So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Blog: Kot podjetniki ste in boste vedno prodajalci

Čas branja: 4 min
23.11.2013  16:34  Dopolnjeno: 24.11.2013 10:58
Blog: Kot podjetniki ste in boste vedno prodajalci

kristjan pukšič
Kristijan Pukšič

"Na podlagi preučevanja trga, sodelovanja s psihologi, pogovora s potencialnimi uporabniki ter potencialnimi oglaševalci smo dokončno razdelali idejo Prislikaj.si. Gre za sistem za interaktivno oglaševanje, ki temelji na načinu ustvarjanja podzavestnih povezav. Kot medij, za dosego teh povezav smo izbrali organizacijo nagradnih iger."

Pot, ki smo jo prehodili kot start-up podjetniki je bila težka, polna vzponov in padcev. Storitev, ki smo jo v tem času razvili in dali na trg nam že prinaša prihodke, pa vseeno s tem še nismo popolnoma zadovoljni. Ker smo po naravi vedoželjni si želimo novih znanj, predvsem pa želimo izvedeti izkušnje preostalih, ki so po naši poti že šli in bi nam tako lahko prihranili marsikatero bolečo izkušnjo. Zato smo se odločili, da se vključimo v program Master of Startups, ki bo potekal v petih tedenskih srečanjih.

Ker je čas podjetnikov največji resurs (in ne denar, kot zmotno mislimo na začetku naših poti) smo primorani organizirati naše aktivnost z mislijo, da se bomo pet zaporednih sred družili s podjetniki in s tistimi, ki so šele na začetku svoje podjetniške poti ali pa imajo idejo, ki jo želijo realizirati. Prav tako pomembno, kot delo na samih konkretnih idejah je delo z mentorji in z našimi potencialnimi strankami. Izkušnja, ki smo jo doživeli z ustanovitvijo lastnega podjetja nas je naučila, da moramo najprej, vedno in povsod stremeti k našim strankam. Kot podjetniki boste vedno prodajalci. To vam naj bo prvo vodilo in misel, ko se zjutraj zbudite. Kako in na kakšen način boste vaše storitve in izdelke prodali zainteresiranim strankam je vaša glavna dilema. Mi se tega še kako dobro zavedamo, ker delujemo v panogi oglaševanja, ki je težavna, hkrati pa privlačna, hitro se spreminjajoča in nepredvidljiva.

Vrnimo se na začetek naših podjetniških dni. Tako, kot smo na tokratnem prvem srečanju videli kar nekaj potencialnih podjetniških ekip, ki so polne žara in prepričane v svojo idejo smo tudi mi začeli s podobno podjetniško izkušnjo julija 2012. Zbralo se nas je 5 prijateljev. Nekateri so se poznali že od osnovne šole naprej, drugi smo se spoznali skozi različne ob študijske dejavnosti. Vedeli smo kako delujemo v ekipi in vedeli smo kakšne lastnosti imamo. Prihajali smo iz različnih poklicev in z različnimi izkušnjami. Tako smo imeli računalniška znanja, znanja managementa, znanja vodenja projektov in predvsem najpomembnejše znanja s področja oglaševanja. Eden od članov naše ekipe je namreč v preteklosti že deloval na največji slovenski oglaševalski agenciji in tam je dodobra spoznal zakulisje oglaševalskega posla. Spoznal je posebnosti, težave in predvsem potrebe oglaševalcev.

Na podlagi preučevanja trga, sodelovanja s psihologi, pogovora s potencialnimi uporabniki ter potencialnimi oglaševalci smo dokončno razdelali idejo Prislikaj.si. Gre za sistem za interaktivno oglaševanje, ki temelji na načinu ustvarjanja podzavestnih povezav. Kot medij, za dosego teh povezav smo izbrali organizacijo nagradnih iger.

Vsi dobro poznamo klasične nagradne igre, kjer je potrebno izpolniti določene vprašalnike, poslati po pošti določene izdelke in glasovnice. Še bolj aktualne in trenutno dostopne so nagradne igre na omrežju Facebook. Po pogovorih s potencialnimi strankami smo ugotovili, da podjetja organizirajo nagradne igre zato, da bi nagovorila določeno število novih potencialnih uporabnikov. Kasneje želijo, da bi ti uporabniki bili tudi njihovi dolgoročni kupci, kar pa se izkaže, da je to lažje predvidevati kot resnično tudi izpeljati. Zakaj je temu tako je vprašanje, ki se nam takoj zastavi. Mi vemo odgovor.

