So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Kickstarter: Chipolo ciljal na 15 tisoč, zbral že 230 tisoč dolarjev

Čas branja: 2 min
13.11.2013  08:44  Dopolnjeno: 15.11.2013 07:59
Kickstarter: Chipolo ciljal na 15 tisoč, zbral že 230 tisoč dolarjev

Mladi slovenski podjetniki, ki so na Kickstarter odšli s produktom Chipolo (več v nadaljevanju), so na spletnem orodju za množično financiranje zbrali že 230 tisoč dolarjev, medtem ko so ciljali le na 15 tisoč. Do konca kampanje sta še dva dneva, za petek pa mladi podjetniki že napovedujejo zabavo za proslavo ob uspešen koncu kampanje. "Pozitivno smo presenečeni, ker nismo pričakovali take rasti. Poleg vsote, ki smo jo do sedaj zbrali, smo presenečeni tudi nad podporo, več kot štiri tisoč posameznikov nas je podprlo, kar spada na sam vrh glede kickstarter projektov. Proizvodnja se tako začne že v ponedeljek," navdušenja ne skriva Tadej Jevševar.

Obesek, ki vam pomaga najti izgubljene ključe

"Chipolo je naprava v obliki obeska za ključe in nam s pomočjo najnovejše bluetooth tehnologije pomaga najti izgubljeno stvar," pojasnjuje Tadej Jevševar. Ekipo sestavljajo še Domen Plaskan, Jure Zdovc, Primož Zelenšek, Andreas de Reggi, Domen Barovič in Alan Jančič.

ChipoloTeam2
Iščemo strateškega partnerja, ki bi nam pomagal obeske Chipolo predstaviti potencialnim strankam in ponudnikom izdelkov za pametne telefone, pravij Tadej Jevševar z drugimi člani ekipe.

Naprava deluje tako, da sporoča svojo oddaljenost do telefona. Glede na moč signala mobilna aplikacija izračuna točno lokacijo predmeta in nam jo izriše na zemljevidu. Chipolo deluje na razdalji do 60 metrov, a nas aplikacija opozori, če je predmet izven našega dosega in si ob tem zapomni tudi zadnjo lokacijo, ko je bil še v stiku z obeskom.

Chipolo deluje tudi v obratni smeri, kar pomeni, da lahko zgolj pretresete napravo in mobilni telefon vas bo z zvonjenjem opozoril, kje se nahaja. "Nato smo šli še dlje, ko smo v Chipolo vgradili tudi senzor za merjenje temperature," dodaja Jevševar.

 S tehnologijo pred časom

Pri izdelavi izdelka si je ekipa zastavila dva cilja. "Želeli smo izpostaviti funkcionalnost izdelka in njegov dizajn. Naš izdelek se lahko namreč uporablja tudi kot modni dodatek," pravi naš sogovornik, ki je prepričan, da so ravno modern dizajn, uporabniku prijazna mobilna aplikacija in inovativna tehnologija tisti aduti, ki Chipolo ločijo od konkurence. Pri tem Jevševar posebej izpostavlja tehnologijo bluetooth 4.0. Pravi, da so še celo malo pred časom, a verjame da bo tovrstna tehnologija prej ali slej preplavila trg in bo v žepu vsakega uporabnika mobilnih naprav.

V prvem letu pričakujejo 100 tisoč evrov prihodkov

Potreben denar za zagon serijske proizvodnje trenutno zbirajo na Kickstarterju, potrebujejo pa vsaj 15 tisoč dolarjev. Obenem se pogovarjajo z različnimi ponudniki opreme za pametne telefone tako v Sloveniji kot po Evropi, na voljo pa je tudi spletna stran, kjer bodo po končani kampanji na Kickstarterju tržili izdelek in pobirali naročila. V prvem letu prodaje sicer pričakujejo 100 tisoč evrov prihodkov od prodaje, v drugem pa je njihov cilj doseči 250 tisoč evrov.

Bolj kot finančno pomoč v ekipi iščejo strateškega partnerja, kar je razlog, da so v začetku leta zavrnili 25 tisoč evrov semenskega kapitala s strani estonskega pospeševalnika GameFounders. Jevševar razlaga, da so iskali partnerja, ki bi jim pomagal Chipolo predstaviti potencialnim strankam in ponudnikom izdelkov za pametne telefone. "Na žalost nam GameFounders tega ni omogočal," dodaja Tadej Jevševar.

Chipolo se bo prodajal po 35 dolarjev

Ekipa si želi, da bi bil Chipolo, ki se bo sicer prodajal po 35 dolarjev, na voljo čim večjim skupinam ljudi. "Mislimo, da se je že med samo kampanjo na Kickstarterju pokazalo na katerih trgih je produkt najbolj zanimiv," je prepričan Jevševar. Z izdelkom se želijo prebiti v trgovine in spletne prodajalne večjih ponudnikov elektronske opreme in opreme za mobilne naprave. "Chipolo bi prodajalcem lahko služil kot pospeševalec prodaje v obliki darila," še dodaja naš sogovornik.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...