So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Moje podjetje: Katarina Rosman

Čas branja: 1 min
25.11.2013  11:36  Dopolnjeno: 25.11.2013 11:37
Moje podjetje: Katarina Rosman

Katarina Rosman, kozmeticarka, Ivica Zorko Zupancic, cvetlicarka, Zlatko SarajlijaFoto: Osebni arhiv
Katarina Rosman, 40 let: »Stara sem 40 let in v preteklosti sem že imela odprto podjetje s kozmetično dejavnostjo, a sem ga pred dvema letoma zaprla, saj sem hotela preizkusiti še drugo poslovno idejo, ki se potem ni uresničila. Zdaj torej odpiram isto dejavnost, a razlika bo v tem, da se bom specializirala za dve področji: pedikuro - medicinsko in estetsko - ter depilacijo z voskom in sladkorno pasto. V kozmetičnem storitvenem področju se je v dveh letih zelo veliko spremenilo, seveda na slabše. Ugotovila sem, da saloni ponujajo ogromno storitev, cene so upadle, veliko jih deluje s pomočjo »kupončkov«, a sama se hočem osredotočiti le na dve storitvi in pridobiti zveste stranke s kakovostnim delom. Kriza mi je torej postavila še večji izziv, zato bi si rada dokazala, da sem sposobna izpeljati svojo vizijo. Zdaj sem se osredotočila na samo poslovno idejo. Kar zadeva računovodsko delo in zakonodajo, vem, da je moje znanje pomanjkljivo. Za začetek bom morala najti dobrega računovodjo in del financ nameniti temu. Kratkoročni cilj je, da mi bo storitev toliko prinesla, da si bom lahko najel salon na dobro obiskani lokaciji, saj za začetek nameravam najemati prostor v enem izmed lokalnih frizerskih salonov v Ljubljani. Dolgoročni cilji pa so, da zaposlim ustrezen kader, ki ga bom lahko primerno plačala, uvedba prakse pedikure in da najdem kakšen nov proizvod, ki bi bil uspešen na trgu. Pri financiranju mi bo pomagal partner, poskusila pa bom tudi pridobiti subvencijo za samozaposlitev. Priložnost vidim v tem, da moraš biti korak pred drugimi, bolj drzen in razmišljati s svojo glavo. Kot vemo, so se prav v krizi rodile najboljše ideje. Nevarnosti in ovire vidim v hitrih spremembah zakonodaje in davkih, saj hoče država samo jemati, namesto da bi spodbujala mala podjetja z nizkimi zagonskimi stroški in jim na začetku dala neke olajšave. Če imaš dobro idejo in motivacijo, je za odprtje podjetja vedno pravi čas. Veliko raje odprem svoje podjetje, kot da bi v kakšnem drugem salonu delala za minimalno plačo, brez možnosti napredka. Podala se bom na samostojno pot, pozneje pa obstaja možnost distribucije. Primarna dejavnost bodo storitve, poleg pa sodi tudi salonska prodaja artiklov strankam za osebno uporabo. Za sodelovanje v reviji Moje finance sem se odločila, da dokažem, da se lahko z minimalnimi vložki in stroški posel izpelje samo, če je želja dovolj velika in ideja dobra. Od sodelovanja pričakujem še dodatno motivacijo in koristne informacije.«

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...