So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Blog: Kdo si ti, moja stranka?

Čas branja: 2 min
09.12.2013  09:07
Blog: Kdo si ti, moja stranka?

goran bambič
Goran Bambič

"Svoj ego smo zakopali globoko pod zemljo in na svoj produkt pričeli gledati skozi oči strank. "

Po polovici izobraževanja Master of Start:ups naši možgani niso več enaki kot pred nekaj tedni. Svoj ego smo zakopali globoko pod zemljo in na svoj produkt pričeli gledati skozi oči strank. Potencialne uporabnike osebnega zdravstvenega kartona smo namučili z izčrpnimi intervjuji in vse bližje smo resnici, ki še zdaleč ni tako lepa in bleščeča, kot smo jo videli pred tem sedeč za svojim računalnikom.

S poglobljeno analizo potencialnih uporabnikov produkta Axilla smo definirali štiri segmente najbolj dovzetnih za upravljanje osebnih zdravstvenih podatkov na mobilni napravi.

Mlade mamice po prihodu s porodnišnice s svojo prvo malo štručko najprej vzamejo v roke svinčnik in enega od mnogih nepopisanih rokovnikov in si pričnejo od prvega dne beležiti vse, kar se pomembnega in nepomembnega zgodi z njihovim otrokom. In ne da bi v resnici vedele, še kako uporabni že čez nekaj tednov so podatki, ko jih prvič na domu obišče patronažna sestra in postavlja vprašanja o količini zaužite hrane, o teži dojenčka, o njegovem zdravstvenem stanju in še in še. Osebni zdravstveni karton bo vsem našim srečnim mamicam omogočil učinkovit nadzor nad zdravstvenim stanjem otroka od prvega dne do njegove samostojnosti.

Naslednji segment, ki že po definiciji bolezni mora spremljati svoje zdravstvene parametre, so kronični bolniki. V razvitem svetu delež kroničnih bolnikov na žalost raste in je v ZDA že skoraj pri polovici celotne populacije, v EU nekoliko manj. Vsakodnevno počutje kroničnega bolnika je odvisno točno od tega, kako ažurno je spremljal svoje meritve in kako hitro se je odzval na določene spremembe. Obisk zdravnika se pri teh ljudeh največkrat zgodi skupaj z listom papirja, kjer so natančni podatki o vseh preteklih meritvah. Ni potrebno posebej poudarjati, da bi en sam pogled na grafični prikaz meritev in prikaz odstopanj lahko pomenil precej krajši obisk pri zdravniku.

Podoben segment, kot so mladi starši, predstavljajo otroci starejših, ki niso več v celoti sposobni skrbeti za svoje zdravje. Otroci z vsaj nekaj moralnimi in družinskimi vrednotami bi bili radi obveščeni, ali je njihov starš vzel vsa predpisana zdravila in kakšne so njihove današnje medicinske meritve. Že samo vedenje starejšega pacienta, da ima nekdo vpogled in s tem nadzor nad njim, odnese precej nemira in zaskrbljenosti pri obeh udeležencih procesa. Ko bo moja mama vedela, da bdim nad njenim počutjem, bom tudi sam postal boljši sin, pa četudi je ne pokličem vsak dan dvakrat.

canvas
Podjetju CodeMonkee je v tem času že uspelo izdelati svoj prvi MVP (Minimum Viable Product) na iOS platformi, s katerim bomo svojo rešitev mnogo lažje predstavili potencialnim kupcem in k sodelovanju povabili strokovno zdravstveno osebje. Segmentacijo strank in njihove bolečine smo ponazorili s preprostim orodjem Value Proposition Canvas, ki grafično na običajnem dnevu tipičnega uporabnika ponazori naloge in težave, s katerimi se le-ta srečuje. Obenem pa oriše, na kakšen način bo produkt reševal situacijo.

Srečali pa smo se še z enim posebnim segmentom ljudi, ki so še pred kratkim zatrjevali, da produkta kot je Axilla enostavno ne potrebujejo. Dokler človek nima zdravstvene težave, se mu zdi smešno, zakaj vendarle bi moral sam poskrbeti za evidenco svojih medicinskih podatkov. Ko pa se pojavi zdravstveni problem, bi dal vse na svetu za to, da bi mu lahko kdorkoli pomagal. In od tistega trenutka naprej se zaveda, da bi mu bilo lažje pomagati, če bi bila na enem mestu zbrana vsa njegova medicinska preteklost in bi bilo možno natančno ugotovite, kdaj se je problem prvič pojavil in kako je napredoval. Za uživanje v življenju je pomembno zdravje, za vse ostalo je tu Axilla.

Podjetju CodeMonkee je v tem času že uspelo izdelati svoj prvi MVP (Minimum Viable Product) na iOS platformi, s katerim bomo svojo rešitev mnogo lažje predstavili potencialnim kupcem in k sodelovanju povabili strokovno zdravstveno osebje. Segmentacijo strank in njihove bolečine smo ponazorili s preprostim orodjem Value Proposition Canvas, ki grafično na običajnem dnevu tipičnega uporabnika ponazori naloge in težave, s katerimi se le-ta srečuje. Obenem pa oriše, na kakšen način bo produkt reševal situacijo.

Avtor: Goran Bambič, CODEMONKEE

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...