So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Blog: Bolje je začeti na boleč način, kot z njim končati

Čas branja: 3 min
29.11.2013  15:55  Dopolnjeno: 03.12.2013 10:47
Blog: Bolje je začeti na boleč način, kot z njim končati

Za nami je druga delavnica v sklopu programa Master of Start:ups. Zanimiva, poučna, boleča. Tako kot delovni teden, ki smo ga uspešno zaključili s pivotiranjem naše rešitve Prislikaj.si. Odločili smo se za večjo spremembo v trženjski strategiji, ki jo bomo realizirali v prihajajočem tednu.

Podjetje Incepto d.o.o. je na trgu prisotno 13 mesecev in v tem času smo dodobra spoznali težave naših uporabnikov in kupcev. Vse to, kar smo se naučili na boleč način, bi morali v večji meri narediti preden smo dokončno oblikovali naš produkt. Ugotavljamo, da bi bilo znanje, ki ga pridobivamo danes skozi različna izobraževanja in s poslovanjem na trgu še kako pomembno na začetku naše podjetniške poti. Takrat smo poleg razvojnega tima, ki je skrbel za razvoj naše rešitve in sta ga oblikovala vodja razvoja in vodja kreativnih rešitev oblikovali še tim, ki je skrbel za pregled trga in potencialnih strank. Delo na tem področju je bilo premalo intenzivno in ni bilo zastavljeno na pravi način. Intervjuji, ki smo jih opravili s potencialnimi kupci in potencialnimi uporabniki niso bili pravilno strukturirani. Odgovori, ki smo jih prejeli takrat, nas danes več ne bi zadovoljili.

Sobota zjutraj je dan, ko pišemo ta prispevek. Pogled skozi okno apartmaja je odličen. Pod nami staro mestno jedro Izole, pogled na morje še lepši. Morje rahlo razburkano, tako kot naš zadnji teden. Pred nami je delovni vikend. Večina ekipe se udeležuje Start-up weekenda v Mariboru, kjer dela na razvoju nove ideje. Odlična priložnost za vse mlade, da se spoznajo s start-up svetom in novimi idejami. V tem tednu smo se pri nas predvsem ukvarjali z iskanjem rešitev za razvoj storitve Prislikaj.si in nov inovativen pristop do naših kupcev. Večina trženjske ekipe je bila zaprta v pisarno kjer je oblikovala novo strategijo trženja. Veliko časa smo posvetili razvoju novih produktov. Kmalu bomo pričeli s trženjem treh novih produktov. V zadnjem tednu smo oddali več prijav za različne inkubatorje po svetu in sedaj čakamo na rezultate. Na enem od ameriških inkubatorjev smo prišli med zadnjih 20 podjetij, zadnjega koraka nam še ni uspelo narediti. Vendar zaradi tega nismo razočarani. Še bolj se bomo  potrudili. Priložnost bo prišla in takrat bomo pripravljeni. Tudi s pomočjo znanja, ki ga pridobivamo skozi program Master of Start:ups in CEED Go to Market, ki se ga prav tako udeležujemo v teh dneh. V zadnjem tednu smo oddali še razpis za spodbujanje razvoja novih produktov v letih 2013 do 2015 - RNP 2013. Vprašanje, ki se nam zastavlja je ali so spodbude v obliki razpisov dobro za naše gospodarstvo in start-up podjetja. Razpisi in državne subvencije so lahko slepilo za navidezni razvoj in uspešnost podjetij. Veliko pomembnejša za razvoj Slovenije je ureditev plačilne discipline in kreditiranje gospodarstva po normalnih pogojih.

V okviru druge delavnice Master of Start:ups smo se tokrat ukvarjali s hipotezami vrednosti za naše kupce s katerimi smo preverjali ali storitev dejansko prinaša vrednost in korist našim strankam in bi za to rešitev tudi plačali. Hipotezo vrednosti smo dokazali s strankami, ki so z nami že sodelovale. Med drugim smo sodelovali s podjetji T-2, Pivovarno Laško, blagovnimi znamkami Bosch, Subrina Vivid in Mana. Seveda smo ponosni na vsa velika podjetja vendar smo še bolj ponosni na vsa mala in srednja podjetja, ki so gonilo razvoja Slovenije in so se odločili za sodelovanje z nami. V tem tednu je svojo drugo oglaševalsko akcijo pri nas pričelo podjetje Mizarstvo Vraničar (www.previjalna-miza.si). Vsakemu od podjetij, ki so preizkusila naš sistem hvala. Izkušnje in povratne informacije, ki smo jih prejeli so dobrodošle in vedno jih z veseljem sprejmemo. Le tako se bomo izboljšali in ustvarili boljši produkt.

Zanimivost, ki smo ji bili priča na drugi delavnici je opravljanje navideznega intervjuja. Od 20 udeležencev ni bilo osebe, ki bi se na prvo povabilo predavatelja odločila za opravljanje testnega intervjuja z njim. Tudi drugo in tretje povabilo je bilo prezrto. Zakaj imamo vsi težave z javno izpostavitvijo? Zakaj se ne želimo na neboleč način naučiti dodatnih informacij? Zakaj, zakaj? Ali je res bolje, da se vse to naučimo na boleč način? Na način, ko prehitro ugotovimo, da naše potencialne stranke, za katere smo bili prepričani, da bodo našo storitev kupile tega nato ne storijo. Zakaj nismo tega ugotovili prej?

Obstajajo namreč načini, kako lahko na različne načine začnemo zbirati informacije o naših potencialnih strankah in trgu. Med njimi bi predvsem izpostavili možnost A/B testiranja spletnih vstopnih strani, ki jih je smiselno kombinirati še s poglobljenimi intervjuji. Na takšen način lahko hitro in neboleče pridobivamo informacije o trgu in kupcih iz prve roke. Tega načina se bomo poslužili pri razvoju našega novega produkta.

V tem tednu lahko ob naročilu naših storitev izkoristite dodatni 12 % popust na vse naše storitve (oglaševalske akcije, nagradne igre, SEO, ...). Vse kar morate storiti je, da nam zaupate kodo, ki je tokrat preprosta: »Nagradna igra previjalna miza«. 

Avtor: Kristijan Pukšič, Prislikaj.si

geek house
Start:up Geek House (www.geekhouse.si) ponuja cenovno dostopne co-working prostore za start:upe in freelancerje s kreativno klimo in lean filozofijo v večjih mestih po Sloveniji. V okviru Start:up Geek House-a se izvaja tudi intenziven pettedenski program za start-up podjetja, v katerem udeleženci pridobijo celovit pregled nad »the lean start-up« metodologijami, obenem pa aktivno delajo pod mentorstvom strokovnjakov na razvoju in lansiranju svoje podjetniške ideje.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...