed glavnih prednosti digitalnega okolja. Na žalost večina podjetij spletno analitiko zanemarja, če pa jo že uporabljajo, se pogosto zanašajo na napačne kazalnike uspeha. Posledično lahko kaj hitro sprejmejo napačne odločitve.

Treba bo premakniti meje. Prihodnost pripada tistim, ki bodo znali izkoristiti digitalno okolje in priložnosti, ki nam jih ponuja. V tem spreminjajočem se digitalnem svetu bo treba razumeti, spremljati in sprejemati nova pravila.

Avtor: Andraž Štalec

Članek je bil 17. decembra objavljen na Finance.si.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...