So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Darilo povežite z zgodbo podjetja in hobiji obdarovanca

Čas branja: 2 min
08.11.2013  10:51
Darilo povežite z zgodbo podjetja in hobiji obdarovanca

Časi množičnega serijskega obdarovanja poslovnih partnerjev ob novem letu so mimo. Moderna so personalizirana poslovna darila in takšna, ki so povezana z zgodbo ali dosežkom podjetja, za katera ni nujno nameniti veliko denarja.

»Večina podjetij je opustila količinsko in vrednostno čezmerno poslovno obdarovanje. V zadnjih letih opažamo premik od količine h kakovosti, čeprav se stari vzorci še niso povsem poslovili. V pomanjkanju znanja o poslovnem obdarovanju se najbolje znajdejo trgovci, ki vsako leto ponudijo kaj novega, in večina to prepoznava kot usmeritev. Resnični trend pa so osebne zgodbe, ki jih smiselno povežemo z darili. Smo dosegli visok poslovni cilj, praznujemo pomembno obletnico, smo ponosni na inovativno rešitev? To so posebne zgodbe podjetja, ki jih lahko odlično sporočimo prek daril, materialnih ali nematerialnih,« pravi Lučka Peljhan iz podjetja Aladin, kjer so specializirani za komunikacijske kanale, med njimi so tudi poslovna darila. Z njo se strinja Mateja Mahnič iz podjetja Snovalnica: »Nekateri poslovneži kot dobro darilo še vedno obravnavajo le takšno, ki je veliko in drago. Vendar so smernice v tujini prav nasprotne. Dobro poslovno darilo je tisto, ki izhaja iz poslovne vizije in je povezano z dejavnostjo podjetja.«

Buteljka vina ali šampanjca sicer ni personalizirana, je pa primerna za skoraj vsakega partnerja. Iz
Buteljka vina ali šampanjca sicer ni personalizirana, je pa primerna za skoraj vsakega partnerja. Izbirajte manjše lokalne proizvajalce, prednost dajte ekološki pridelavi. In pozabite na logotip na nalepki.

Varčujte pametno

Manjši proračun ne sme pomeniti cenenih daril. »Če želite prihraniti, poceni blago ni najboljša rešitev. Bolje kot kupovati poceni je, da zmanjšate krog ljudi, ki jim namenjate darila,« pravi Alex Gregorič, poslovni coach iz podjetja Mars Venus. Tudi Mahničeva in Peljhanova poudarjata, da dobro darilo ni nujno drago, saj mora biti v ospredju odnos. »Z dobro zgodbo, ki jo sporoča droben predmet ali je vtkana v doživetje, veliko laže izrazimo odnos do obdarovanca, posledica česar je večja pripravljenost za sodelovanje,« razlaga Peljhanova. S poceni serijskim darilom tega ne boste dosegli.

Razmišljajte lokalno in inovativno

Bodite inovativni. Kot primer Mahničeva navaja gozdno terapijo proti stresu, ki vključuje posebno prehrano in masažo, ali delavnico za krepitev samozavesti. »Če imate malo poslovnih partnerjev, raziščite njihove interese in pripravite darilo, ki je zasnovano konkretno na njihovem življenjskem slogu, hobijih,« svetuje. Če kupujete izdelke, izbirajte lokalne proizvajalce, prednost dajte zelenemu in ekološkemu, ki vse bolj prihaja v ospredje. Primerna darila so tudi vino in žganje, lončeni izdelki ali majhne čipke, dodaja Gregorič. Aleš Čakš, odgovorni urednik revije TRENDI, za modno ozaveščene menedžerje svetuje kot darilo izbrane manšetne gumbe, pisala ali etuije za e-igrače.

Če želite poslovnemu partnerju podariti nekaj zelo trendovskega in zelo slovenskega, je primerna izb
Če želite poslovnemu partnerju podariti nekaj zelo trendovskega in zelo slovenskega, je primerna izbira ovitek za iphone calypso by Lara Bohinc, ki stane 145 evrov.

Izogibajte se logotipom

»Poslovno darilo ni promocijsko darilo, zato ne sme biti polepljeno z logotipi podjetja. Logo, če že mora biti, naj bo prikrit. Primer: če podeljujete pisalo, naj bo v škatlici, logotip naj bo na notranji strani. Če boste podarili steklenico vina, naj logotip ne bo na nalepki, ampak obešen na kartici, ki jo obesite na steklenico,« opozarja Gregorič.

Ne izkoriščajte dobrodelnosti

Zadnja leta je postala navada, da podjetja namesto za nakup daril sredstva namenijo za dobrodelne akcije, kar pa je lahko dvorezni meč. »Če ste družbeno odgovorno podjetje, ne morete mimo tega. A ne sme biti kapitalskih interesov. Če se ciljnim javnostim zazdi, da recimo s Kralji ulice sodelujete zgolj zaradi oglaševanja, vas bo javnost razkrinkala,« opozarja Mahničeva. Podobno meni Peljhanova: »Veliko podjetij, predvsem večjih, poslovno obdarovanje in dobrodelnost še vedno daje v isti koš. Če vračamo skupnosti z darovanjem pomoči potrebnim, za božjo voljo, ne izjavljajmo, da smo ta denar vzeli iz proračuna za poslovno obdarovanje!«

Avtorja: Dunja Turk in Špela Mikuš

Članek je bil 8. novembra 2013 objavljen na Finance.si.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...