So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Spletna trgovina klasični ne sme konkurirati, temveč jo mora dopolniti

Čas branja: 1 min
20.11.2013  14:34  Dopolnjeno: 23.11.2013 11:05
Spletna trgovina klasični ne sme konkurirati, temveč jo mora dopolniti

Ponudnik športne opreme Hervis je danes predstavil svojo novo spletno trgovino, ki temelji na povezovanju različnih nakupovalnih poti, torej klasične prodaje in spletnega nakupovanja. "Ne gre za prenos prodaje na splet, ampak za dodatno prodajo. Oba prodajna kanala morata biti usklajena in se dopolnjevati. Samo tako smo lahko uspešni na dolgi rok," je pojasnil direktor družbe Hervis Šport Aleš Černe.

Igor Bergant (levo), ki je vodil tiskovno konferenco, in Aleš Černe, direktor slovenskega Hervisa
Igor Bergant (levo), ki je vodil tiskovno konferenco, in Aleš Černe, direktor slovenskega Hervisa

Hervis možnost spletnega nakupovanja sicer ponuja že dve leti, a je bila ponudba na spletu omejena, z novim povezovanjem pa bo sedaj na voljo celotna paleta izdelkov. Cene izdelkov bodo v obeh trgovinah podobne, izdelek, kupljen prek spleta, pa bo mogoče prevzeti v izbrani poslovalnici. "Večkanalna prodaja nam bo omogočila, da bodo tudi manjše prodajalne po Sloveniji pridobile celoten asortiment," pravi Černe.

"Pametne" bodo postale tudi fizične trgovine, kjer bodo nameščeni tablični računalniki. Kupec bo lahko na mestu preizkusil izdelek in ga nato prek QR kode ob izdelkih naročil v spletni trgovini ter zahteval dostavo domov.

Bodite celoviti, brezhibni in ne zapletajte

Sogovornik pričakuje, da bodo z novo pridobitvijo povečali prodajo. "Nova spletna trgovina je na voljo štirinajst dni, v tem obdobju je povprečna spletna prodaja zrasla za 30 odstotkov." Ob tem direktor slovenskega Hervisa še računa, da se bodo povečali nakupi predvsem s strani mlajše populacije.

Černe vsem tistim, ki se spogledujejo z vzpostavitvijo večkanalne prodajne platforme medtem svetuje, naj se zadeve lotijo celovito, rešitev pa mora biti enostavna in brezhibna. "Kupec ne komplicira," še pravi.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...