So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Thought Provoker: Z aplikacijo nad pomanjkanje razmišljanja

Čas branja: 3 min
27.11.2013  11:53  Dopolnjeno: 27.11.2013 11:54
Thought Provoker: Z aplikacijo nad pomanjkanje razmišljanja

Aplikacija za mobilne naprave in splet Thought Provoker spodbuja vsebinsko in poglobljeno razmišljanje o družbenih, humanističnih in filozofskih vprašanjih s katerimi se soočamo kot posamezniki in družba.  »Z aplikacijo izzivamo uporabnika, da razmišlja in poglablja svoje razmišljanje,« poudarja Matej Delakorda iz ekipe mladih podjetniških navdušencev, ki se že pogovarjajo z potencialnimi vlagatelji.

Thought Provoker
Mlada podjetniška ekipa, ki ustvarja Thought Provoker, je svojo idejo razvijala tudi na Startup Weekendih.

Kako deluje

Uporabnik preko mobilne ali spletne aplikacije prejema provokativna vprašanja, ki izzovejo njegovo razmišljanje (npr. "Zakaj plačujemo davke?"). Uporabnik na vprašanje odgovori v 600 znakih (aplikaciji so avtorji na začetku rekli tudi "razmišljujoči twitter"), pošlje odgovor in s tem dobi vpogled v vsebinske odgovore drugih uporabnikov. »Na tak način dobi dodatno refleksijo na določeno vsebino in postaja del skupnosti razmišljajočih uporabnikov,« poudarja Delakorda.

Uporabnost

»Problem, ki ga naslavljamo je razmišljanje. Ljudje ne razmišljamo oziroma razmišljamo vedno bolj površinsko. Strokovnjaki opozarjajo na trend "poneumljanja generacij", ki pomeni vedno več klikanja in uporabe aplikacij, produktov in izdelkov ter hkrati vedno manj refleksije zakaj nekaj počnemo in kako bi lahko kaj počeli drugače,« poudarja Delakorda.  Po njegovih besedah aplikacija tudi ozavešča, da pri razmišljanju ni pravilnih in napačnih odgovorov - ljudje smo si različni in dragoceno je videti raznolika mnenja ljudi, ki nam obogatijo našo perspektivo na življenje in okolico. Aplikacija cilja na globalni angleško govoreči svet in je bila že od vsega začetka tako tudi zastavljena. Z vprašanji, dizajnom, komunikacijsko strategijo. »Prva kontinenta, ki jih osvajamo sta Evropa in pa severna Amerika,« dodaja Delakorda.

Kako do uporabnikov

»Preko spleta in mobilne aplikacije. Spletni uporabniki se naročijo na newsletter, kjer dobivajo opomnike oziroma vprašanja prek elektronske pošte in na njih odgovarjajo v poljubnem brskalniku ali z mobilnim telefonom,« na vprašanje, kako bodo aktivirali uporabnike odgovarja Delakorda. »Na voljo bo seveda tudi mobilna aplikacije, ki uporabnika spomni na njegovo razmišljanje prek prijaznih in hkrati provokativnih vprašanj:  "How about some real thinking today?" itd. Projekt cilja na organsko rast uporabnikov preko preproste uporabe aplikacije (600 znakov, lahka dostopnost), s pomočjo skupnosti ("Provoke your friend with this question") in elementi gamifikacije v aplikaciji ("thinker of the week", "Socrates of the month", rating z dobrih mnenj z zvezdicami itd.),« nadaljuje Delakorda.

Z lastnimi sredstvi

Ves dosedanji finančni vložek v projekt je bil prostovoljen oziroma iz lastnih žepov. »Pojavili so se že prvi zainteresirani investitorji in spletni projekti oziroma aplikacije, ki so izrazili željo po sodelovanju. Načrt za prihodnost so okrepiti ekipo oz. zagotoviti sredstva (finančna in kadrovska), da se projekt razvija naprej. Dolgoročni načrt in vizija aplikacije pa je, da ga po letu 2015 prevzame kakšna svetovna spletna trgovina kot je npr. Amazon, saj mu Thought Provoker povezuje svoje uporabnike z njihovimi vsebinskimi izdelki,« ambicij ne skriva Delakorda.

Denar

Poslovni model je skupnostno orientiran. Prva faza projekta pomeni izgradnjo močne skupnosti , ki potem po idejah avtorjev postane uporabnik sistemov affiliate povezav na priporočene izdelke (predvsem literaturo) spletnih prodajaln. »Ugotovili smo namreč, da uporabnike aplikacije zanima vsebina in vprašanja na katera odgovarjajo in da si želijo več informacij o podobnih vsebinah,« dodaja Delakorde. Zato bodo uporabnikom ob vsakem vsebinskem pregledu odgovorov (po tem ko ta pošlje svoj odgovor) na voljo priporočila na knjige iz tega področja. Uporabnik ima tako direkten dostop do dodatnih vsebin, spletne prodajalne pa segmentirano ciljno publiko do katere dostavljajo svoje izdelke (knjige). Kot del poslovnega modela je v načrtu tudi testiranje kontekstualnih povezav  oziroma oglasov v odgovorih, ki jih bodo zapisali uporabniki. »Seveda pa za stabilen poslovni model potrebujemo močno skupnost, ki bo z lastnim vsebinskim interesom omogočila zadosten finančen priliv,« opozarja Delakorda.

Konkurenca

Thought provoker ima po besedah avtorjev malo direktne konkurence saj se zaradi svoje vsebinske narave razlikuje od ostalih "razmišljujočih" appov, ki delujejo na področju pozivnih mislih in citatov, anket (npr. Polar), miselnih oziroma možganskih iger (npr. Lumosity) glasovanj ali coaching aplikacij (npr. Thinkpal). »Predstavlja neke vrste nadgradnjo starih 1.0 spletnih forumov, saj od uporabnika pričakuje, da svoj vsebinski odgovor na provokativno vprašanja strne na 600 znakov, kar pomeni, da mora uporabnik komunicirati jasno in argumentirano. Najbližja konkurenca, ki smo jo opazili je projekt 10Q ([doyou10q.com]), ki omogoča, da uporabniki naredijo refleksijo svojih mnenj, ki so jih objavili po enem letu in pogledajo, kaj se je v njihovem razmišljanju spremenilo,« razlaga Delakorda, ki dodano vrednost Thought Provokerja vidi v njegovi preprostosti in svojevrstnosti oziroma unikatnost, ki nosi možnost, da aplikacija resnično uspe. »Skupaj z dobrim in vabljivim dizajnom ter izvrstno uporabniško izkušnjo ima potencial, da spremeni dnevne ali tedenske navade angleško govorečega sveta,« želje po spremembi sveta ne skriva Delakorda.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...