So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Za užitek pri igri roke niso več potrebne

Čas branja: 2 min
18.11.2013  13:34  Dopolnjeno: 18.11.2013 13:57
Za užitek pri igri roke niso več potrebne

Novogoriško podjetje Neptun Digital na trg mobilnih aplikacij prodira z izdelki, ki temeljijo na tehnologiji za prepoznavanje obrazov. Igro upravljamo s premikanjem obraza, uporaba rok torej ni potrebna. Za zdaj so razvili dve igri, Eye Breaker in Eye Jumper, ter dve aplikaciji, Eye Reader in Eye Browser. "Eye Jumper hitro pridobiva na popularnosti in dosega dobre rezultate predvsem v ZDA, Rusiji, Franciji in Italiji," pojasnjuje direktor podjetja Aljoša Pavšič. Igro si je v nekaj mesecih na svoje naprave dnevno naložilo slabih tisoč uporabnikov.

Eye Jumper je za zdaj brezplačna, služijo na račun oglaševanja in nakupov znotraj igre, ki jo sicer tržijo skupaj z ameriškim inkubatorjem za mobilne aplikacije Treplabs. "Z njihovo pomočjo si obetamo še večjo prepoznavnost," je povedal Pavšič. Za neposredno oglaševanje svojih aplikacij sicer ne izgubljajo denarja, saj je po besedah sogovornika za konkretne rezultate v ta namen potrebno vložiti na stotisoče dolarjev.

Aljoša Pavšič
Aljoša Pavšič

Osredotočeni na povratne informacije uporabnikov

Pavšič poudarja, da so s tovrstnimi aplikacijami našli tržno nišo. Ob tem sicer dodaja, da so uporabniki izjemno zahtevni, nekateri novo tehnologijo sprejmejo z navdušenjem, drugi so bolj skeptični. "V vsakem primeru smo osredotočeni na potrebe posameznikov in njihove dosedanje navade. Povratne informacije uporabnikov nam predstavljajo ključno vodilo, kaj je potrebno spremenili ali popraviti," pravi.

O razliki med igrami in aplikacijami

Neptun Digital se sicer ne ukvarja zgolj z razvojem mobilnih iger, temveč tudi mobilnih aplikacij. "To sta dva ločena svetova. Mobilne igre so brezplačne in podvržene ogromni konkurenci, imaš zgolj par minut, da prepričaš uporabnika. Pri mobilnih aplikacijah, ki so plačljive, pa mora uporabnik začutiti, da je z nakupom res nekaj pridobil. Potrebno je ponuditi dodano vrednost aplikacije," je prepričan direktor.  Tehnologija za prepoznavanje obrazov pri aplikacijah sicer služi za povečavo in premik besedila na spletnih straneh oziroma v PDF dokumentih.

Propadli načrti na področju digitalne signalizacije

Preden so se Pavšič in ekipa osredotočili na razvoj mobilnih aplikacij je imel Neptun Digital velike načrte na področju digitalne signalizacije. "Ta trg je v zadnjih letih doživel velik padec. Svojo ponudbo smo morali razširiti še na druga področja.  Tehnologijo za prepoznavanje obrazov smo uporabljali tudi pri digitalni signalizaciji, in sicer pri štetju števila mimoidočih, ki zaznajo oglas na zaslonih. Odločili smo se, da to tehnologijo vpeljemo še na področje mobilnih aplikacij," dodaja.

Podjetje je lani imelo 84 tisoč evrov prihodkov (predlani 66 tisoč evrov), v naslednjih letih pa želijo povečati prepoznavnost na področju mobilnih aplikacij, ki uporabljajo tehnologijo prepoznavanja obrazov.  "V prihodnosti se bomo osredotočili še na tehnologije za prepoznavanje oči," načrte razkriva naš sogovornik.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...