So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Za pametnejše čivkanje

Čas branja: 2 min
14.11.2013  14:51
Za pametnejše čivkanje

Tomaž Cirman
Tomaž Cirman

"Če govorimo o twitter pravilu 80-20, kjer v 20 odstotkih vsebin uporabnik čivka o sebi, 80 odstotkov tvitov pa je s področja njegovega delovanja oziroma zanimanja. Z našim orodjem ciljamo na teh 80 odstotkov vsebin in želimo uporabniku olajšati ustvarjanje te vsebine."

»Razvijamo orodje za Twitter, ki uporabniku pomaga ustvarjati boljšo vsebino in posledično povečati učinkovitost komuniciranja prek tega družabnega omrežja,« podjetniško idejo pojasnjuje Tomaž Cirman.

"Če govorimo o twitter pravilu 80-20, kjer v 20 odstotkih vsebin uporabnik čivka o sebi, 80 odstotkov tvitov pa je s področja njegovega delovanja oziroma zanimanja. Z našim orodjem ciljamo na teh 80 odstotkov vsebin in želimo uporabniku olajšati ustvarjanje te vsebine. Uporabniku namreč hitro zmanjka idej oziroma mora porabiti več časa, da najde primerno vsebino,« bolečino uporabnikov vidi Cirman. Uporabnik z uporabo njihovega orodja tako pokaže relevantnost poznavanja področja o katerem tvita.

Iz teorije v prakso

In kako RTweazy deluje v praksi? »Na podlagi razpoložljivih virov pripravimo uporabniku predloge oz. ideje za njegove tvite,« odgovori Cirman. Tvite orodje opremi tudi s ustreznimi »hastagi«, avtomatično povežejo tvite z avtorji originalnih vsebin, poskrbijo pa tudi za ustrezno analitiko, kot je število retwittov in klikov na povezavo. Orodje omogoča tudi skupinsko delo na različnih twitter profilih.

Za podjetja

Podjetniki z orodjem ciljajo na podjetja, poslovni model pa je naročniški. »Trenutno smo oblikovali dva paketa, ki sta cenovno primerljiva konkurenčnim izdelkom,« pojasnjuje Cirman. In kdo je konkurenca? »Konkurenca je tudi sam Twitter, so pa tudi podobne aplikacije, kot sta Hootsuite-a in Buffer, že na trgu. Vendar do sedaj nobeden, vsaj po naših informacijah, ne ponuja dodatno vrednost na vsebini tvitov,« odgovarja Cirman. Kanali prodaje? »Kar sam Twiter, ter Google ads, LinkedIn ter seveda osebno na dogodkih iz tega področja,« odgovarja Cirman.

Pojdite ven iz hiše!

Podjetniki se ravnokar nahajajo v Silicijevi dolini, kjer želijo preizkusiti trg. »Twitter ima najmočnejši trg v ZDA, zato menimo, da je dober testni trg. Gremo zares »out of the building«, kot pravi Steve Blank,« v smehu pojasni Cirman. Seveda pa bodo poizkušali najti tudi potencialne investitorje. Koliko denarja iščejo, ne želijo izdati. »Vse je odvisno od tega, kdaj bomo uradno šli na trg. V trenutku, ko bomo imeli izdelek dokončan in ko bo jasno potrjen segment strank, bo potrebno vložiti kar nekaj sto tisoč evrov v prodajo.«

In kakšni so bili cilji pred odhodom v Silicijevo dolino? »Dobiti prve stranke. Sicer smo hoteli preizkusiti orodje tudi v Sloveniji, samo je pri nas uporabe Twitterja za take namene še premalo za ustrezno količino povratnih informacij. Potrebno je zaplavati v morje in preizkusiti brez dodatne pomoči,« poudarja Cirman. Podvigom njegove ekipe v podjetniški Meki boste lahko prek prispevkov podjetnikov spremljali v Financah.

Bralci lahko orodje brezplačno preizkusite na spletni strani www.rtweazy.com.

Avanture mladih podjetnikov boste prek blogov lahko spremljali tudi na protalu startaj.si.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...