So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Šola marketinga za startupe

Čas branja: 1 min
18.11.2013  14:15  Dopolnjeno: 18.11.2013 14:15
Šola marketinga za startupe

Vsem, ki želite razumeti abecedo marketinga: bodisi ste mlado, rastoče podjetje, podjetniki, start-upi, visokotehnološka, razvojna podjetja bodisi pričenjate z delom v marketinških - Društvo za marketing Slovenije organizira ŠOLO MARKETINGA, ki bo potekala v četrtek, 28. novembra od 14. do 17. ure na GZS. Predavanje z delavnico bosta vodila vrhunska strokovnjaka Uroš Cvetko (Mercator) in mag. Aleksandra Brank (Bisnode). Udeležba je za člane DMS brezplačna. Obvezne prijave na info@dmslo.si.

ŠOLA MARKETINGA

četrtek, 28. november ob 14.00 - 17.00

Ljubljana (GZS)

PREDAVATELJA

Uroš Cvetko, izvršni direktor za trženjsko analitiko in upravljanje odnosov s kupci, Mercator in

mag. Aleksandra Brank, direktorica marketinga za CE regijo, Bisnode

KOMU JE NAMENJENA ŠOLA MARKETINGA?

Vsem, ki želite razumeti abecedo marketinga: kaj je marketing, zakaj ga potrebujemo, kako se ga lotiti, če ste mlado, rastoče podjetje?

Vsem, ki želite v strnjeni obliki poslušati pregled znanj, ki jih potrebuje vsak, ki se ukvarja z marketingom.

Podjetnikom, start-upom, visokotehnološkim podjetjem in vsem, ki ob razvoju produktov in storitev pogrešate marketinška znanja in smernice.

Posameznikom "začetnikom", ki pričenjate z delom v marketinških oddelkih in tistim, ki želite osvežiti marketinška znanja.

    Prodajnikom, kako s pomočjo marketinga povečati prodajo (kratkoročno, dolgoročno)

IZ VSEBINE

Kaj je marketing?

Ali veste, kakšna je vaša marketinška strategija in kako jo pripraviti?

Kako si zgraditi prepoznavnost na trgu?

Blagovna znamka - ali vem, kaj je moja blagovna znamka in kakšno blagovno znamko želimo?

V čem smo drugačni? Kako izpostaviti dodano vrednost izdelka/storitve?

Koliko vlagati v marketing in izgradnjo blagovne znamke?

Kdaj potrebujemo pomoč strokovnjakov? Kdaj do agencije, katere, zakaj?

Kakšne so posebnosti B2B (medorganizacijskega) marketinga?

Razumevanje trendov/trgov/razumevanje industrije

Kako ustvarjati in razvijati potrebe strank?

POSEBNO VABILO ZA UDELEŽENCE:

Udeležence delavnice vabijo, da nam vnaprej pošljejo svoje konkretne izzive ali vprašanja in jih bomo skušali v sklopu delavnice rešiti ali ponuditi smernice.

Udeležba za člane DMS brezplačna, kotizacija za zunanje udeležence (20 EUR)

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...