So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Duško Kos iz Studia Moderna: Kupci morajo postati ambasadorji vašega izdelka

Čas branja: 1 min
06.12.2013  10:36  Dopolnjeno: 06.12.2013 10:37
Duško Kos iz Studia Moderna: Kupci morajo postati ambasadorji vašega izdelka

16.01.12DUSKO KOS - STUDIO MODERNAFOTO: ALES BENO
Duško Kos, Studio Moderna

"Ne se pustiti zapeljati svojemu navdušenju ob posebnih dosežkih in prebojih. Venomer je potrebno posedovati primerno mero samokritičnosti."

Studio Moderna je že vrsto let eno najuspešnejših podjetij na področju neposrednega trženja. Podjetje izvaja in upravlja celovite marketinške kampanje v 21 državah Srednje in Vzhodne Evrope. O skrivnostih uspeha Studia Moderne je včeraj v okviru programa  start:Ecommerce, ki  je del izobraževanj start-up šole Hekovnik, spregovoril Duško Kos, direktor prodaje pri podjetju.

Ne zanemarite odziva kupca

Kos je uvodoma poudaril, da je vsaka prodaja komunikacija, ki jo moramo kar se da učinkovito izkoristiti. »Ljudi moramo potegniti v zgodbo izdelka ali storitve, ki jo prodajamo. Kupci ne smejo biti zgolj opazovalci, temveč ambasadorji tvojega izdelka. Zavedati se morate, da v času interneta in socialnih omrežij kupci krožijo okoli podjetij in ne obratno,« je povedal.  Hkrati je pomembno, da ne zanemarimo pomembnosti kupčevega odziva, kar je po besedah Kosa dandanes zavoljo Facebooka, Twitterja in ostalih socialnih omrežij sorazmerno enostavno.

Kaj mladim podjetnikom svetuje Duško Kos

- Ne se pustiti zapeljati svojemu navdušenju ob posebnih dosežkih in prebojih. Venomer je potrebno posedovati primerno mero samokritičnosti,

- iščite sodelavce, ki vas dopolnjujejo. Pri izbiri se osredotočite na njihovo znanje, lastnosti in sposobnosti,

- čim več se naučite iz neuspehov, hitro jih analizirajte in na podlagi tega primerno ukrepajte.

Pomembe so sinergije med različnimi prodajnimi kanali

Studio Moderna za trženje svojih izdelkov in storitev uporablja vrsto prodajnih kanalov, prevladujoča sta televizijski in internetni. Kos pri tem izpostavlja pomembnost povezav in sinergij med različnimi kanali, ki pa jih ni enostavno oblikovati. »Recepta še ne poznamo. Pri tem gre za zahtevne matematične izračune, s katerimi lahko vzpostavimo dobičkonosen model marketinških investicij,« je povedal. Sogovornik je še opozoril, da se prodajni kanali vseskozi spreminjajo, med seboj tekmujejo, kar pomeni, da je iskanje najbolj primernih medsebojnih sinergij »nikoli končan proces«. Start-upom pa Kos medtem svetuje, naj prodajne kanala izberejo na podlagi vrste storitve oziroma izdelka, ki ga prodajajo.

Studio Moderna podjetje v tujini ustanovi šele, ko z domačo televizijsko hišo uspejo skleniti pogodbo, nato v roku štirih mesecev ustvarijo celotno infrastrukturo podjetja, kar je bil po besedah Kosa na začetku poslovne poti podjetja zelo velik izziv.

Kultura podjetja 'pohrusta' strategijo

Vsi procesi in strukture pa so povsem brez pomena, če v podjetju ni primerne »kulture«. »Kultura podjetja 'pohrusta' strategijo. Ta je zgolj papir, kultura pa določa, kako zaposleni delujejo, predvsem takrat, ko niso podvrženi nadzoru nadrejenih«.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...