So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

S spletnim orodjem si pričarajte sanjsko poroko

Čas branja: 2 min
03.12.2013  11:04
S spletnim orodjem si pričarajte sanjsko poroko

Z interaktivnim orodjem Zaobljuba.si, ki so ga razvili strokovnjaki za digitalno komuniciranje iz ljubljanske agencije Enki, bo načrtovanje poroke zabavno in preglednejše.

Zaobljuba.si, ki je od oktobra na voljo v beta verziji, deluje kot nišno družbeno omrežje in napredna platforma, s katero si lahko prihodnji mladoporočenci brezplačno pomagajo pri organizaciji poroke.

»Prihodnji mladoporočenci na portalu vidijo tudi fotografije drugih poročnih parov in tiste, ki so jim všeč, vključijo v tako imenovano sanjarnico ali na tablo želja (wishboard), ki jo uporabljajo za načrtovanje svoje sanjske poroke,« pravi Tjaša Babnik, vodja blagovne znamke Zaobljuba.si v agenciji Enki. Slike o sanjski poroki lahko pari delijo s prijatelji, navežejo stike z izbranimi ponudniki in poroko organizirajo sami ali želje sporočijo organizatorju poroke.

Tjaša Babnik_ Enki
"Če bo beta različica portala Zaobljuba.si uspešna, ga bomo po nekaj mesecih prenesli na tuje trge." Tjaša Babnik iz Enkija

Foto: Irena Herak

Povezujejo mladoporočence s ponudniki poročnih storitev

Portalu Zaobljuba.si so dodali elemente, ki naj bi zagotovili, da se bodo obiskovalci vračali. Obiskovalci bodo všečkali priljubljene poroke in najbolj zaželene ponudnike poročnih storitev. »Pare in ponudnike smo povezali tako, da pari na spletno stran naložijo 20 najlepših fotografij s poroke, na katerih označijo podjetja, ki so sodelovala pri njihovi poroki. Tako lahko par, ki načrtuje poroko, verjetno prvič preveri, kako se različni ponudniki izkažejo na poroki. Ponudniki imajo tako interes, da so povezani s čim več porokami, zato so motivirani, da na portal privabljajo nove pare. Tako smo oblikovali viralna priporočila od ust do ust,« pojasnjuje Babnikova.

Po njenih besedah pri Zaobljubi.si nenehno spremljajo in izboljšujejo uporabniško izkušnjo ter portal oblikujejo po meri obiskovalcev. Načrtujejo več aplikacij, ki jih bodo razvijali postopno in skladno s potrebami parov. »Naš poslovni model predvideva, da z minimalnimi vložki part­nerjev - vsak ponudnik poročnih storitev plača 12,7 evra na mesec za uporabo Zaobljube.si - zberemo dovolj denarja za preživetje in nadaljnji razvoj portala,« dodaja Babnikova.

Prvi mesec z več kot 11 tisoč unikatnimi uporabniki

Če bo beta različica uspešna, bodo projekt prenesli na tuje trge. Z izključno viralnim trženjem so v prvem mesecu dobili 11.056 unikatnih obiskovalcev portala Zaobljuba.si, ki so ustvarili 420 profilov in si povprečno več kot štiri minute ogledovali portal. Hkrati so dobili tudi 30 prošenj ponudnikov poročnih storitev za sodelovanje.

Sodelovanje z njimi in pari bodo v Enkiju nadgradili tako, da bodo parom omogočili izdelavo »mini« spletne strani svoje poroke, kjer bodo lahko ustvarili knjigo daril, da bodo svati videli, kaj si mladoporočenca želita. »Najprej bi radi videli, kako se bo Zaobljuba.si uveljavila v prvih mesecih, potem pa bomo razmišljali o širitvi na tuje trge,« pravi Babnikova. Med prednostnimi cilji omenja utrjevanje zavedanja o njihovem novem portalu in povečevanje obiskanosti. »Ker z Zaobljubo.si ustvarjamo zgodbo, polno čustev, ki prinaša lokalizirano ponudbo in donosno poslovanje, bomo na tujih trgih iskali lokalne partnerje,« še pravi sogovornica.

Najboljši digitalni projekt leta

Tega projekta so se v Enkiju lotili med iskanjem ideje, ki bi izživela njihovo kreativnost in bi jo razvijali po meri uporabnika, torej po metodi lean. Lani so osvojili naslov spletne agencije leta, ki so ga letos želeli obdržati tudi prek novega projekta. »Hoteli smo ustvariti majhno nišno komuno za ljudi, ki so aktivni v družbenih omrežjih, in jo povezati s ponudbo, ki na internetu do zdaj ni bila dovolj dobro predstavljena, kar nama je s portalom za načrtovanje porok Zaobljuba.si uspelo,« pravi Tjaša Babnik.

Razvoj je trajal od marca do oktobra. Sodelovala je ekipa devetih ljudi - od stratega, načrtovalca uporabniške izkušnje, kreativnega vodje, grafičnega oblikovalca, programerjev in strokovnjaka za optimizacijo spletnih strani do urednice, ki zdaj skrbi, da portal živi in se razvija. Dodajmo, da je portal Zaobljuba.si dobil dve nagradi netko in bil izbran za najboljši digitalni projekt 2013.

Avtorica: Petra Šubic

Članek je bil objavljen 3. decembra 2013 na Finance.si.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...