Zato smo tudi razvili sistem Prislikaj.si, ki uporabnikom omogoča kreativnost. Za sodelovanje v posamezni nagradni igri morajo uporabniki s pomočjo brezplačnih Prislikaj.si mobilnih aplikacij za sistema Android in iOS ali preko spletne strani [www.prislikaj.si] v posamezno nagradno igro naložiti sliko motiva, ki ga je izbral oglaševalec. Torej podjetje, ki nagradno igro organizira. Prednosti organizacije interaktivnega oglaševanja preko nagradne igre na Prislikaj.si so predvsem v tem, da gradimo na dolgoročni lojalnosti uporabnikov, uporabniki si določeni motiv vcepijo v podzavest. To se zgodi predvsem zaradi časa komuniciranja uporabnikov z izbranim motivom in posledično blagovno znamko.

geek house
Start:up Geek House (www.geekhouse.si) ponuja cenovno dostopne co-working prostore za start:upe in freelancerje s kreativno klimo in lean filozofijo v večjih mestih po Sloveniji. V okviru Start:up Geek House-a se izvaja tudi intenziven pettedenski program za start-up podjetja, v katerem udeleženci pridobijo celovit pregled nad »the lean start-up« metodologijami, obenem pa aktivno delajo pod mentorstvom strokovnjakov na razvoju in lansiranju svoje podjetniške ideje.

Master of Start:ups zajema pet srečanj. Na vsakem srečanju udeleženci pridobijo pomemben del znanja sodobnih metodologij gradnje podjetij.

V okviru prvega srečanja Master of Startups nam je v spominu najbolj ostal stavek namenjen prodaji. Vsi se dobro zavedamo, da podjetniki lahko ustvarimo odlične produkte, vendar če teh produktov nismo sposobni prodati ti produkti niso vredni nič. Ko se to zgodi začnemo razmišljati o prenovi našega produkta in dodatnih izboljšavah in seveda bodo potem naši kupci resnično to kupili. Zgodba se hitro ponovi, mi pa še vedno nismo prodali našega produkta.

Storitev Prislikaj.si je na slovenskem trgu prisotna že leto dni. V tem času smo pridobili skoraj 6.000 uporabnikov, ki so v 250 nagradnih iger naložili več kot 38.000 slik z izbranimi motivi. Ker se dnevno ukvarjamo s prodajo nam je v veliko pomoč pri tem CRM Intrix sistem (omogoča spremljanje potencialnih kupcev in pregled nad vsemi prodajnimi aktivnostmi). Vsi tisti, ki se dnevno ukvarjate s prodajo veste, da je brez organiziranega sistema, ki vam omogoča sledenje vašim prodajnim aktivnostim delo tržnikov praktično nemogoče. Preprosto se vam lahko zgodi, da večkrat kontaktirate podjetje, ki ste ga že. To vam krade čas in resurse.

Kot dobro lastnost prejšnjega tedna bi izpostavili dve stvari. Prva je oglaševalska akcija za zlatarstvo (Grabušnik), ki se je tokrat prvič odločilo preizkusiti sistem Prislikaj.si za svojo oglaševalsko akcijo. Druga je sklenjeno sodelovanje z blagovno znamko za oblačila (Mana), ki bo tudi prvič preizkusila naš sistem, hkrati pa bo potekala vzajemna oglaševalska akcija po vseh njihovih trgovinah in drugih oglaševalskih kanalih.

Avtor: Kristijan Pukšič

P.S. Prislikaj.si nagradna igra

Kot mladi podjetniki vedno strmimo k prodaji. Zato smo se odločili, da vsem, ki boste pet tednov spremljali našo pot vsak teden zaupamo kodo s katero lahko v danem tednu (18. - 24. 11. 2013) uveljavljate posebno akcijo, kjer za ceno mesečne srednje interaktivne nagradne igre dobite mesečno veliko interaktivno nagradno igro. Tokratna koda je Master of Startups. Na koncu pet tedenske dogodivščine bomo prvemu podjetju, ki bo zbralo vseh pet kod, podelili organizacijo brezplačne oglaševalske akcije. Vse kar boste morali storiti je, da boste izbrali motiv za katerega želite, da ga uporabniki povezujejo z vami. Za ostalo poskrbimo mi.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...