So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Blog: Zakaj se startupi ne oglašujejo na TV

Čas branja: 2 min
08.12.2013  15:06  Dopolnjeno: 08.12.2013 15:12
Blog: Zakaj se startupi ne oglašujejo na TV

kristjan pukšič
»Dobra uporabniška izkušnja je tista, ki me ne spotakne, ampak mi je v užitek.«

Za nami je tretja sreda, ko smo se srečali z udeleženci programa Master of Start:ups. Po začetnem pregledu in izmenjavi izkušenj prejšnjega tedna smo pričeli z delom na naših idejah. Prijetno presenečeni nad izpolnjenimi domačimi nalogami, smo pričeli s tretjo delavnico.

Tokratna delavnica je bila namenjena pivotiranju, lean marketingu in UX. Predvsem uporabniška izkušnja, ki nam jo je skozi praktične primere predstavil Mitja Mavsar iz podjetja DLabs je odlična priložnost za spoznanje različnih primerov iz prakse. Ugotovili smo, da so tudi velika podjetja in veliki naročniki imeli podobne težave kot jih imamo mi danes. »Dobra uporabniška izkušnja je tista, ki me ne spotakne, ampak mi je v užitek.« Naučili smo se, da preverimo slovnične napake. Kolikokrat preverimo razumljivost naših produktov? Kako od blizu moramo spoznati naše uporabnike? Ključna  vprašanja, ki velikokrat ostanejo neodgovorjena.

Znanja s področja lean marketinga uporabljamo odkar smo prisotni na trgu, hkrati pa se sproti učimo novih pristopov. S sredstvi, ki jih namenjamo za marketing delamo čudeže. Preizkusili smo kar nekaj različnih marketinških stvari. Za najkoristnejše so se v našem primeru izkazali facebook oglasi, ki jih specifično targetiramo na izbrane segmente uporabnikov. Kot manj uspešni so se pri nas izkazali google oglasi. Najmanj uspeha smo doživeli z radijsko kampanjo, ki se je izkazala za popolnoma zgrešeno potezo in enega od tradicionalnih načinov marketinga, ki se ga ne gremo več. Preprosta razlaga zakaj tradicionalni načini marketinga (tv, radio) v startupih ne uspejo je zato, ker nimamo dovolj sredstev, da bi si to lahko privoščili. Naši budgeti za oglaševalske kampanje so premajhni. Zato uporabljamo različne načine in tehnike, da lahko generiramo več prometa na našo stran. V našem primeru so se za odlične rešitve izkazale tudi PR objave in SEO optimizacija.

V preteklem tednu smo imeli kar nekaj zanimivih izkušenj. Od sestankov z naročniki, do spremenjene trženjske strategije našega glavnega produkta Prislikaj.si. Odločili smo se, da preizkusimo nov model trženja, ki je drugačen od današnjih poznanih. Na tak način želimo za sodelovanje z nami prepričati večje število podjetij, ki bodo želela preizkusiti naše storitve. V zadnjih 12 mesecih smo za različne naročnike organizirali že več kot 250 oglaševalskih akcij.

Naj še omenimo, da se je del naše ekipe pretekli teden udeležili Startup weekenda v Mariboru, kjer so z idejo ICcode zasedli drugo mesto. Hkrati so pridobili dragocene izkušnje na področju razvoja novih idej, izpolnili so tudi Business Model Canvas. Sedaj že pridno delamo na programiranju naše rešitve, ki lahko spremeni televizijski svet kot ga poznamo danes.

V tem tednu lahko ob naročilu naših storitev prejmete dodaten Miklavžev popust v višini 25 % na vse naše storitve v kolikor nam zaupate kodo »Miklavžev popust«. Do sedaj smo objavili že tri kode. Ko bomo objavili zadnjo peto kodo bo lahko eno podjetje brezplačno preizkusilo našo storitev Prislikaj.si. Vse kar bo potrebno storiti je, da nam boste zaupali motiv za katerega želite, da ga uporabniki povezujejo z vami, za vse ostalo bomo poskrbeli mi.

Avtor: Krisitijan Pukšič, INCEPTO

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...