So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

NetCab je boljši dispečerski sistem za taksije od zdaj znanih

Čas branja: 2 min
26.11.2013  11:47
NetCab je boljši dispečerski sistem za taksije od zdaj znanih

Grosupeljsko podjetje NET Informatika je razvilo informacijski sistem za taksije NetCab, ki povezuje stranke s taksislužbo in taksisti. Za njihovo rešitev, ki je pol cenejša od konkurenčnih, se že zanimajo taksi službe iz jugovzhodne Evrope.

Sistem NetCab deluje tako, da stranka naroči taksi po telefonu ali kako drugače. Ko pokliče v klicni center, dispečer v nekaj sekundah vnese naslov, na katerega je treba poslati taksi. Drugi koraki potekajo samodejno. »Sistem NetCab izbere najbližji taksi, pri čemer gleda, da imajo taksiji podobno število strank, in mu avtomatično pošlje ponudbo za vožnjo. Če taksist stranke ne želi odpeljati, prekliče poziv, sistem pa poišče nov taksi. Ko taksist sprejme poziv, sistem spremlja, ali je stranko prevzel in odpeljal,« pojasnjuje Dejan Jefim, direktor NET Informatike.

Sistem NetCab podatke hrani v oblaku, dispečerji zaradi zahteve po hitrem delu uporabljajo aplikacijo v Windowsih, taksisti pa Android. Za nadzor, administracijo in spletne aplikacije, Android in iOS za naročanje taksijev so razvili spletni vmesnik.

Sistem NetCab smo razvijali modularno in ustvarili nekaj »stranskih« rešitev, ki smo jih že prodali
Sistem NetCab smo razvijali modularno in ustvarili nekaj »stranskih« rešitev, ki smo jih že prodali na Japonsko in Madžarsko ter v Nemčijo, novi posli se kažejo tudi v Singapurju in na Nizozemskem. Dejan Jefim, direktor NET Informatike Foto: Irena Herak

Sodobne tehnologije pocenijo sistem

Sistem NetCab stane približno 400 evrov na taksi, odvisno od uporabljene strojne opreme. Podobni sistemi stanejo od tisoč evrov na taksi in so za povprečno veliko taksislužbo s sto do dvesto vozili precej dragi, pravi Jefim.

Glavna prednost NetCaba je v uporabi novih tehnologij, ki zelo pocenijo uvedbo sistema v taksipodjetje. Z vključenim sistemom digitalnega oglaševanja si lahko taksislužba poveča prihodke, dodaja Jefim. Kot najbolj inovativen in napreden del programske opreme sistema NetCab omenja sistem NetCab VoiceCom za sodobno komuniciranje med taksisti ali med taksisti in klicnim oziroma dispečerskim centrom.

Kupce iščejo v Evropi, imajo jih že na Japonskem

Sistem NetCab so razvijali modularno in pri tem ustvarili nekaj »stranskih« rešitev, ki jih tržijo tudi same. Prodali so jih že na Japonsko in Madžarsko ter v Nemčijo, dogovarjajo pa se tudi s podjetji iz Singapurja in Nizozemske.

Najprej na trge jugovzhodne Evrope

Prvi domač kupec je bil Taxi Metro, ki dele sistema NetCab uporablja že dve leti, skoraj leto dni pa celoten sistem. V kratkem bo sistem NetCab uvedel tudi Intertours Taxi, druga največja taksislužba v Sloveniji.

Za sistem NetCab se zanima veliko prevozniških podjetij, predvsem iz jugovzhodne Evrope. »V Srbiji ga bodo začeli uporabljati prihodnje leto, dogovarjamo se s podjetji iz Bosne in Hercegovine, Črne gore, Bolgarije in Turčije,« pravi Dejan Jefim. Sistem NetCab so predstavili na letošnjem sejmu TaxiExpo v Amsterdamu, kjer so navezali stike s taksipodjetji iz vse Evrope.

Letos v NET Informatiki pričakujejo več kot sto tisoč evrov prihodkov samo od sistema NetCab. Če ga bodo prihodnje leto prodali v Srbijo, Bolgarijo in Turčijo, bo vsak tak posel pomenil vsaj podvojitev prihodkov. Če bodo delne rešitve, denimo za digitalno oglaševanje in glasovno komunikacijo, uspešno prodajali, bo prihodnje leto za NET Informatiko prelomno.

Idejo za sistem NetCab so dobili od taksislužb

Podjetja za taksiprevoze lahko s staro tehnologijo rastejo le do določene meje in na izbranem geografskem območju. Širjenje je zanje zelo težavno in drago. Druga težava taksislužb pa je, da je bila tehnologija, ki jim omogoča hitro širjenje, še pred nedavnim zelo draga in so si jo lahko privoščila le največja taksipodjetja. Vse to je NET Informatiko pred tremi leti spodbudilo k razvoju cenovno dostopnega sistema, ki s sodobnimi tehnologijami omogoča hitrejše in lažje vodenje taksislužbe, še pravi Dejan Jefim.

Avtor: Petra Šubic

Članek je bil 26. novembra objavljen na Finance.si.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...