So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Izkušnje lesenih dildov z množičnim financiranjem

Čas branja: 1 min
10.12.2013  11:39
Izkušnje lesenih dildov z množičnim financiranjem

Slovenska znamka igračk za odrasle Dee Lee Doo je na portalu za množično financiranje Indiegogo zbrala dobrih štiri tisoč dolarjev. V torek se je zaključilo enomesečno zbiranje sredstev za zagon množične proizvodnje lesenih dildov in bičev: »Z izkupičkom bomo pokrili stroške registracije podjetja v tujini in pošiljanja izdelkov«, pojasnjuje Iris Trstenjak, oblikovalka, ki je s fantom ustvarila znamko.

Iris Trstenjak
Iris Trstenjak, oblikovalka

"Da bi normalno izvršili večja naročila, recimo do petsto kosov, bi rabili dodatnih 20 tisoč evrov."

Naučili so se, da rabijo še več denarja

Kot je znano, sta pred zagonom kampanje za »crowdfunding«, Iris in njen fant spremenila ime Happy Lulu v Dee Lee Doo, da bi se izognila zapletom z že obstoječimi znamkami s podobnim imenom. Namesto platforme Kickstarter sta se za Indiegogo odločila, ker bi morala pri prvem čakati predolgo, najti bi bilo treba ameriškega državljana, poleg tega Kickstarter ne omogoča pridobitve zbranega denarja, če ne presežeš določene vsote, na Indiegogo pa je to možno. Kampanjo jima je vodila ekipa za množično financiranje pod vodstvom Luke Piškoriča.

»Da bi normalno izvršili večja naročila, recimo do petsto kosov, bi rabili dodatnih 20 tisoč evrov,« pojasnjuje Trstenjakova. Veliko več je bilo zanimanja, kot donatorjev, dodaja. Reklame bi bilo še več, če ne bi njihova e-sporočila marsikdaj pristala med neželeno pošto (spam), zaradi erotične vsebine.

Dragoceni kontakti, zdaj pa nad donatorje

Lesene dilde zdaj prodajajo v dveh trgovinah v Ljubljani in Mariboru, Trstenjakova pa napoveduje, da bodo v prihodnje ciljali na specializirane trgovine in erotične sejme. »Bistveno je, da veš, kje je tvoj trg,« pravi oblikovalka, manjkali pa so jim objavljeni odzivi kupcev, priznava, te so namreč dobili šele v zadnjem tednu kampanje. Morda smo bili slabo pripravljeni, ugiba Iris Trstenjak, vendar je bila to super izkušnja: »Najbolj dragoceni so kontakti, ki jih pri tem pridobiš.« Zdaj s fantom delata na tem, da pridobita donatorja oziroma vlagatelja, ki bi za finančni vložek pridobil delež v podjetju.

Članek je bil objavljen 5. decembra 2013 na Finance.si

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...