So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

HomeOgardnov adut je organska zemlja

Čas branja: 3 min
06.12.2013  11:49
HomeOgardnov adut je organska zemlja

Ljubljansko podjetje HomeOgarden ponudbo naravnih in varnih sredstev za oskrbo rastlin brez agrokemikalij razširja z novo blagovno znamko Organski izbor za rastline. So sredi priprav na spomladansko sezono in sredi razvoja novih izdelkov za leto 2015.

hocevar-pfeifer-xx.1386184495.jpg.o.600px
Le substrate brez šote in mineralnih gnojil je v Evropski uniji mogoče registrirati in tržiti kot biozemljo, zato računamo, da nam bo naša organska zemlja prinesla veliko prednost na trgu, Marko Hočevar, direktor razvoja in Aleš Pfeifer, direktor podjetja HomeOgarden

Rdeča nit nove blagovne znamke Organski izbor za rastline je organska zemlja v sadilnih vrečah. »V njih je kompresiran substrat iz obnovljivih virov, ne iz šote. Ko v sadilne vreče nalijemo vodo, nastane popolnoma naravna prst, ki izboljšuje vodno-zračni režim v tleh in naredi zemljo bolj rahlo,« pravi Aleš Pfeifer, direktor HomeOgardna. Prednost je v tem, da iz trikilogramskega substrata ob mešanju z vodo dobijo 50 litrov zemlje. »Naš substrat prodajamo v največ štirikilogramskem pakiranju v sadilni vreči, ki je v priročni kartonski embalaži, ta pa rabi kot podstavek za vrečo, v kateri lahko gojimo zelenjavo ali okrasne rastline,« dodaja.

Nova znamka Organski izbor za rastline obsega organsko zemljo za naravno pripravo tal, zemljo za organski vrt in organsko ozelenitev trate za naravno gnojenje, ki jih lahko vrtičkarji dopolnjujejo z izdelki za organsko dognojevanje. Novi izdelki so že naprodaj ponekod na Dolenjskem, te dni jih uvajajo na Primorsko, kmalu pa bodo naprodaj po vsej državi.

27 izdelkov za naravno oskrbo rastlin brez agrokemikalij prodaja HomeOgarden.

680 tisoč evrov čistih prihodkov od prodaje načrtujejo prihodnje leto.

150 tisoč evrov čistih prihodkov od prodaje bodo imeli letos.

4 sodelavce bodo prihodnji teden zaposlili v HomeOgardnu, a bodo še zaposlovali.

3-krat večji proračun za pospeševanje prodaje imajo za prihodnje leto, in ta znaša 34 tisoč evrov.

Priročne sadilne vreče

HomeOgardnov adut med novostmi je organska zemlja za naravno pripravo tal, ki bo po Pfeiferjevih pričakovanjih njihov najbolj prodajani izdelek. »Substrat je za vrtičkarje najbolj potrošno blago, saj ga vsako leto kupijo več deset kilogramov. Na roko nam gre tudi to, da so v našem substratu namesto šote kokosova vlakna, ki so obnovljiv vir,« dodaja Pfeifer.

V Evropski uniji, še posebej v Nemčiji in Skandinaviji, zadnjih deset let ekološka gibanja zahtevajo zaščito šotišč in pritiskajo na proizvajalce substratov, naj šoto nadomestijo z drugimi obnovljivimi viri, kot so veje, listje in kompost. Do zdaj so šoto izkopavali, kar je sporno, ker se šotišča naravno ne obnavljajo, »Le substrate brez šote in mineralnih gnojil je v Evropski uniji mogoče registrirati in tržiti kot biozemljo, zato računam, da nam bo naša organska zemlja prinesla veliko prednost na trgu,« dodaja Pfeifer.

Dogovarja se s Sparom, Tušem, Bauhausom, Semenarno Ljubljana, Merkurjem, Petrolom in Gardenio o vključitvi organskega substrata v njihovo ponudbo. Ker je v manjši embalaži, se poenostavita prevoz in uporaba, pa tudi v trgovinah zasede manj prostora, zato pri trgovcih zbuja veliko zanimanja. »Le še končne uporabnike moramo obvestiti o organski zemlji, da bo šla s trgovskih polic,« pravi Pfeifer.

Za boljše komuniciranje s kupci prenavljajo spletno stran, čez 14 dni pa začenjajo spletno oglaševanje, ki bo trajalo do junija, ko prodaja substratov upade. Prav tako so že pripravili trženjski načrt za oglaševanje v specializiranih revijah za vrtičkarje.

Priprave na pomlad

Za prihodnje leto so proračun za pospeševanje prodaje na prodajnih mestih trikrat povečali, na 34 tisoč evrov. »Kadrovsko smo se že okrepili z ekipo pospeševalcev prodaje, aktivnosti v trgovinah se pri sezonskih izdelkih, kjer letno količino prodamo v treh mesecih, najbolj obnesejo,« je prepričan sogovornik. Pospeševanje prodaje koristi tudi trgovcem, zato spodbujajo dobavitelje k takim akcijam. »Merkur za mesec dni vnaprej na svoji spletni strani napove vsa svetovanja, ki jih v okviru promocije načrtujemo v njihovi trgovski mreži,« ponazarja Pfeifer.

Zima je po njegovih besedah zanje najbolj delovno pester čas v letu. »Pozimi morajo pripraviti vse za spomladansko prodajo, tako da obiskujejo trgovce in se z njimi dogovarjajo o prodajnem prostoru, urniku promocij v trgovinah in trženjski podpori. »Do 15. januarja moramo biti povsem pripravljeni na novo sezono,« pravi Pfeifer.

Zdaj pod tremi blagovnimi znamkami - te so Lekarna za rastline, Prva pomoč proti glodavcem in Organski izbor za rastline - ponujajo 27 naravnih sredstev za oskrbo rastlin brez agrokemikalij. Prihodnje leto bodo celotno paleto izdelkov izvažali na Hrvaško in Češko, za kar urejajo registracije izdelkov. Pripravljajo se na prodor na trge Evropske unije. »Z eno izmed večjih trgovskih verig v srednji Evropi se pogovarjamo za ekskluzivno prodajo organske zemlje,« pravi Aleš Pfeifer. Da bodo pred tekmeci čim dlje ohranili prednost, so dali vlogo za patentno zaščito organskega substrata in čakajo na podelitev patenta za Slovenijo. Sledil bo postopek patentne zaščite za Evropsko unijo.

Veliki načrti

Prihodnje leto Aleš Pfeifer načrtuje 680 tisoč evrov prihodkov, navzočnost v vseh distribucijskih kanalih, kot so market program, cvetličarne, vrtni centri in trgovine za domače mojstre. Za glavna cilja v prihajajočem letu so si določili krepitev prepoznavnosti svojih blagovnih znamk v Sloveniji in resne korake na tuje trge, najprej na Hrvaško in Češko. Da bi poslovanje leta 2015 čim bolj internacionalizirali, se bodo januarja na enem izmed sejmov v Nemčiji predstavili evropskim trgovcem. Pospešeno pa že razvijajo nove izdelke za vrt in dom (kot je naravna zaščita pred insekti), ki jih bodo dali na trg leta 2015. Prihodnje leto bodo tudi zaposlovali. Kmalu bodo na delovno mesto komercialista zaposlili četrtega človeka, Aleš Pfeifer pa po spomladanski sezoni napoveduje še kadrovsko in organizacijsko reorganizacijo podjetja.

Avtorica: Petra Šubic

Članek je bil objavljen 4. decembra na Finance.si

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...