So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Moje podjetje: Jaka Blažon

Čas branja: 2 min
25.11.2013  11:37  Dopolnjeno: 25.11.2013 11:46
Moje podjetje: Jaka Blažon

Jaka Blazon, mladi podjetnik,  23.9.13  Foto: Sandi Baumkirher
Jaka Blažon, 17 let: »O podjetniškem udejstvovanju sem razmišljal že dolgo. Sem dijak, zato imam na voljo veliko časa. Zdi se mi prav, da ga izkoristim konstruktivno. Letos sem spoznal Ustvarjalnik in se povezal z njihovo ekipo, ki mi je odprla vrata v svet start-upov. Konkretna ideja za Wivu je bila že od samega začetka zastavljena tako, da bo nekoč iz te nastalo podjetje. Wivu je aplikacija za pametne telefone, ki uporabnikom vsak dan postavi nov izziv: Slikajte otroško srečo, Fotografirajte nekaj zelo starega, Ujemite v objektiv trenutek negotovosti ... Zbrane fotografije aplikacija prikazuje vsem uporabnikom, ti pa z glasovanjem izberejo najboljšo. Spodbuja uporabnikovo kreativnost in mu omogoča, da njegova dela oziroma slike vidijo vsi uporabniki, kar poveča prepoznavnost. Imam srečo, da mi je uspelo za mojo idejo navdušiti profesionalno ekipo razvijalcev mobilnih aplikacij, ki so sprejeli izziv in mi pomagali razviti aplikacijo. Za zdaj se ukvarjamo z razvojem odlične uporabniške izkušnje, tako da so morebitni kupci v drugem planu. Naš kratkoročni cilj je čim prej pridobiti čim več uporabnikov. Začelo se bo s testiranjem na nekaterih slovenskih šolah, da ugotovimo, ali naša aplikacija dovolj pritegne uporabnike, nato pa bomo napadli svetovni trg. Vsak podjetnik mora iskati čim več mentorjev, čim več mora spraševati. Samo tako lahko napreduje in se uči. Nekaj mentorjev že imam, obiskujem podjetniške dogodke, kjer spoznavam veliko zanimivih ljudi, od našega skupnega izziva pa pričakujem, da se mi bodo odprla vrata do mentorjev in svetovalcev, s katerimi se sam sicer ne bi mogel srečati. Vsaka nova informacija je koristna, na splošno povedano, pa moram potožiti, da v okviru rednega šolstva podjetniških vsebin ni dovolj. Trenutni čas je za mladega podjetnika zelo ugoden. Moja generacija je prva, ki ima možnost nagovarjati ves svet prek družbenih omrežij, tehnologija je iz dneva v dan cenejša, ljudje v zahodnem svetu pa imajo dovolj denarja, da trošijo za stvari, ki jim ne pomenijo absolutne nuje, ampak jim prinašajo ugodje in doživetja. Verjamem v sodoben pogled na podjetništvo, ki pravi, da se vsak izdelek oziroma storitev, preden jo damo na trg, testira na uporabnikih. To zelo zmanjša tveganje in skoraj izniči potrebo po začetnem kapitalu. Podjetništvo se je zaradi tega v zadnjem desetletju povsem zdemokratiziralo - postalo je dostopno vsem. Na državo se ne zanašamo, pa tudi zagonske investicije za zdaj ne potrebujemo. Razvoj lahko za zdaj poteka v popoldanskih urah, ko pa bomo dobili dovolj uporabnikov in bomo s tem dokazali, da ima aplikacija potencial, bo odprta tudi pot do vlagateljev.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...